KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حالا می دونی یا نمی دونی!!




 آنکس که بداند و بداند که بداند     باید برود غاز به کنجی بچراند


     آنکس که بداند و نداند که بداند    بهتر برود خویش به گوری بتپاند


   آنکس که نداند و بداند که نداند     با پارتی و پول خر خویش براند


   آنکس که نداند و نداند که نداند     بر پست ریاست ابدالدهر بماند



نظرات 6 + ارسال نظر

قشنگ بود
یجورأ می‌شه گفت حقیقت
:بوووووووس

با تیکه آخرش حال می کنم
ماچ آبدار از طرف من واسه هومهر
اجازه داری تو راه بهش ناخونک هم بزنی!!

ho0ra شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 00:10

bah bah cheghad zibast

=))=))
کپی رایتو رعایت کنم!
خانوم ها و آقایون، این شعر رو از همین ایشون گرفتم، همین که این نظرو داده، همین، ایناهاش این بالاD:

رضا معمار شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 00:30

دمت قیییییییییییییییییییییییژ



ولی کلا باااااااااااااااابااااااااااااااااا

بابا؟!!

بابا؟!! (۴) در راه است...

بابا ۴ رو زد من گند زدم توش:دال
هومهر الان خسبید خواب هفت کچلون می‌بینه :دال

=))=))

خیای گوگولیه
چون بچه تازه به دنیا اومده معمولا ایکبیریه بعدا خوشکل میشه ولی این از همون اول نازه.
عموش به قربونش بره
بوس از راه دور (نوزادو که ماچ نمیکنن! دهه!!)

ماندانا باقری شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 23:41

واقعا همینه ...
.
. خیلی جالببودش ..مرسیی !

khaWhesh

نِگی دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 02:34

ازون جایی که من میدونم

و میدونم که میدونم

دارم میرم به کنجی

تا غاز بچرونم

کسی کاری بام نداره ه ه ه ه ه ه ؟؟؟

راسی دایی پسر اون یکی دایی رو از قول من ماچ کن

لپشم بکش

چشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد