KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تکرار تکرار تکرار

می دونم این کاری که کردم تکراریه ولی چه کنم بعضی حرفا سرِ دلم سنگینی می کرد گفتم این همه دوستان تلاش کردند یه بار هم من .

البته من فقط چیز هایی که به ذهنم میرسید رو نوشتم دوستان میتونن کاملش کنن و در پاسخ های اون پست اعلام کنند

اینم لینکش 

فقط اگه چیزایی که نوشتم رو قبول داری مدیونی  دکمه پاسخ دادنِ زیرش رو نزنی و ننویسی :" موافقم"   :دی :پی

به امید اینکه روزی الکترونیکی حقیقتا تحصیل برتر باشد

نظرات 8 + ارسال نظر
مهیار موسوی یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 23:17

موافقم

موافقم که موافقی :دی
ممنون

دانشجو با یک مشروطی دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 00:00

موافقم. به خاطر همین هم وقتم را بیش از این هدر نمی دانم و دیگه دارم انصراف می دم. می دونم دیره ولی جلو ضرر را هو موقع بگیری ....

ای آقا ! فقط 1 ترم ؟
پس جای من بودی 2-3 ترم پیش میذاشتی میرفتی :دی
امید داشته باش ناامیدی خیلی خطرناکه حسن :دی

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 00:06

مرسی!
کاش روی شهریه بیشتر تاکید می کردی...

دیگه ته زورم رو زدم
از ادبیات نصفه نیمه من همین قدر بر می اومد
هرچند بعضی ها چشمانشون به متن های انتقادی اتو سانسورینگ داره

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 00:47

متن خوبی بود
احسنت

درس پس میدیم
ممنون

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 01:13

این حرفا چیه!!

سروری

حمیده احمدی دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 17:27

محمد_صنایع 87 پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 02:15

مرسی!!!
ولی تقریبا موافقم!

طاهره فحی دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت 21:44

[خوبه که داری از حق هممون دفاع میکنی یه تنه!!!!!!!خداخیرتون بده.......

یه تنه نیست
من فقط یه جزء کوچیک ام از این دریای مجازی :دی
مجازی کیه بابا الکترونیکی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد