KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چشم مستت!(چند شعر زیبا)

من عاشق چشمت....شدم

                       

                        بی عشق نتوان...که دید

                                        

                                             گر در پس پرده شوی...

                                                                    

                                                                    عشق دگر معنا ندید...      

شاید نی دل با تو صفایی کردست

                         شاید دل من با تو جفایی کردست

شاید کرمت بهر رضــــــای مـــن بود

                         شاید مــه من با تو نوایی کردست 


به یغما مـــــی بری چشــــــــــم و دلـــــــم را  

                                  توای نیلــــوفر گـــــــــــــل های بـــــــــاران! 


سرمست میشوم چون به من می کنی نگاه    

                                   چشم تو را مـــگر ز شـــــراب آفریــده اند!


دوستان عزیز برای مشاهده ی شعر های کامل به این وبلاگ مراجعه فرمایید!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
باربد سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 01:54

عالی بود!!!

مهسا سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 11:20

حقیقتا بسیار زیبا هستن!

نظر لطفتونه!

لاله چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 15:23

سلام من دانشجوی برق امیر کبیر هستم میشه یه نفر لطف کنه بگه درس کنترل مدرن برای ارشد ها یا کارشناسی ها روز و ساعتش چیه؟ تو آدرس (http://saba.kntu.ac.ir/eecd/Academic/Calender.html#) فقط تاریخ امتحان کنترل مدرن هست . روز کلاسش نیست. این درس تو دانشکده ما ارائه نشده. ممنون از کمکتون. همینجا تو کامنت ها جواب بدید ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد