KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مرتضی قاسمپور به اطلاعات

با توجه به این وضعیت چند وقت اخیر که هرکس تو زندگیش یه پست منتشر میکنه هی همونو ریشیر میکنه تصمیم گرفتم پست هامو از روز اول حضور تو دانشگاه از اول چاپ کنم.

رونوشت به محمدرضا کمالی.هوداد مسلمی نژاد و هیئت همراه.


پ.ن:مدیریت محترم همکلاسی جناب مرتضی قاسم پور خواهشمند است به این قضیه رسیدگی کنید چون به نظر بنده با توجه به تعدد پست ها در روز نیازی به این همه چاپ مجدد نیست.چون در کنار وبلاگ چیزی به اسم آرشیو وجود داره و هرکس مایل باشه میتونه از آرشیو برای دیدن پست های قدیم استفاده کنه.

نظرات 10 + ارسال نظر
هوداد مسلمی نژاد - کام 88 یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 14:46 http://googooli-baba.tk

سلام به شما دوست عزیز
آقا پای منو چرا می‌کشی وسط؟
من که خیلی‌ وقت پست چرک و انتشار مجدد نمیکنم.
ولی‌ چشم حرف شما کاملا متین هست و قابل احترام.
موفق باشید - مسلمی نژاد

شما خودت اومدی وسط.
تو چت هم گفتم.پیشگیری بهتر از درمانه اسمایلی وزارت بهداشت.

سید مرتضی قاسم پور یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 15:04 http://www.kntoosi.com

آخ سعید قلبم! این چه عنوانیه زدی!

پیشنهادتون چیه؟
من خودم پیشنهاد می کنم از امکان جستجو بیشتر استفاده بشه تا پست های تکراری زده نشه، درباره ی پست هایی که دوباره منتشر می شوند هم نمیشه محدودیتی گذاشت، چون وقتی پستی چرک نویس می شه وقتی دوباره منتشر میشه، یک پست جدیده! (با آی دی جدید و تاریخ انتشار جدید) اینکه حالا بفهمیم این پست قبلا بوده، چند بار دوباره منتشر شده و ... خیلی مشکله. از طرفی، ممکنه پستی مشکل دار باشه و چند بار چرک نویس بشه و دوباره منتشر بشه و هر بار بالاترین پست قرار داده میشه.

تنها راه حلی که به ذهنم می رسه اینه که دوستان خودشون رعایت کنند و اگر موردی مشاهده شد، مراتب اعتراض خودشونو به نویسنده ی پست جهت تکراری بودن برسانند!

منتظر ایده های شما هستم.
با تشکر

من مُرده قلبتم.
عرض شود که از چند جا قابل درکه.
1)وقتی یه پست 5 دقیقست منتشر شده و 14 تا نظر داره مشخصه مجدد چاپ شده.البته چون همیشه مدیرای همکلاسی توی وبلاگ نمیتون باشن خوب این رو میشه از زیرش در رفت.
2)به نظر من به اون بند های همکلاسی یه طناب اضاف کنیم. که اگر کسی این کار رو کرد و یه نفر توی نظرات اعلام کرد یا به مدیریت ایمیل زد.یه جوری جریمه شه.مثلا پیشنهاد من 2 هفته تعلیق از پست نوشتن توی دفعه اوله. به دفعات بیشتر هم فکر نکردم :دی.
راه دیگه به ذهنم رسید میگمت.

محمد رضا کمالی فرد یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 15:05

سلام

اگه قانونی در این مورد ایجاد شد ما هم رعایت می کنم
موفق باشید
کمالی فرد

دو تا نکته.
نکته یک:اگه شما چند نفرین پس سعی کنید رعایت کنید(دسته جمعی)
اگه هم یه نفری تنهایی رعایت کن
نکته دو: وقتی یه بار اسمتو بالای نظر مینویسی دیگه آخرش نیازی نیست. دور از جون مردم فکر میکنن میخوای خودنمایی کنی و بگی که مثلا : تو چیز دیگری. بعد به یه چشم دیگه نگات میکنن مثل اینایی که یه پست مینویسن تا آخر ترم چرک نویس پاک نویس میکنن تازه اونم پستی رو که هیچ نوآوری یا نکته ای نداره توش. و کپی پیسته یا نهایتا خبر هک شدن و این حرفاست.

قانون هم نباشه خوب درک و .... خوب چیزیه.برو یه وبلاگ بزن عزیزم هی واه خود چرک نویس کن پاک نویس کن حالشم ببر. قانون هم ایجاد شد بهت خبر میدم .

مهرداد فرهادی - نرم افزار 88 یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 15:26

به عنوان یکی از همکلاسی ها پیشنهاد می کنم
اگر در پست update ضروری انجام نگرفته باشه و فرد بیشتر از 2بار این عمل رو تکرار کرد، اخراج بشن.

ممنون این نظر من بود.

چقدر هم خشن هستید شما :دی

پویا کندری یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 16:13

عنوان رو دیدم و الان دارم فرش رو جارو می کنم چون موی زائد زیاد ریختم!!!
الهی با بطری نوشابه محشور شی.

مخونتون رو پارکت کنید راحت تر تمیز شه.
خداوند همه ما را محشور گرداند.
وعده ما کارخانه زمزم

محمد رضا کمالی فرد یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 17:11



محیط دوستانس لحن تو دوستانه نیست برادر من

1)بنده برادر شما نیستم خدا رو شکر
2)کی داره از دوستانه و این حرفا حرف میزنه.
3)جواب های هویه.
پ.ن:قبلا یه پست به همین نام داده بودم

سید حسین هاشمی یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 19:23

تیترو دیدم یاد تماسهای Unknown افتادم!

من از اف بی آی تماس میگیرم.پیشته

بند یک : نظر من

ماده یک : با مهندس سعید 100% موافقم!

ماده دو : با"مهرداد فرهادی - نرم افزار 88" تا حدودی موافقم. اما اخراج نه!

ماده سه : دوستان عزیزمون گویا همکلاسی رو یه محیط فان میبینند تا یه رسانه جمعی و رسمی!

ماده چهار : مهندس قاسم پور ، خسته نباشید.

سلام مهندس
تبصره 1:مهندس خودتی
تبصره 2:اخراج خیلی خشنه
تبصره 3:کلا بعد از ورود هر سری ورودی جدید اینجوری میشه تا به جو عادت کنن.(خودمون هم اولا اینجوری بودیم)
تبصره چهار:درمونده نباشی مررررررد.

سابین یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 22:57

آدم یاد پیام بازرگانی می افته

فی الحال پیام بازرگانی مهیج ترین برنامه تلویزیونه.چه اینوری چه اونوری مخصوصا مجیک بولت

شایان شهسواری یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 23:23 http://shayancherts.tk

وای مردم از خنده خیلی باحال بود!

به من گفتی هیئت همراه بهم برخورد

من اولین اخراجی سیاسی هشتاد و هشتیا هستم درست صحبت کن همه میگن شایان شهسواری و هیئت همراه (امروز از دکتر عقیق قول اخراجمو گرفتم!! )

خودم شخصا اگه پست رو آپدیت کنم میندازم اول، در واقع انگار که یه پست جدید منتشر کردم. شاید تو صفحه اول تغییری نبینید، ولی وقتی پستیو دوباره منتشر کرده باشم تو ادمه مطلب 100% تغییر دادم.

این که میگن: "ماده سه : دوستان عزیزمون گویا همکلاسی رو یه محیط فان میبینند تا یه رسانه جمعی و رسمی!"
فکر نکنم پست سیاسی زدن و به بهانه ی سیاسی بودن فحشو کشیدن به بالا تا پایین حکومت و مملکت و نظام تا... بهترین دوستانمون تو همین همکلاسی، بهتر از فان فرض کردن این محیط باشه. این نظر منه.

فقط محض یاد آوری به خودم:

۱ ) توهین به دانشجویان دیگر ممنوع است اما نقد و بررسی متون آنها مجاز است.
۲ ) توهین به مسئولین دانشگاه ممنوع است اما نقد و بررسی آنها مجاز است.
۳ ) توهین به ادیان الهی و غیرالهی ممنوع است اما نقد و بررسی ادیان مجاز است.
۴ ) توهین به دولت ها، ملت ها و اشخاص ممنوع است اما نقد و بررسی دولت ها، ملت ها و اشخاص مجاز است.

که به وضوح میبینیم رعایت نمیشه.

باز هم محض یادآوری خودم:

۱ - همکلاسی، یک وبلاگ است، به این معنی که می تواند مجموعه ای از متن های رسمی و غیر رسمی در سبک های مختلف ادبی باشد.
2 - همکلاسی، وبلاگی آزاد و میزبان گرایش های مختلف اجتماعی، مذهبی و سیاسی است، به این معنی که متعلق به گروه خاصی نبوده و همه ی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، با هر گرایش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ای که دارند فارغ از آنکه در کدام رشته، مشغول به تحصیل هستند، می توانند در آن آزادانه به بیان دیدگاههای خویش بپردازند.

طبق متن فوق می تونم آزادانه حرفمو بیان کنم، پس ترجیح میدم خودمو با هر موضوع دیگری (حتی فان و مسخره بازی) سرگرم کنم تا خدایی نکرده با دوستانم از قدیمی تا جدید سر موضوعاتی مثل سیاست یا... دعوا کنم. هر چند می دونم امکان داره از نظر خیلیها این افکار مضحک و بچه گانه به نظر بیاد ولی من محیط دوستانه و جمع صمیمیمون که با شادی و طراوت همراهه رو با هیچی عوض نمی کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد