KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

در اعتراض به برخورد با اعتراض ها

کسانی که درس ریاضی ۱ یا ۲ داشتند و در پی اعتراض از نمره ی آنها کسر شده می توانند در  این لینک اعتراض خود را اعلام کنند. 

 

http://217.146.209.209/course/view.php?id=92

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 01:52

با سلام
دوست عزیز این سیستم آموزش الکترونیکی 4سال است که دارد در این دانشگاه کار می کند
بیش از دو سال است که دارد از کنکور دانشجو می گیرد
اگر جنابان مسئولین آموزش الکترونیکی و در کل دانشگاه پدرانه ، مادرانه ، برادرانه ،خواهرانه ، دوستانه و...
می خواستند کار کنند مشکلاتمان تا الآن حل شده بود

آرزو یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 08:55

من ورودی ۸۶ هستم تمام این درسهارو هم با مصیبت گذروندم فقط می خواستم بگم اعتراض به نمره ریاضی ۲ تاثیری ندارد

نازنین دلام یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 09:56

من خودم پاس کردم ولی مسئولین باید درست برخورد کنند!

زهره ۱۸ ساله از شیراز یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 10:31

سلام خواستم بپرسم دانشگاه خواجه نصیر فقط رشته های مهندسی داره؟با تشکر

ایمان زندیه یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 11:22 http://www.siteshoma.ir

نمره :
قبل از اعتراض:
X
بعد از اعتراض:
X-5
نمره واقعی:
X+5
----------------------------
شرم باد بر مسولان بی کفایت!

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 17:20

نمره معماری کامپیوتر که دیشب امتحان دادیم آمده!! کی قبول شده؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد