KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شما هم برای مدتی چشم بادامی شوید....

به تصویری که در ادامه مطلب هست نگاه کنید.  مسلما نوشته مبهمی رو می بینید!   

 

اما میشه یه جوری فهمید که چی نوشته؟؟؟!!!!؟؟؟؟!!!!؟؟؟..... 

 

اگه گفتی چه جوری......؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
هوداد مسلمی نژاد - کام 88 سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 14:16 http://googooli-baba.tk

Bad Eyes
قشنگ بود

ای ناقلاااااااااااااااااااا....

:-)))

جواد سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 15:19

سوتی دادی بد جورا ..

حداقل اسم عکستو یه چیز دیگه میزاشتی . که هرکی save میکنه تابلو نشه ..

قربونش اونو گفتم که بفهمی چی کار کنی...

بد نیست دوباره زبان فارسی پاس کنیا.....:-))))))

سعید اسماعیلی فرد سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 15:34

جالبناک بود.خوشمان آمد

مرسی...

بچه زرنگ سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 15:45

تکراری بود پستتون ولی جالبه کافیه چشماتونو مثل چینی ها بکشید

تکراری خودتی....

:-))))

شایان شهسواری سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:23 http://88ia.com

جالب بود

بوووووووووووووووووووووووووووس

سمانه سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:42

مثل همیشه قشنگ بود

لطف داری...

mp sanaye سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:46

m3 khodet loose
u mage joz jomle haye maskhare chize dige ham baladi?

ببین من تو رو رسوات می کنم....
فکر کردی همه مثل خودتن...
جرات نکردی اسمتو کامل بنویسی...
حالا دیگه امتحانو .... نمی خواستم بگم چون رسوا می شدی...
ولی حالتو می گیرم...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بچه زرنگ سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:50

من که گفتم جالبه فقط گفتم تکراری

شوخی کردم عزیز..ناراحنگ نشووووووووووو....

:-))))

mp سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 16:53

kojash jalebe?
ba 2 metr ghad ino gozashte bad be khodesham mige nokhbe
booooooooooooooos

بد نیست یه نیگا تو آینه به خودت بندازیا...

فکر کنم اصولا رسوا شدن رو دوست داری .... نه...

اگه آمارتو ندادم....حالا ببین....

doset daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

مینا سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 17:13


بالاخره تونستی.......
هورررررررررااااااااااااااااااااااا....:-))

رویا IT سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 20:16

جالب بود!! دلم بادوم خواست!

یه خورده گرونه....:-))))

سوی سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 21:53

حلا این جوری بخونید با سه تا چشم ببنید فحش داده .





حالش خوب نیستاااااااااااا.......:-)))))))))

سید مرتضی قاسم پور سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 22:26 http://www.kntoosi.com

نیازی به چشم بادومی شدن نیست! کافیه رو رنگ سیاه تمرکز کنی و سفید رو بکگراند ببینی!

بابا تمرکز............

:-))))

paradise سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 22:33

باحال بود . دمت گرم حال کردم.
ولی چشام درومد

دم شما گرم....

:-)))))

امیر پورنصرت / عمران سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 22:58

تکراریه ! عین این مطلب رو من زده بودم تو وب. همکلاسی رو سرچ کن

مرسی...
ولی حسش نیست سرچ کنم...
دو هفته طول می کشه...
کاشکی لینکشو می زدی...
اینجوری مستندتر بود...
ممنون....:-)))))))))))

mp سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 23:48

بدم میاد جلو حرف منطقی‌ کم میاره حرف سند رو میکشه میون
خالی‌ بند تکراری بوده دیگه
باور نداریی سندش موجود...
بگم؟ . . . بگم؟از کجا اوردیش؟
boooooooooooooooooooos

تو انگاری تنت می خاره ها....
:-)))))))
بوووووووووووووس

mp سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 23:49

sanadesho nanjoone karoobiam dide bavar nadari az sha...bepors

ما با ننه جون کروبی کاری نداریم که...:-)))))))

بچه زرنگ چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 01:09

زود تند سریع خودتو معرفی کن....

مینا/صنایع چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 13:52

چه باحال بود

با حالی از خودته....
چاکرییییییییییییم....
; )

شایان شهسواری چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 21:25 http://88ia.com

بابا؟!!

جان بااااااااابااااااااا
بووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد