KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انتقام

دیشب خواب عجیبی دیدم

خواب دیدم معلم مدرسه شده‌ام و معلم‌ها هم بچه مدرسه‌ای شده‌اند

و من به آن‌ها تکلیف می دهم.

صدتا کتاب تاریخ بهشان دادم که هر شب حفظ کنند

و وادارشان کردم که بدون آن که چراغ را روشن کنند تمام آن‌ها را از بر بخوانند.

فرستادمشان گردش علمی به اطراف مغولستان برای تکلیف شب شان گفتم که یک مار گنولیای ارغوانی هفت متری در آنجا پرورش دهند

ازشان پرسیدم حساب کنید که هر نمرة افتضاحی برابر با چند قطره اشک است؟

و برای هر جواب غلط‌شان از گوش آویزانشان می کردم.

و وقتی که سرکلاس حرف می زدند یا می خندیدند چنان نیشگونی ازشان می گرفتم که دادشان به هوا می رفت آنقدر بلند و بلند و بلندتر …

که یکهو از خواب پریدم

اما دلم کلی خنک شده بود ...

 «سیلور استاین»

نظرات 5 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 15:54

این وصف حال استادای ماست تو بیداریشون

paradise پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 18:18

نمیشه منم یکی از استادای اونجا باشم!؟!؟!؟!
منم هرسمو خالی کنم.

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 19:27

خوش به حالــــــــــــش!!!

به یه همچین خوابی هرچه سریع‌تر نیازمندم!!!

صابره.دال پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 21:02

نوشته های سیلور استاین فوق العاده هستن.
بعضی از استادا

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 23:10

حتی فکر کردن بهش هم هیجان انگیزه...

تنبیه های ابتکاری...
وای...
چه رویای شیرینی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد