KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جایی که نباید اعتراض کرد

طبق اطلاعات واصله نمره تمام کسانی که به نمره ریاضی 2 خود معترض بودند چندین نمره کمتر شده (از بنده 5 نمره کسر شده!!)


کسی هست که با اعتراض نمره‌اش همان باقی مانده باشد؟!


چاره چیست!؟!

نظرات 24 + ارسال نظر
پریسا-۸۸ شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 19:45

سلام.برای ریاضی۱هم دقیقا این اتفاق افتاد.واقعا چرا؟؟؟؟

بنفشه فرجی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 19:50

هیچ اسمایلی که بتونم احساسمو نشون بدم وجود نداره!!
از من هم 5 نمره کسر شده ...
واقعا چاره چیست؟!

. شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 19:51

چرا اگر مگر نداریم تو این دانشگاه

شمسعلی میرزا شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 20:18

تاس ریخته...
شانس شما 5 اومده!! برو خدا رو شکر کن که جفت 6 نیومده!! وگرنه منفی می شد نمرت!!
:)))))))))

منصور حلاج شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 21:02

با عرض سلام خدمت همه دوستانی که نه تنها با درس ریاضی بلکه با هر کدوم از دروس مشکل دارند.
طبق آئین نامه آموزشی هیچ استادی توی هر سمتی یا توی هر درسی اجازه این رو نداره که نمره اعلام شده رو کم کنه.در صورت اعتراض به نمره در بدترین حالت میتونه همون نمره قبلی رو بده و این کار دکتر جان خلاف قوانین آموزشیه. میتونین به آموزش دانشگاه اعتراضتون رو اعلام کنین تا رسیدگی کنه. فقط نیاز به پیگیری داره اونم زیاد

سید حسین هاشمی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 21:04

پیش بینی کردند که می خوایم اعتراض کنیم
برای جلو گیری از اعتاضهای بیشتر، این بازی رو راه انداختند

به این حرکت می گن « فرار به جلو »


گوشه گوشه ی این سیستم آموزشی تهوع آوره

مسئولین پاسخگو

چقدر حرکاتشون آشناست ...

سابین شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 21:06

آخه دردم رو به کی بگم؟؟؟؟ منو انداخته الان!!!!!!!!!!!!!
F*** aghigh

ایمان زندیه شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 21:43 http://www.siteshoma.ir

خنده دار ترین دانشگاه دنیا با احمـــــــــــق ترین مسولین !

شایان شهسواری شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 22:51 http://shayancherts.tk

از بنده هم سر درس ریاضی 1 ، 6 و نیم نمره کم کرده
اطلاع دارم از دوستان هشتاد و هشتی ام خیلیاشون همینجوری شدن

دیدار به قیامت عقیق شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 23:17

نمره زیبای من هم با 5 نمره کسری مواجه شد از 7 به 2

محمدحسین باقری یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 00:06

خدا همه ظالمین رو ریشه شون رو از زمین بکنه !

احمدIT یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 00:34

ریاضی ۲ بنده نیز ۵ نمره کسر شد

پرویزی IT یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 08:05

به انجمن علمیتون بگید رسیدگی کنه !

CMT یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 11:10

من فکر میکنم عقیق به دانشجوها ارفاق میکنه(در صورتی که نمره کمتر از 10 باشه) ولی کسی که نمرش کمتر از 10 هست و اعتراض میکند نمره اصلی خودشو بهش برمیگردانه

ارش یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 11:18

بنده به برگه اعتراض نزدم بجاش از دکتر خواستم که 0.5 نمره بهم کمک کنه بجاش بهم داد 5.5!!!!!!

خیلی من را سرافراز فرمودند!!!!

باید نماز شکر بخوانم!

جواد یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 11:23

انگار قضیه این ۵ نمره فقط مربوط به ریاضی ۱ و۲ نیس .
من زبانو اعتراض زدم . ۵ نمره ازم کم کرده .
خیلی جالبه از زمانی که اعتراض زدم تا زمان پاسخگویی به اعتراض کمتر از ۱ ساعت طول کشیده .
تازه من ساعت ۱۱.۵شب اعتراض زدم. انگار دکتر ایروانی تو گلستان منتظر من بود که من اعتراض بزنم .
فکر میکنم بخشنامس که هر کی هر درسی رو اعتراض میزنه بیدرنگ ازش ۵ نمره کم کنن .

CMT یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 12:19

من نظر خودمو اصلاح میکنم
به احتمال بالا به طور عمدی این کارو میکنند

دایی جان ناپلئون یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 12:33

این عقیق چیزه چیز....(دوستان خودشون متوجه بشن!)با غیر مجازی ها هم همین رفتار رو داره کلا آدم چیزی هست ایشون

بنفشه فرجی یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 13:48

دکتر فرمودن نمره واقعیتون رو وارد کردم تا بفهمید چه قدر بهتون لطف کردم!!
و به احتمال زیاد دوباره همون نمره ی قبلی رو وارد خواهند کرد!

فرانک _IT یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 13:50

این دیگه خیلی بی انصافیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جناب عقیق از من 7 نمره کم کرد، و خیلی قشنگ منو انداخت!

دایی جان ناپلئون یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 14:21

دکتر فرمودن نمره واقعیتون رو وارد کردم تا بفهمید چه قدر بهتون لطف کردم!!
و به احتمال زیاد دوباره همون نمره ی قبلی رو وارد خواهند کرد!


ایشالا که همینجور باشه ولی برا ما همین کار رو هم نکرد...

حمید توکلی یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 18:01

در زمان عصبانیت نباید نظر دهم!

علی-صنایع یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 22:48

نکته جالبیه! من هم به برگه کاری نداشتم. فقط خواستم یه کوچولو بهم اکه میتونه نمره بده که مشروط نشم و نندازنم بیرون! و ایشون خیلی -بی ادبانه- جواب صحبتهای منو دادن. سر پل صراط یا سید خندان فرقی نمیکنه، بالاخره میبینیمشان!

بهش میگم اگه میشه تاثیر مثبت بده که نندازنم بیرون -خوبه ۱۰۰۰۰۰تا دلیل آوردم- ۸ منو میکنه ۳!

به کی پناه ببریم آخه ما؟؟؟

خدا، ییس دولت، بطحایی، زنیر، زمانی، عقیق. کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فارغ التحصیل(۸۴) یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 23:36

دوستان باید شرایط اعتراض را بسنجید من دارم کم کم فارغ التحصیل میشم از اینجا به شکر خدا نصحیت های بندرو جدی بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد