KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تیم ما پرسپولیسه همیشه قهرمانه

هدف از این پست اینه که به استقلالی ها بگم که دماغ سوخته می خریم . انقدر هم کری نخونید چون دیروز همه دیدن که بد جوری به وسیله ارتش سرخ به رگبار بسته شدید .  

  

 

هدف از این پست اینه که به استقلالی ها بگم که دماغ سوخته می خریم . انقدر هم کری نخونید چون دیروز همه دیدن که بد جوری به وسیله ارتش سرخ به رگبار بسته شدید . هم اکنون توصیه می شود که از یک لیوان آب خنک تگری استفاده کنید تا آتیشی که گرفتین یه کمی فروکش کنه . 

 

  شرحی از ماجرای فوتبال دیروز :

   

 

 

 

 

دروازه بان استقلال برای این که گل نخوره و بازی رو ببرن بد جوری رو به خرافات آورد   

 

 

 

 

 بعدش این خرافات برای این تیم خرافاتی یه خورده جواب داد و استقلال گل زد

 

 

 

 

ولی این کار منجر به تبدیل شدن بازیکن زننده ی گل به کانگورو شد !! 

 

 

 

 

 

استقلالی ها بعد از زدن گل ، شاخ شدن و شاخ بازی در آوردن !! 

  

 

 

  

 اما این بازیکن یعنی هادی نوروزی حال استقلالی ها رو بد جوری گرفت و جواب گلشون رو داد !! 

 

 

 

  

 استقلالی ها دست به هر کاری زدن تا  کریم باقری گل نزنه !  

 

 

 

 

 

 

 

اما فایده نداشت و کریم باقری گل پیروزی بخش پرسپولیس رو زد !   

 

 

 

 

 

استقلالی ها  به خاطر جسارتی که به پرسپولیسی ها کردن معذرت خواهی کردند !!  

 

 

بازی تمام شد و :

  

 

 

 

علی دایی از ته دل  به استقلالی ها خندید !! 

 

  

همه فهمیدن که : 

 

 

  

 

       سرور  

 

 

      

 

  

 

و برای این که اخبار رو به درستی منتقل کنم مفهوم دو عکس بالا اینه که :  

 

 

پرسپولیس سرور استقلاله 

 

 

 

چون توی ایام الله دهه فجر هستیم این شعار که بی ربط به این دهه نیست ، سر داده شد  :   

 

 

مرگ    بر    تاج         ...         مرگ    بر   تاج        ...        مرگ    بر    تاج  

 

 

مرگ بر تاج  

 

 

  همه هم فهمیدن که حرف مهرداد فرهادی 88 ای درسته که میگه : 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 20:53

بسه دیگه جنبه ی بردم ندارین

ما جنبه برد داریم ، ولی شما جنبه باخت ندارید !!!

مقداد جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 10:21

گفتم شاید با کامنت من تصمیم بگیرین پست خود را پاک کنین
جالب است نظر مرا پاک کردید
مهم نیست اگر خودتان هم متوجه شده باشید کافی است
بیایید از دوراهی بگذریم

من این پست رو به خاطر خودم زدم . دوست داشتم که نظرت رو پاک کنم چون وقتی نظرت رو خوندم برق از ۳ فازم پرید و بهتر دیدم که جوابت رو ندم . بعدشم شما هیچ فرد خاصی نیستی که بخوای برای من تعیین تکلیف کنی که پست رو حذف کن. از شما خواهش می کنم به جای ربط دادن هر موضوعی به سیاست یه خورده فکر و تامل کن شاید طرف مقابل هیچ نظری به سیاست نداشته باشه! بعدشم هر پستی که بذارم ، عمرا پاک نمی کنم و معتقدم هر کی از حرف خودش بگذره مرد نیست !

شایان شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 03:17

ببین دوست عزیز تو انگاری تا حالا رگبار دیدی نه
برای همینه خیلی ذوق کردی
اون موقع هم یادمه برای مساوی مقابل استقلال تمام ایرانی از خوشحالی شیرینی پخش کردین
اگه رگبارتون این بود وای به بازی بدتون
حالا هم غصه نخور داداش بازیکناتون عین...... بهم پریده بودن خوب شد بردین وگرنه اتوبوس و بازکنان وچشم و دهن نمی موند براتون
کاش یکم منطق داشتی بحث میکردم باهات
اما بهت میگم هر وقت اندازه استقلال بزرگ شدی در موردش نظر بده اسیا ندیده

با حال بود ! پس معلوم شد که خیلی براتون آسیا مهم بود و درسته که راجع به استقلالیا میگن راشون ندادن آسیا چه..
فعلا که هم تو ایران هم تو آسیا و هم تو دنیا این تیم از شما بزرگتره . وقت کردی یه خورده اخبار گوش بده ! راستی شما هم بهتره که دروازه بان خرافاتی تون رو جمع و جورش کنین که این حرکات خنده دار و انجام نده و تیرک و خطوط زمین رو ماچ و بوسه نکنه !!!
از نظرت ممنون

مقداد شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 11:19

من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دم به کسی بگم که پستت رو پاک کن

گفتم شاید خودتان شخصا تصمیم به چنین کاری گرفته باشین
که نگرفتین
مشکلی نیست
شما نظری به سیاست نداشته اید درست است
اما جمله ای از دوستی شنیدم که همیشه در ذهنم چرخ می خورد
هیچ گاه آلت دست دیگری نشو

داداش من . من نه از کسی دستور می گیرم . نه آدم کسی هستم . و نه کسی برام می تونه تعیین تکلیف کنه که چی کار بکن و چی کار نکن . در رابطه با این جمله که گفتی " آلت دست کسی نشو " اولا باید بگم که در مورد کسی که نمی شناسی این جوری حرف نزن . ثانیا این تیم ( پرسپولیس ) یکی از علایق من از کودکیم بوده . این یعنی من آلات دست کسی یا چیزی هستم ؟ . ازت خواهش می کنم قبل از حرف زدن فکر کن بعد حرف بزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد