KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تولدت مبارک مهرداد جان



امروز هفتم بهمن تولد دوست خوبم، داداش گلم، مهرداد فرهادی است.


همیشه شاد و سرحال و سرزنده باشی


اینم عکسای تولدش تو پارک نیاوران






طبق معمول که بساط حرکات موزون به راه بود


البته این بار به سبک محلی تلفیقی!!







و البته این حرکات از وجوب الواجبات است!








گروه حرکات موزون و هماهنگ، برگزار کننده مراسم و جشن های شماست.


افتخار ما، اعتماد شماست!!







کمبود یه چیزی برای سپهر احساس می شود.


(سمت چپی منم! روم به دیفال)







این جاست که مهرداد زیر بار سنگین مشکلات گرفتار می شود؛






و  زیر فشار زیاد همون مشکلات طاقت آورده تا خلاصی یابد و مرد بار بیاید!







و آنگاه که بشقاب کیک به صورت مهرداد پرتاب می شود!








کادو هم دادیم:






و ناگفته نماند همه این غمی که در چهره ما ملاحظه می کنید


ناشی از اضطراب رویت کارنامه ی درخشانمان است.



و در آخر این شعر به ذهنم می آید:


ما همه چالیم...




*) یک نفر سانسور شده. فرد مذکور از بنده خواست تا عکسش در اینترنت به اهتزاز در نیاید


در نتیجه سانسوریده شد. اسمش هم محفوظ.


**) نصفه شبی چقدر نمک شدم!



نظرات 34 + ارسال نظر
سپهر داور نیا چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 04:32 http://opencd.ir

شایان خودم به عنوال اولین نفر می گم، خیلییییی خلی این وفت شب :دی
بعدم من جای خالیه چی کنارم حس میشه ؟ ها ها ها؟!!؟!


پخ پخ پخ پخ پ پخ پخ پ پخ پخ پخ پخ :دی

همدم!!

نگیسا گماری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 06:16

مهرداد جان تولدت مبارک ۱۰۰۰ تا

دس دس کلی زیاد

راستی عید مبعث عروسی پسر خالمه برای رزرو وقت و در خواست یه گروه برای انجام حرکات موزون با کی باید هماهنگ کنیم ؟

امیر حسین یا مهرداد
هوداد هم خوب میرقصه!

اصلا یه اس بده خودم هماهنگش میکنم(;

کجا بیایم؟ ساعت چند؟

محمد شریفیان چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 06:18

من چرا هر چی فکر میکنم اون یه نفر که سانسور شده رو یادم نمیاد
این عکس گروهیا منو یاد قطار مرگ انداخت
تو عکس سوم حرکت شروین یعنی چی؟و اصولا به چه معنایی هست؟

زهر مار
بی ادب
تو شروینو نمیشناسی هر ۲ دقیقه یه بار آستینشو می زنه بالا بعد آستینش می افته دوباره می زنتش بالا؟

نگیسا گماری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 06:18

راستی شایان جان توضیحات عکس رو اصولاْ زیرش می نویسن .

نصفه شبی چه توقع هایی داری!

بی صبرانه منتظر عکسای تصادف دومتم! زود باش دلم آب شد!

نیلوفر کبیری 87 چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 07:55

مبارک باشه تولدتون عکساتونم جالبناک بود ماشالا روحیه

استرس کارنامه است

حسین رنجبر 86 چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 08:20

عزیزم جشن میلادت مبارررررک منو اون سوی جشن دل نزاری
عزیزم جشن میلاااااااادت مبارک منو اون سوی جشنههههههههههه دل نزاری...

دی دو دوددون دوین دون دون دیدن دیدان دودن دن .

برای دیدن باغ نگاهت میون پیکر شبها نزاری.

تولد داداشمون مبارک
"پارک نیاوران" رو یک بار دیگه در موتور جستجوی همکلاسی سرچ کن تا به پست های دیگه ای هم برسی. ، یادش به خیر ... ما اون جا جلسه انجمن داشتیم توی آمفی تئاترش.
من چون از شهرستان میومدم.

به علی منتجبی گفتم میخوام بیام پارک نیاورون رو ببینم ، تا حالا نرفته بودم سال 86 !
گفتم تو برو من میام.

خودمو کشتم تا آدرسشو پیدا کردم.
دیر رسیدم ، اما رسیدم.

همون روزم بلیط قطار داشتم که برگردم ،اهواز آخرشم جا موندم از قطار به خاطر پارک نیاورون.اون موقع شماها حتما داشتین واسه کنکور می خوندینا.

چه کیک خوشمزه ای

باریکلا به شما بچه های 88 خواجه نصیری.

ما اگه واسه کنکور می خوندیم الان افتخار حضور در اینجا رو نداشتیم!

سمانه چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 08:45

الان واقعا دیگه ناراحتم که چرا نیومدم!!!!
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
ولی من میدوووووووونممممممممممممممم اونکه سانسور شده کیههههههههههههههه!!!!!!!!!!

آره جات خالی بود.
دو نقطه دش غم


نگو!!

فرانک چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 09:08

خوب اون یه نفر چرا می خواسته ناشناس باشه؟؟؟؟؟؟
همه که می دونن کیه!!!!!
راستی تولدت مبارک!

کیه؟؟

امیر رباط چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 09:17

مهرداد تولدت مبارک

دقت کنید موقع عکس گرفتن داره میگه با با


چی؟؟؟؟؟؟؟؟

بـــــــــــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــــــــــا

راستی
شاخی؟

آره شاخیم مشکلیه؟

دو نقطه دش کل کل

دو نقطه دش شاخ بازی

بابا؟!!

سمانه چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 09:26

عاجه!!!

عاج قبلا رزرو شده مال سپیده است

محمد چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 10:14

بهتر نیست این عکسا رو تو وبلاگ شخصیتون بذارید!!!!!!!!!!!!!!!!!

راه نیفتاده

رضا معمار چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 10:40

شایان تو انگاری خواب و خوراک نداریا....
مهرداد تولدت مبارک

ر.ک. به:
http://www.kntoosi.com/1388/10/11/post-13413/

اینجا رو با مهد کودک اشتباه نگیرید! چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 10:47

پس کجاست؟ اشتباه اومدیم ببخشید.

سمانه چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 10:57

ببخشید تبریک گفتن به یه دوست برای تولدش چه ربطی به مهد کودک داره؟؟!
تولدت مبارک...تولدت مبارک..تولدت مبارک...تولدت مبارک....تولدت مبارک...

قربونت.

پریسا چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 11:13

تولدت مبارک!
فردمذکورناشناس،خیلی هم شناسه
آخه همه می دونن اون کیه!!

حالا بدونن یا ندونن به من ربطی نداره مهم اینه که به سفارشش سانسوریدمش.

شمسعلی میرزا چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 11:17

مهدکودک خواجه نصیر تقدیم می کند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تولدت مبارک آقای فرهادی، مطالبت جالب است.

کودکستان!

هفته پیش دومین سمپوزیوم بین المللی محیط زیست در کودکستان خواجه نسیر* برگزار شد!!!!
انقدر این جمله رو از رو پلاکارد می خوندیمو می خندیدیم!


*واسه این که راه تکذیب وجود داشته باشه و غیرتی نشن بعضیا!

شقایق - جابرانصاری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 11:19

!!
بسی شادمان شدیم بسیـــــــــــــار!!

تولدتون مبارک!

بعد از اون آرامش بخشه این پست چسبیده نه؟

هانیه کرمی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 11:35 http://arnavaz.net

اول خودم دیدم!
اول...
اول....
اول خودم کیک رو دیدم (منتها نامحسوس بود شایان نفهمید )

من که ندیدم
شما که دیدی میومدی اعلام وجود ممکن بود اولین نفر هم تو کیک خوردن باشی!
جعبه کیک که دیدن نداره خودشو ندیدی!!

محمد کلانتری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 11:41

مهرداد جان تولدت مبارک

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 12:06 http://googooli-baba.tk

مهرداد عزیز تولدت مبارک
بوووووو...اوووس
من اون روز سرم درد میکرد نمیتونستم حرکت قبیحه بزنم :دال

بمیرم الهی قوونت بلم من
چرا؟ چون از پرتگاه سقوط کردی؟
یا از شوق فیلم های جشنواره؟
-------------------------------------
تازه خالی نبند! من بودم اون وسط بندری میلرزوندم! تو که نبودی؟

ممد رضا - کام 88 چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 12:30

خاک بر سرتان این حرکات قبیح چیست ؟؟
شما با این کاراتون دل امریکا و اسرائیل رو شاد کردید

-----------------------------------------------
مهرداد جیگر تولتت مبارک

خیلی خوشحالی امریکا و اسرائیل جونت شاد شدن؟
بگم کی بود دیشب سند تو آل می کرد امریکا عزیز ماست، اسرائیل دوست ماست؟ بگم؟ بگم؟ اسنادش هم موجوده :دی
آبروی خرد جمعی رو بردی خاک تو سرت ایکبیری
دو نقطه دش قهر همراه با عصبانیت

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 12:46 http://googooli-baba.tk

شایان دست‌های پشت پردهٔ منو دیگه لهو نده دیگه :دال

خالی نبند خب!

شایان شهسواری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 13:01 http://88ia.com

کاشکی که صد ساله شی
نه صد و بیست ساله شی
نه صد و بیست سال کمه
همیشه زنده باشی


آخ جانم قربونت برم
چقدر قشنگ و خوشکل کامنت میذاری
فدات بشم عزیزم
دوستت دارم همیشه

عزیز دلمی خوشکل من
بوووووووووووووووووووووس
لاووووووووووووووووووووووووو

سمانه چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 13:53

حالا هی بگو جات خالی بود دلمو بسوزوناین کامنت بالاییه واقعا محشره!!!

چقدر گفتم بیا، گفتی اصفهان اصفهان. آخرشم نرفتی فقط دل ما رو سوزوندی، خب خودتم بسوزی دیگه!!
چاکریم
۲ هفته دیگه تولد نگین تلافی میکنی:دی

نگین(خواهر زاده ی محترم) چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 13:59

تولدت مبارررررررررررررک دایییییییییییییییییییییییی

اون بالا ذکر خیرت بود دایی جون.^^
ایشالا تولد خودت اگه زنده بودم سنگ تموم میذاریم

جواد چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 15:24

شایان جون انگار خودت از همه بیشتر کمبود محبت داریا؟؟؟
برا خودت کامنت میذاری خودتم جواب میدی.

حوصله ام سر رفته بود!

مینا/صنایع چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 18:38

نمی دانم در کدامین لحظه این روز فریاد زندگیت٬ مادرت را شاد ساخت. ولیکن نیک می دانم که امروز شیرین ترین روز اوست.. همکلاسی عزیز شکفتنت مبارک

paradise چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 18:43

این سری عکاستون عوض شده بود!؟
کیفیت عکسهای این سری خیلی پایینه.
بازم تولدت مبارک ان شاء ا... کیک فارغ التحصیلیت.

گوشیا فرق داشت.

از این به بعد با گوشی خودم میگیرم:دی

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 20:54

از همگی ممنونم

مرسی بچه ها

قلبونت بلم داداشی
بوووووووووووووس آبدار!

شروین چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 21:00

راستی ما اصلا یادمون رفت تولد مهردادو تبریک بگیم
مهرداد جان شرمنده بچه ها فقط می خواستن کیک و هر جوری شده با صورتت تماس بدن دیگه وقت تبریک نشد
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مبارککککککککککککککککک

یکی کبریتو از دست بچه بگیره!!

سمانه پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 09:55

مهرداد جان وظیفه بود.تو بیشتر از اینا واسه دوستات ارزش داری

الیار عاصمی زاده پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 10:16

تولدت مبارک همکلاسی !!!

ماندانا پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 11:27

من تازه این مطلبو دیدم ...
.
.
تولدت بازم مبارک ....ایشاا.. هر چند سالی که میخوای زنده باشی ....

نی نی یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 15:25

شایان خدا عمرت بده

چاکلیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد