KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

معلم

معلم : دکتر علی شیعتی


دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ، نانت را من می خورم.


فاشیسم می گوید : نانت را من می خورم ، حرفت را هم من می زنم.تو فقط برای من کف بزن !


اسلام حقیقی می گوید : نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی !


اسلام دروغین می گوید : تو نانت را بیاور بده به ما ،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن .... اما حرفی را که ما می گوییم !

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 12:36

فعلا که اسلام حقیقی را نمیبینیم!!
رویایی ست

حق واژه ظریف و پر معناییست!

ارش چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 11:23

در مورد حکومت دموکراتیک اقای شریعتی کم لطفی کرده است!

ای کاش شریعتی مال زمان خودش بود !
اون و تفکراتش واسه حداقل ۵۰۰ سال آینده اس !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد