KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ارائه درس اصول طراحی پایگاه داده

با سلام


کسانی که  خواستار ارائه درس پایگاه داده هستند لطفا در لینک زیر درخواست خودشون رو حتما مطرح کنندبا اقای مهندس زمانیان صحبت کردم قرار شد اگه 20 نفر درخواست بدهند ارائه بدهند درس پایگاه داده یکی از ضروری ترین دروس برای رشته های ITو کامپیوتر هست که پیشنیاز دروس مهندسی نرم افزار 1و2 میباشد واگراین ترم ارائه نشه یک ترم ناقابل بیشتر عقب می افتیم


http://217.146.209.209/mod/forum/discuss.php?d=4712


نظرات 4 + ارسال نظر
* سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 19:53

لطفا برای ارائه زبان تخصصی هم پیگری کنید!

خطاب به * سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 20:49

زبان تخصصی ایتی که ارائه شد
کد 02-099-11-11 من با این کد امروز ثبت کردم

ثق چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 08:52

خانم ریاحی پایگاه داده ها پیش نیاز دروس مهندسی نرم آفزار ۱ و ۲ نیست چون (در رشته کامپیوتر)پیش نیازش ذخیره و بازیابی که ما پاس کردیم.
موفق باشید

لاله چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:18

سلام من دانشجوی برق امیر کبیر هستم میشه یه نفر لطف کنه بگه درس کنترل مدرن برای ارشد ها یا کارشناسی ها روز و ساعتش چیه؟ تو آدرس (http://saba.kntu.ac.ir/eecd/Academic/Calender.html#) فقط تاریخ امتحان کنترل مدرن هست . روز کلاسش نیست. این درس تو دانشکده ما ارائه نشده. ممنون از کمکتون. همینجا تو کامنت ها جواب بدید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد