KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اگر مامورا یک نفر دیگر از ما رو بزنند، ما همه مامورا رو می زنیم(کلیپ)


من حدود یک سال پیش به همراه دانشجویان بسیجی دانشگاه خواجه نصیر در تجمعی که در اعتراض به جنایات اسراییل در غزه برگزار شده بود شرکت کردم.

آن روز نیروی انتظامی برای جلوگیری از حمله به ساختمان سازمان ملل با باتوم چند نفر را زخمی کرد ولی با این حال چند نفر موفق شدند از حصار ماموران انتظامی گذشته و از دیوار ساختمان بالا بروند.

آنهایی که موفق شده بودند از سد ماموران بگذرند از دیگران می خواستند که وارد ساختمان شوند تا ساختمان را فتح کنند و این باعث تشدید درگیری شد.

موقعی که درگیری ها به اوج خودش رسید حتی یکی از دخترها هم از ناحیه پا مجروح شد.

به صحبت پایانی کلیپ دقت کنید:

یکی از مسولین بسیج به مسوول نیروهای انتظامی می گوید: اگر یک نفر دیگر از ما را بزنید، ما هم مامورا رو می زنیم.

این کلیپ رو خودم فیلمبرداری کردم و حدود یک سال پیش در وبلاگی که در بلاگفا داشتم منتشر کردم: دانلود کلیپ با فرمت ۳gp حجم ۴MB

نظرات 8 + ارسال نظر
شمسعلی میرزا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 18:24

افتخار هم می کنی به این وحشی گریت عزیزم؟
پسر خوبی باش...
وحشی نباش....
به دیوار بالا رفتن و درگیری هم افتخار نکن چون به دو جهت برایت بد است: 1 آنکه به کار خطا افتخار نمی کنند، بلکه مایه سرافکندگی است و 2 آنکه دیگران به حماقتت پی می برند.

لاله چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 20:46

سلام من دانشجوی برق امیر کبیر هستم میشه لطف کنین بگین درس کنترل مدرن
برای ارشد ها یا کارشناسی ها ارائه شده یا نه؟ اگه آره. روز و ساعتش چیه؟ این درس تو دانشکده ما ارائه نشده.
ممنون از کمکتون

خطاب به شمسعلی میرزا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:20

تو برو وحشی گریتو بکنو سطل آشغا آتیش بزن لیا قتت همون سطل آشغاله. آدمایی مثل تو رو باید لهشون کرد به دو دلیل چون اصلا آدم نیستی دوم اینکه انگلین واسع جامعه

خطاب به خطاب به شمسعلی میرزا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:42

زنده باد مخالف من!

؟ چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 21:47

رودسرابی چرت دیگه ای پیدا نکردی؟الافی؟

سبز چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 22:36

گفته اند مسالمت آمیز و با شعار درود بر مخالف من بیایید!

عجب آدمایی پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 04:53

کی بود میگفت این سایت سیاسی نیس ؟؟؟

این که ته همه سیاسی یاس

ولی دمت گرم برادر

اصلاْ خوشم نیومد

فدایی خاتمی جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 01:16

امیدوارم ما که عاقلیم مثل عده ای باتوم بدست رفتار نکنیم.بگوییم زنده باد مخالف من تا جنبش همیشه سبز جاودانه شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد