KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

توجیه

در مورد پست قبلی

نمیدونم چرا هر چی ما میگیم راجع به سیستم مجازی توجیه میشه

به جای اینکه برای مسائل دلیلی بیارن میگن فلان شورا یا بهمان گروه این قضیه رو تصویب/تائید کرده.

جناب دکتر هم به جای اینکه جواب منو بده (گویی با فرد دیگه یی حرف میزنه ) دائما حرف هایی که هزاران بار شنیدیم رو تکرار میکنه

من نهایت زورمو زدم که منظورمو واضح بیان کنم ولی جوابی که گرفتم جواب سوال من نبود به همین خاطر دوباره مطالب رو به یه نحو دیگه بیان کردم  دلایلی که قانع کننده نبود 







پ.ن :

بزرگی می فرماید:

ما را به خیر تو امید نیست شر مَرِسان

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم.ا کامپیوتر دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 17:13

سلام دوست عزیز در راستای این مشکلات من سوالی داشتم که جواب درستشو از آموزش تا بحال نگرفتم.میخواستم بدونم آیا هنوز سنوات برای رشته کامپیوتر مثل ما همان ۱۲ ترم است؟
دیگر اینکه اگر ۱۲ ترمه آیا دانشپذیری هم جزوش حساب میشه؟
لطف میکنی اگه اطلاعی داری به منم بگی که از این سر درگمی در بیام؟من هر دفعه یه جوابی از آموزش میگیرم.یکی میگه ۱۲ ترم برداشته شده!یکی میگه دانشپذیری هم حسابه و ۱۲ ترم هم همینطور!
ممنون میشم اگه میدونی چه خبره بهم بگی اوضاع چیه که ترم بعد ثبت نام کنم یا نه!

با عرض سلام باید بگم که منم اطلاع دقیقی ندارم
ولی تا اونجایی که شنیدم مدت زمان دانش پذیری هم جزو اون ۱۲ ترم محسوب میشه
وحداکثرش هم ۱۲ ترمه

سید حسین هاشمی چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 08:16

قصد انتشار همچین متنی منتهی بدون ناز و کرشمه و تشکرهای بی مورد به خاطر حقوقی که نسبت به ترمهای قبل کسر می شه، داشتم.

مشخص بود که ایشون و سایرین فقط توجیه می کنند!

بارها تکرار شده

خنده دار ترین قسمت پاسخ کلاس آنلاین رفع اشکال برای دروس بود!

در مورد قسمت اول نظرت بگم هدف هندوانه و زیر بغل بود که متاسفانه این بشر هندونه که سهله یه کامیون آناناسم زیر بغلش بذاری جواب نمیده گفتیم یه بار هم از این در وارد شیم که نشد

در مورد قسمت آخر نظرت هم بگم که به کلیه بند ها و حرف های تکراری خندیدیم ولی تلخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد