KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مشغله ی فرکیم زیاده خوب! :)

گفتم فبل از اینکه هوداد بگه خودم بگم!!!!

سلام

خوبین؟

اولین پستمه ! :دی

مکالمه ی زیر که امروز بعد از سینما (ساعت 12:10) بین من و هوداد انجام شد:


من: ای ای ای ای هوداد سویچ ماشین کو؟!؟؟!

هوداد: تو جیبت گذاشتی که

من (دستم توی جیبم): نه این که کلید خونست، اینارو بگیر  (یک کیسه پلاستیک محتوی 2عدد آیس کافی خالی، یک بسته ی پفک خالی، پی بسته ی چیپس خالی، ساندویچ کلاپ، شکلات و یه چیپس دیگه!!)  ببنیم، نکنه تو سینما از جیبم افاده یا تو سوپر جا مونده؟!؟!؟

(داشتم از ترس سکته می کردم!)

بعد اتفاقی قفل در ماشین رو نگاه کردم، دیدیم بازه، بعد تا درو باز کردم هوای گرم خورد تو صورتم! این یعنی کلید روی ماشن بود و ماشین هم روشن بود!!!!

بازم من: هوداد؟! کوشی؟!

یکم نگاه کردم دیدم هوداد از خنده بهن شده رو زمین!!!


خلاصه من به دلیل حواس جمع! از ساعت 9:30 تا 12:10 کلید رو که توی ماشین جا گذاشته بودم هیج! ماشین رو خاموش هم نکرده بودم!


خب چیکار کنم؟! فکر مشغوله زندگیه :دی

تازه بنزینمم نصفش حروم شد، کارت سوختمم تمام شده :((

گفتم قبل از اینکه هوداد باید آبرومو ورداره ببره بدتش به باد، خودم اعتراف کنم!




نظرات 25 + ارسال نظر

انتشار اولین پستتون رو تبریک می گم

____________

لطفا قبل از هر کاری به صفحه ی قوانین که لینکش رو براتون گذاشتم مراجعه کنید و با قوانین آشنایی پیدا کنید

الف -1 ) اعضا موظف اند پس از ورود به کنترل پنل شخصی خود ، با کلیک بر روی
"تنظیمات کاربر" مشخصات زیر را اصلاح یا اضافه نمایند :
نام و نام خانوادگی را با فونت فارسی وارد کنند.
در قسمت "درباره ی من" یک ایمیل برای ارتباط با بازدیدکنندگان معرفی نمایند.
رشته تحصیلی خود را درج کنند.

موفق باشید

چشم ;)

farbod جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 03:37

خدأییی!! حالا تو فکرت مشغول بود هوداد حواسش کجا بود؟!!

پخ :دی
هوداد خودت بیا توضیح بده!

حسین محمدی نصرآبادی جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 03:46

سلام سلام
خوش آمدید
پست قشنگی بود
یعنی هلوی آماده خوردن بوده، کسی نخورددش، جل الخالق

شانسم خوبها ! :دی

Hamideh Ahmadi جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 04:06

بابا؟!
بابام بابمُ بابام بابام بابابم بابام بابام بابامُ بام بام بام ُ باباببامابمبام

حمید توکلی جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 08:52

انتشار اولین متنت مبارک!
اولین متن دستنویس و دوستانه بود، شروع خوبی است!

بد نیست اگر یک بار دیگر ماجرا از زبان هوداد منتشر شود، مسائل را از زوایای مختلف دیدن بهتر است!

خوب هوداد بیا بگو بخندیم دیگه ‌!‌:دی

محمد حسین رونیاسی,IT جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 09:00

ک کیسه پلاستیک محتوی 2عدد آیس کافی خالی، یک بسته ی پفک خالی، پی بسته ی چیپس خالی، ساندویچ کلاپ، شکلات و یه چیپس دیگه!!
بعد نهارم خوردین دیگه؟!

اومممممم
این زمانی که گفتم ۱۲شب بود!‌:دی

امیر رباط جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 10:54

سپهر شاخی؟؟

راستی
سپهر این هفته به جای اینکه من تصادف کنم
نگیسا خودش تصادف کرد
شرح واقعشو میزارم ببینید

کمال همنشینی اثر کرده!؟

می ناب جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 11:33

اثرات سه کام حبسه اینا!!با کره کافی(:

چی میگه ؟!‌ :دی

سپهر داور نیا جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 11:54 http://opencd.ir

ولی جدا عجب مملکت امنی داریما!! این سندش!

من که ایمان آوردم!

اولین پستت مبارک
اول جواب فربد:
خوب سپهر رانندست من شاگرد شوفر بودم :دال
-------------------------------------------
هم اکنون در حل تایپ این ۴ تا فیلمی که رفتیم هستم اینم حتما اضافه می‌کنم :دال

کلا در این چند شب فیلم فجر که ما اریکه هستیم هرکی‌ ماشین لازم داشت میتونه بیاد از پارکینگ ببره چون کارت پارکینگ هم تو دشبرد هست :دال

از این به بد خودم باید ماشینو چک کنم:دال

میخندی؟!؟!؟‌:دی

مهدی جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 12:27

به خودم امیدوار شدم!
آخه خودم دیروز با رانندگی خوبم زدم سپر ماشینو دو قسمت کردم!

ستاد خرد جمعی واحد روحیه دهی ‌!‌:ی

رویا IT جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 12:30

خب بستگی داره ماشین چی بوده باشه!

من یه دوستی داشتم به دلایلی ماشین قرازه ی کسی رو قرض کرده بود (برای فشن رنگ زدنش و اینا)، به همین وضع شما ماشین رو ول کرده بود! نه تنها ماشین رو نزدن، پول خورد هم از شیشه ی شکسته انداخته بودن تو!

نه خو
ماشین ما شیشش سالم بود :ی

ش-شیمی جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 12:56

می گم هوا میزان الاینده های مضرش بیشتر از ۱۰۰٪ بود نگو تقصیر شما بود

منم نگفتم تقصیره منه که!!! تقسیره ... بود!‌:دی

رضا معمار جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 13:05

قضیه همون قضیه بااااااااااااباااااااااااا هستش

قضیه ی چیه!؟‌

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 13:10

!

شانس اوردینا!!

اولین پستتون هم مبارک!!

آره زباااااااااااااااااااد!

;;)

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 13:17

=))))))))))))
تصور می کنم قیافت اون لحظه چجوری بوده میمرم از خنده!!
=))))))))))))

می خندی؟!!؟! باید ...!‌;)

MaNdaNa جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 13:54

سپهر تو شاهکاری
.
.

اون که بلهههههههههههه!
شک داری؟!‌

ننه شایدم بابا بزرگ جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 14:44

این حواس پرتیا برات زوده جوان

هیییی ننه/بابا بزرگ!
دست رو دلم نزار که یه سر دارم ۱۰۰۰سودا!‌

mehrnaz جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 14:54

خیلی زشت بووووووووووووووود
بی مزه هاااااااا

آیدا جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 18:20

ای جان
خوب شد خودتو ندزدیدن

من خودم دزدم! یاه یاه ایه!

شایان جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 21:12 http://88ia.com

ای خداااااااااااااااااااااااا
چرا سر اولین پست های دوستام من خونه نیستم که اولین کامنتو بذارم
اون از نگیسا و سمانه، اینم از تو[:1
واسه مامانت تعریف کردی؟ نزد نصفت کنه؟؟؟

مگه مرض دارم برم بکگم مامانی ماشینون آماده کردم بدزدن ولی نددیدن؟!‌:دی

MaNdaNa شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 00:40

شک که نه می خواستم مطمئن شم

حالا می تونی اثبات کنی!؟‌:ی

سمانه شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 08:38

تبریک واسه اولین پستت
عوضش خوبه ماشین گرم بوده...حداقل سرما نخوردین
اشکال نداره شایان همین نظرایی هم که میدی لطف میکنی

پخ

paradise شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 09:56

یه پیشنهاد:
به سوئیچت یه نخ بنداز آویزون از گردنت تا دیگه جا نذاری!!!
راستی برا شروع خوب بود دیگه سوتی چی دادی؟!؟!؟!

چی گویم؟:دی

حسین رنجبر یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 02:34


سلام آقا اولین پستت مبارک.

خوش اومدی.

منم ازین تجربه های اینطوری زیاد دارم.
توی دفترچه خاطراتم نوشتم.

چند بارم تصادف کردم.
یه بارم کارت سوختمو توی پمپ بنرین جا گذاشتم.
خب پمب بنزینم دوربین داره دیگه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد