KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اولیاالله یا مگس!!!

 

چند روزی که درگیر امتحانها بودیم حتی وقت نکردم اخبارهای سیاسی این چند وقت رو بخونم. 

به هر حال انگار اتفاقات جالبی افتاده. 

 

 

اینجور که شنیده شده آقای علم الهدی امام جمعه مشهد تو یکی از خطبه ها اعتراض شدیدی به رفتارهای آقای مشایی داشته اند و گفته ما نمی گذاریم بعضی افراد مثل مگس (مشایی)دور و ور رییس جمهور بپرنند. 

البته از ادبیات این آقای بزرگوار بهتر از این انتظاری نیست چون چند وقت پیش هم مردم و دانشجوهای معترض رو به نام بزغاله و گوساله خطاب کردند که البته توجبه جالبی هم بعدا براش اوردن. 

 

ایشون انگار  مثل مرحوم مبرفندرسکی و ملاصدرا دارای درجات روحانی بالایی هستند و همه رو در اطراف خود مثال حیوان و چهار پایان میبینه!!!!!! و شنیده شده همیشه سرشون پایینه...! 

 

به هرحال وقتی اقای احمدی نژاد به مشهد میره از طریق آقای آقا تهرانی به چندتا دانشجوی خط امامی و بسیجی که مایل بودند با ایشون ملاقاتی داشته باشند جلسه خودمونی برگزار می کنه . 

 

این دانشجویان اعتراضاتی رو به رفتار مشایی داشته اند و بر خلاف همیشه که اقای احمدی نژاد جلسه رو ترک میکرده  در این جلسه به حرفا گوش داده و در نهایت گفته اند که این حرفا درست نیست و ایشون هم مثل حاج نخودکی که در زمان خودش بهش جفا شده داره بهش جفا میشه و همچنین گفته اند آقای مشایی از اولیا الله هستند  !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 17:11

حاج آقا علم الهدی راس میگه "همون مگسه دور شیرینی"
احمدی نژادم گه گاه چرت و پرت میگه ها!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد