KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خلاصه ی مبانی دیجیتال در ۵۲ صفحه

سلام به دوستان خوب همکلاسی 

مبانی دیجیتال رو توی ۵۲ صفحه خلاصه کردم  (به جز ۲ فضل آخر که فرمول نداشتن) و میتونید از اینجا دانلود کنید 

امیدوارم برای همگی مفید واقع بشه  

این لینک رو به دوستانتون هم که دیجیتال دارند بفرستید 

 

به امید موفقیت همه ی شما در امتحان فردا 

نظرات 7 + ارسال نظر
فائزه غلامی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 13:21

وای!!
ممنونم ازت زهرا جان.
خیلی زحمت کشیدی عزیزم انشاالله امتحانت رو بیست بشی.

khahesh mikonam azizam, omidvaram hamegimoon emtehanemoono 20 shim :D

۸۶ چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 14:28

خیلی ممنون عالی بود ولی عالی تر می شه اگر کسی تمرین هارا هم حل کرده اینجا بگذارد تا همه استفاده کنیم ممنون

بله. البته این کار ریسکش بالاس. چون هر کسی ممکنه بعضا اشتباه حل کرده باشه و دوستان گمراه شن.

حامد چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 15:47

چه کار مفیدی انجام دادن خانم میرزاهاشمی ..
ممنون از شما

خواهش می کنم آقای شاهسوندی؛
پیشنهاد خوب شما بود.
من که کاری نکردم.

زهرا میرزاهاشمی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 19:03

برای چگونگی تبدیل دسیمال به باینری(فصل ۲۷) میتونید از لینک زیر استفاده کنید: (راستش من خودم هم مبنا ها رو یادم رفته بود؛ این مطلب رو خوندم یادم اومد)

http://iran-eng.com/showthread.php?t=55491

موفق باشید

مهسا احمدی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 19:49

ممنون . زحمت کشیدی




خواهش می کنم. امیدوارم مفید باشه براتون.

سیده زهرامیرباقری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 20:04

ممنون زهراجان

خواهش می کنم عزیزم.

برادر پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 12:36

ممنونم

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد