KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خدایا این دیگه چیه!!!!!!؟؟؟؟؟؟

از طرفی یه ذره چندشه.... 

 

ولی خیلی باحاااااااااله.....

 

 

 

 

 

دانشمندان معتقدند زشت‌ترین مخلوق جهان که یک ماهی است در خطر انقراض قرار دارد.
این ماهی که blobfish نام دارد می‌تواند تا 30 سانتی‌متر رشد کند و ممکن است به دلیل صد بیش از حد تا چندی دیگر به طور کامل از روی زمین محو شود.
این ماهی که در عمق بیش از 800 مقر آب دریا زندگی می‌کند ، به ندرت توسط انسان دیده شده است.اما تقریبا در همان عمقی زندگی می‌کند که خرچنگ‌ها زندگی می‌کنند.به همین دلیل توسط ماهیگیران در حین صید خرچنگ شکار می‌شود. 

 

ببخشید اگه نصمه شبی حالتون خراب شد... 

 

اینم بنده ی خداست دیگه.... 

 

 

منبع

نظرات 20 + ارسال نظر
حسن سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 00:29



شکل خودته

باشه دیگه حالا حسن شدی....
مگه من تو رو نبینمت...
ولی یه نیگا تو آینه بندازی بد نیستااااااا.....

:-))) ... قربون حسن(نه حسن خطر داره)

مریم-صنایع سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 00:35


قدرت خدارو

ولی این بنده خدا باید آدمیزاد می شد...
ممنون از نظرت

سابین سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 00:42

چه جیگره
گوگولیه
کلی هم مماخ داره
ووی ی ی ی ی

چه عجب یه کی گفت گوگولیه....
خیلی گوگله...جیگریه واسه خودش..
ممنون...

پرویزی IT سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:07

فکر کنم فارسیش میشه "مشروط ماهی" یا "ماهی مشروطی"
از قیافه اش که والا برمیاد 3 ترم متوالی مشروط شده

به خاطر همینم بوده که از آب انداختنش بیرون...سه ترم مشروطی

:-)))

mpsanaye سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:18

خدا رو ببین من تا حالا فکر میکردم از رضا زشت تر فقط خودشه حالا میبینم این ماهیه هم مثل رضاست
رضا دستت درد نکنه
ولی نازه ها ادمو یاده عشقش میندازه[:S004::]
یاد یه نفر دیگه هم میندازه که دیگه سیاسی میشه

مهدی توام شدی حسن (...سابق)
کل(kale) خوشگلی می ندازیم میرزا قشمشم...
دوست دارم...نالاهنگ نشی..بالاخره زشتیم عالمی داره..خدا بزرگه...خوشگل می شی...
بووووووووووووس
کلک عشقت کیه؟؟؟؟.... نکنه..... واااااااااای..من اگه بودم خود کشی می کردم...

سمیرا سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:20

این کجاش زشت ترینه؟اونقدرا هم اوضاش خراب نیست.زشت تر از این هم مخلوق وجود داره.ضمن اینکه همه جیز نسبیه.

ولی این یکی خیلی مامانییییییییییه...
ممنون

فرشید سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:21

عاشقشمممممممممم
این عروسکش تو بازار نیست برا ولنتاین سال دیگه بخرم کادوبدم؟!!!!!!!!!!!!
ای جان! دوست دارم بغلش کنم

خودم میگم واست درست کنن عزیز...
ولی اگه عروسکه اینو بدی به طرف..شبیه عروسکت می کنه هااااا...
از ما گفتن بود...
ممنوم

mp sanaye سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:33

بله راستش اگه یه نگاه تو اینه بندازی دیگه به دختر مردم(دختر چون فقط دختر به این خوشگلی میشه!!)تیکه نمیندازی؟!؟!؟!
نذار رسوات کنم که .....
این عکس پرسنلی رضا معمار ه رو کارت دانشجویشم همینه

وای چه دخمله خوشگلی... دونقطه اوغ اوغ اوغ اوغ...
تو دیگه از رسوایی چیزی نگو که انقذه ازت سند دارم که نگو همشم حاضره حاضره...بگم..بگم..بگم..
مگه ما هم کارت دانشجویی داریم... دونقطه تعجب در حد بوندس لیگا
کارت دانشجوییم انقذه گوگله...گل و بلبل داره..دلت بسوزه...
راستی زنگ بزنم ۱۲۵ فکر کنم بد جور سوختیااااااااا...
عزیزمییییییییییی...

mp sanaye سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 01:52

بگم ؟....بگم؟
اونا میگن این شبیهه رضاست ما میگیم نههههه اونا میگن عکس داریم سند داریم مامیگیم این کارا دیگه قدیمی شده امت حزب الله شما رو شناخته....
ببین نمیخواستم بگم اما دیگه ننجونه کروبیم میدونه که همه سندات جعلیه
این عکس لحظه شکاره رضا از دریاست مامانشینا اول میخواستن بزارنش دم در گربه بوخورتش اما با اصرار من حس ترحم باباش گل کرد به جا دزد گیر روو ماشین نصبش کرد حالا اقا داره با من!!!منی که معشوق نیکول کیدمن و چارلیز درونم کل قیافه میندازه
ببین کاره خدا رو
کلاغم دیگه تو مسابقه فرد شایسته شرکت کرده!!!!

مواظب باش کروبی یه موقع خفتت نکنه...چرا اینقدر به ننچونه این بنده خدا گیر میدی؟؟؟
مگه تو معشوقه ی بیانسی (Beyonce) نبودی..آهان یادم اومد اون تو رو می خواست واسه دکورش به عنوان عروسک زشت....
تا حالا موجود به این باحالی تو عمرت دیده بودی... به همه کار میاد...
قلبونش بری....
:-)))

sama.kzm سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 02:10


چه خوشگله!
دماغشو عمل کنه خوشگلترم میشه!!

اگه مماخشو عمل کنه پس عینکشو کجا بذاره...
:-))

سپیده شیخ الاسلامی سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 09:52

چینی هاممکنه بخورنش

نه بابا حیوونی گناه داره

سمانه سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 09:55

اون دهن و آب دهنش منو کشته!

آخه بمیره واست...=))))

سمانه سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 09:56

چینی ها شاید ولی تایلندی ها حتما!!

من که نمی ذارم...

سپیده سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 13:42

ای جانم !
چه نازه

گوگولی چقدر طرفدار پیدا کرده!!!!! ناقلا

مینا/صنایع سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 14:04

یعنی کیو دیده که اینقدر دهنش آب افتاده ؟؟؟؟؟ واقعا جل الخالق..

بگم...بگم..بگم...نه حالا این دفعه رو نمی گم...

حسن سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 14:53

بی جنبه ی انتقاد ناپذیر واسه چی بهترین نظرو پاک کردی؟؟؟

حقا که عینهو محمد حسین باقریه

آب دهنش هم به خاطر دیدنه ساندیس آویزونه

حسن جون من پاکش نکردم که...
خودم هم تعجبیدم...به دفعه اومدم دیدم پاک شده...
به نظرم دستایی پشت پرده هستشاااااااا...
خدا ایشاا... همشونو قطع کنه...:-)))

mahdey sanaye سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 15:56

فکر کن این نازنین با این لبا بخوا یه چیزیو میک بزنه!!!!
ولی خداییش چهره کاریزماتیکی داره
من که خیلی ازش خوشم اومده.
میشه به عنوان ماهی شب عید گذاشت جولو مهمون راستی رضا تو هم دعوتی فقط به امید عیدی نیایا

مهدی جون اومدم....

ولی اگه تو تنگ جا بشه چرا که نه خودم واست میارمش عزیز..=)))

شقایق - جابرانصاری سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 17:23

این دیگه چیه!

یه ماهیه گوگولی مگولی...

بهاره-صنایع سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 18:42

اخی طفلکی حالاچرادرحال انقراض چقدم بامزس

دیگه از بس که گوگله دارن می کشنش نا مرداااااااااا...
موافقید یه انجمن حمایت ازش درست کنیم...بیکارم نه...

مهدی اصغری سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 23:28

بسی مشمیز کننده بود!!

جلب ناک بییییییییییید...:-۹

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد