KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

واکسیناسیون انقلاب بعد از ۳۰ سال

واکسن، میکروب ضعیف ، زنده، کشته شده یا سم ضعیف شده میکروب است که طبق برنامه ای خاص به صورت خوراکی یا از راه های دیگر آنرا به بدن انسان وارد می کنند. در اثر این عمل که به آن «ایمن سازی» یا «واکسیناسیون» می گویند، انسان بیمارنمی شود بلکه نیروی دفاعی بدن او علیه آن میکروب تقویت می گردد. به این ترتیب، حتی در صورت ورود میکروب قوی، بدن مقاومت می کند و شخص به بیماری دچار نمی شود و در صورت ابتلا ً بیماری خفیف و بدون عوارض بعدی خواهد بود.

انقلاب اسلامی ایران از بدو تولدش همیشه با توطئه های شیطانی و خصمانه از سوی دشمنان خارجی و خائنین داخلی مواجه بوده است ..درگیریهای منافقین سرخ و ترورها و احزاب تروریست و جنگ ۸ ساله و صدها توطئه دیگر نیز از این قبیل دشمنیها بوده است..........هشت سال خیانت اصلاح طلبان و ۱۸ تیر ها و ......نیز بماند .

بنظر من اینها واکسنهای انقلاب هستند که هر از چند گاهی بصورت یک ویروس جدید  با  شیوه ای جدید توسط دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی کشف شده و بر پیکر جامعه انقلابی تزریق می شوند تا مردم عزیز و مدافع انقلاب هوشیار شوند و دشمنان و ویروسهای جدید را بشناسند و  همیشه هوشیارانه آماده دفاع از حریم انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری باشند ..

نکته مهم ضعیف بودن بیش از اندازه این ویروسها در مقابل اقتدار و اعتقاد مردم انقلابی ایران میباشد ..یا کاشفین این ویروسها هنوز از قدرت انقلاب و مردم خبر ندارند ..و یا خیلی احمق هستند و تازه کار !!! ..

توطئه های حوادث بعد از انتخابات نیز یکی از همین ویروسهای جدیدی بود که توسط کشورهای غارتگر و خونخواره آمریکا و انگلیس و اسرائیل و ..... طراحی شده و بوسیله مواجب بگیران و جیره خوارانی چون  منافقین سبز یزیدی و سرخ و نهضت آزادی و اصلاح طلبان ضد دین و بدعت گذار و منافقین سبز اموی چون  موسوی و کروبی احمق و خاتمی و دیگر خود فروختگان بر پیکر جامعه اسلامی تزریق شد و در روز ۲۲ بهمن این ویروس نیز در طی ۷ ماه از بین رفت و باز هم  انقلاب اسلامی ایران مقتدرانه برای سالیان سال  واکسینه شد ..

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم


منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 10:19

امام خمینی ره: خون دلی که پدر پیرتان از این دسته متحجر خورده است، هرگز از فشارها و سختیهای دیگران نخورده است.

به امید روزی که چشمانمان ورای دیدنی ها را ببیند

سروش بیگ زاده سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 11:11

خیلی خنده دار بود
طنز جالبی بود

ایران سربلند سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 11:24

کاملا با گفته شما موافقم

علی تط سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 11:39

مرگ بر جاهل

الیار عاصمی زاده سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 12:57

حضور دوباره ات را در همکلاسی به فال نیک می گیریم رفیق شفیق

ممنون الیار جان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 19:21

بسیار جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد