KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عروسیه! لی لی لی لی!!


در ادامه ی این پست

داستان ازدواج یک خر


ممکنه آخرین پستم باشه!


خری آمد بسوی مادر خویش بگفت مادر چرا رنجم دهی پیش

برو امشب برایم خواستگاری اگر تو بچه ات را دوست داری


خر مادر بگفتا ای پسر جان تو را من دوست دارم بهتر از جان


زبین این همه خرهای خوشگل یکی کن نشان چون نیست مشکل


خرک از شادمانی جفتکی زد کمی عرعر نمود و پشتکی زد


بگفت مادر به قربان نگاهت به قربان دو چشمان سیاهت

خر همسایه را عاشق شدم من به زیبایی نباشد مثل او زن


بگفت مادر برو پالان به تن کن برو اکنون بزرگان را خبر کن


به آداب و رسومات زمانه شدند داخل به رسم عاقلانه


دو تا پالان خریدند پای عقدش یه افسار طلا با پول نقدش


خریداری نمودند یک طویله همانطوری که رسم است در قبیله


خر عاقد کتاب خود گشایید وصال عقد ایشان را نمایید


دوشیزه خر خانم آیا رضایی؟ به عقد این خر خوش تیپ در آیی؟


یکی از حاضرین گفتا به خنده عروس خانم بهر گل چیدین برفته


برای بار سوم خر بپرسید خر خانم سرش یکباره جنبید

خران عرعر کنان شادی نمودند به یونجه کام خود شیرین نمودند



به امید خوشی و شادمانی برای این دو خر در زندگانی



احتمالا این آخرین پستمه، خداحافظ همگی



نظرات 11 + ارسال نظر
شایان شهسواری چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 20:05 http://shayancherts.tk

کپ نکنید! منظورم این بود شاید آخرین پستم باشه حلالم کنید ممکنه یک فرد مجهول الهویه ساندیس به دست یه سیب زمینی پرت کرد افتادم مُردم!
اگه زنده بودم از سه شنبه اعلام موجودیت می کنم!!
بای همگی

بنده حرف ایشون رو تایید می کنم!
دلم واسه همتون تنگ میشه
دو نقطه دش اشک تو چشام جمع شده

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 20:16 http://googooli-baba.tk

من اینو چرک داشتم
ولی‌ دستت درد نکنه ممنون قشنگ بود
غلط میکنی‌ چیزیت بشه :بوووووووس

تو دقیقا ۶ تا از چرکای منو پست کردی ۵ تا دیگه طلبکارم!!
من فقط از اسمایلیاش خوشم اومد!!!

عباس چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 20:51


انشالله ۳شنبه اعلام شما را خریداریم

میسی

رضا معمار چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 21:29

قربونت اگه فردا رفتی جای منم خالی کن...

از اون ساندیسا هم واسه من بیار...

ایشاا.. که بلمیگردی....

اگه بلگلدم ۳ شمبه بلمیگلدم.
ملگ بل دیختاتول!!!!
یاد هومهر افتادم خب!!

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 22:26

با هم بلمیگردیم دادشی

دوتا ماچ آبدار یکی این ور یکی اونور
بوس بوس واسه داداش گلم

سحر چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 23:35

خدا ان شا الله جوون مردمو جوون مر... نکنه !

حسن چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 23:55

ایشالله

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 11:44 http://googooli-baba.tk

عکستو به هومهر نشون دادم، بچه خوشش اومد ازت.

سمانه پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 16:24

الان دیگه رفتییییییییی

گلاره پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 20:31

یعنی میشه اکیپتون کلا از همکلاسی برهبه امید انروز
فکر کنم جهشی خوندین اومدین وارد دانشگاه شدین چون با پستایی که میذارین شما و دوستاتون اگه اشتباه نکنم باید دوم یا سوم راهنمایی باشین!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 00:01

بهتر که بریو دیگه پست نزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد