KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بس کن دیگه!

خسته نمیشی باقری!

بس کن دیگه این جلف بازی آرو! لوث کردی .


نظرات 8 + ارسال نظر
شایان شهسواری سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 21:53 http://shayancherts.tk

بلی! دقیقا! ما هم که ساکتیم اینا خودشون چوب تو آستینمون می کنن که پست سیاسی بزنیم دعوا راه بیفته! بسه دیگه

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 22:11

توقع نمیرفت از شما!

سخت میگیرید!!

هر چیزی حدی داره .. بعد از اون لوث میشه .

محمدحسین باقری سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 22:32

تو هم خیلی جدی گرفتی ها D:

س.رضازاده سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 22:42

چرا برای متن های توهین آمیز دیگران هیچی نمیگین؟!؟!

خیلی از بچه های دانشگاه رهبر و ولایت فقیه رو قبول دارند!!!
اما هیچ کس هیچی نگفت!
همه توهین هاتون رو ندیده گرفتن!
تنها کسی که متن های مخالف نظر شما میزنه آقای باقری هستن.
ایشون هم میخواهین ساکت کنین؟!؟!

شما اگه این متن ها ناراحتتون میکنه میتونین نخونین!!!

خودتون رو کوچیک نکنین با این پست ها!!!

...................

ممنون آقای باقری که توهین رو باتوهین جواب ندادین!

من به اندازه کافی کوچیک هستم .
هر چیزی حدی داره .. بعد از اون لوث میشه .
پ.ن » آقای باقری اسوه اخلاق تشریف دارند !

حوریه جعفری - کامپیوتر سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:15

یک نفر قسمت نظرات را می‌بندد ، بقیه اعتراض می‌کنند و این اعتراض ادامه دارد چه در قسمت نظرات، چه در متن‌های دیگران، چه در متن های خودش (وقتی نظرات باز است)!

می‌دانم چه می‌گویید اما فکر می‌کنم این اعتراضات بعد از متن‌های باقری بیشتر لوث (گاهی لوس حتی!) شده!!

متن‌های باقری از دو متن در روز تجاوز نمیکند، امکان بستن نظرات را هم سرویس‌دهنده بلاگ‌اسکای در اختیار کاربران قرار داده.

می‌خواهد گوش‌هایش را بگیرد و حرف بزند. بگذار بگیرد، بگذار بزند. اذیت میشوی نبینش. کمی چشم‌پوشی شاید!

سخت گرفتی برادر!

اگر عاقل باشم از اینجا فرار می منم تنها برای آرامش اعصاب خودم :دی

پرویزی IT چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 00:11

همه میدونن من یک سبزم
ولی ایکاش آقایان تقدسی و نصرآبادی و ... بیانو نزارن این آقا علمداری کنه . لااقل تا زمانی که این دوستان فعالیت بیشتری داشتن این آقا همیشه در سایه بود و کسی بهش توجهی نمی کرد

سمیرا چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 10:51

خطاب به اقای باقری: لطف کنید از این پست های عجیب غریب و دروغکیتون به خورد بقیه ندین بد نیست یکمم جنبه ی نظرات دیگران و داشته باشین

مصطفی- صنایع چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 18:21

عجب
راستی کجا رفت این شعار زنده باد مخالف من؟
مثل بقیه شعارها هوتوتو؟
.
یا اینکه از اول هم مفهوم این شعار این بود:
"زنده باد من! چون همیشه مخالفم"؟
و اینکه دیگران هیچگونه حق نظر دادن ندارن؟ چون مخالف نظر منه!!
.
میگما این نظرات چقدر شبیه نظرات موسوی یه!!:
یا من!! یا هرکی غیر من باشه! حتماً تقلب شده!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد