KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تاخیر در شروع شدن کلاس ها =>درخواست به تعویق افتادن امتحانات

دوستان سلام 

با توجه به اینکه دانشگاه داره با تقویم آموزشی پیش نمیره و کلاس ها دیر تر از تاریخ داره شروع میشه ولی امتحانا مطابق تقویم آموزشی انجام خواهد شد؛ برای همین من یه پستی توی قسمت مدیر گروه فناوری اطلاعات- جناب آقای مهندس زمانیان گذاشتم مبنی بر اینکه امتحانا رو هم عقب بندازن. فکر می کنم اگر تعدادمون بیشتر باشه پیگیری جدی تر خواهد بود. 

این لینک درخواست من هست. از دوستانی که با من هم عقیده هستند خواهش میکنم نظراتشون رو ضمیمه ی درخواستم کنند. 

 

 

با سپاس از تمامی دوستان خوب همکلاسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد