KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خودمونی نوشت همکلاسی!‌


یک گپ خودمونی با نویسندگان و مدیران وبلاگ همکلاسی

+

پی نوشت

سلام دوستان گرامی

معذرت می خوام که پستم حالت امر و نهی داره، خودمو تو مقامی نمی بینم که بخوام نصیحت کنم، ولی نکاتی رو باید یاداوری کنم که سعی می کنم از این به بعد با پست هایی تحت عنوان "خودمونی نوشت همکلاسی!" مطرح کنم.

اینجوری یک دریچه ای هم برای صحبت های خودمونی درباره همکلاسی باز میشه


مدیران گرامی:

آقا! خیلی خودمونی و بدون مقدمه می نویسم

پست های نوشته شده توسط اعضاء رو ادیت نکنید!!

فونت رو رعایت نکرده اند => چرک نویس

طول معیار رعایت نکرده اند => چرک نویس

رحم و دلسوزی هم نیازی نیست.

چرک نویس کنید هم سنگینترین هم زحمت زیادی متحمل نمیشید هم اینکه دوستان از ادیت شدن پستشون ناراحت نمی شن


(نمونش پست آقای کندری که با فونت ۱۶ قرمز تو صفحه اصلی نوشته بودند و به جای چرک نویس شدن اصلاح شد٬ بعد ایشون با لحن طلبکارانه من رو بازجویی می کردند که چرا دست تو متن من بردید!!!‌ (درحالی که باید چرک نویس می شد) حالا بگذریم که کار من نبود٬ ولی حق میدم!)


پی نوشت:

آقا اشتباه کردم! چی چی رو حق میدم؟ خودم هم قوانین رو بعضی اوقات باهم اشتباه میگیرم! خیلیم کار درستی کردیم دست بچه ها هم درد نکنه زحمت کشیدن، (ما خوب بازی کردیم، بچه ها خوب بازی کردند،حریف هم خوب بازی کرد! تیم ما لحظه آخر کم آورد 6 تا  گل خورد)

(چیه! چرا اینجوری نگاه می کنین! ندیدین یکی اشتباه کنه؟)


بند ج-3 : سرویس دهنده ی همکلاسی در مورد اعمال بند ج-3 قوانین موظف است اندازه قلم 2 را برای قسمت اصلی متن انتخاب نماید




اگر هم پستی بود که چرک نویس شدنش باعث بی ارزش شدنش میشد(یعنی متناسب حال بود(مثلا یه استادی میاد ساعت ۸ شب موارد امتحان فرداشو عوض میکنه! حالا یکی فهمیده اومده اطلاع رسانی کنه٬ خوب این چرک نویس بشه کار جالبی نیست)) به خود نویسنده اطلاع بدید یا با اجازه ی خودش ادیت کنید جوری که مناسب باشه.



خطاب به نوسندگان عزیزتر از جان!

درسته که آزادی داریم تو وبلاگ و ماشالله از در و دیوارش همینجوری موج میزنه٬‌ ولی برای احترام به خودتون و همدانشگاهیاتون و حفظ آبروی خودتون٬ دانشجوها و دانشگاه هم که شده٬ از ارسال مطالبی که مناسب نیستند خودداری کنید. دیگه تشخیص مناسب بودن و نبودنشون رو می سپارم به وجدان و فطرت پاک خودتون

(اینم جزو اون مواردیه که بدیهیه و نیازی به توضیح در قوانین وبلاگ نیست. ولی بعضی وقتا یه تذکر کوچولو به خودمون بدیم که کجا هستیم و داریم چیکار میکنیم.)


مثلا اینکه مسئولیت پست های هر کسی به عهده ی خودشه! و خلی عجیب بود برام که دیدم بعضی ها فکر می کنند من مسئول تمام پست های موجود در وبلاگ همکلاسی هستم!

(اینم از اون بدیهیات بود که باید ذکر می شد)


دیگه اینکه موفق و پیروز باشید در امتحانات، وقت خودتون رو هم اینجا نگذرونید(از وقت درس نزنید)

چه برسه مباحث جنجال آمیز مطرح کنید که خودتون وقت جواب دادن به شبهات رو نداشته باشید.

(اینم بدیهیات بود)

نظرات 13 + ارسال نظر
پویا کندری دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 18:45

لحن طلب کارانه رو خوب اومدی!!! :دی
مخصوصاً اگه رباط (خدایش همی لعنتش کناد!) این کار رو کرده باشه که همکلاسی رو تبدیل می کنم به جا لباسی!! :دی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسمایلی شاخ بازی! :دی

توهین کردن به شخصی تو یه جای عمومی حتی به شوخی هم گناه بزرگیه :|
بیایید برای خودمون و دوستامون شخصیت قائل شیم
(اینم از بدیهیاتی بود که انگار باید می گفتم)

محمدحسین باقری دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 19:59

بدیهی بود !

البته که بدیهیه

جویا یزدانی دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:29 http://toooska.blogfa.com

حرکت بجا و پست درستی بود...هر کسی باید
وقتی داره پست میزنه عقل و وجدانش رو قاضی کنه که کارش درست یا نه...قوانین هم بهانه است برای درست عمل کردن...به نظر بعضی از قوانین اخلاقی و عقلانی است نیاز به مکتوب کردن ندارد...مثلا اینکه باید حرمت دوستمون یا وبلاگ رو نگه داریم نیاز به مکتوب بودن نداره.

م دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:32

چه عجب!

حمیده احمدی دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:33

ممنون:دی

امیر پورنصرت دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 21:22

آقای قاسم پور خیلی ممنونم به جا و درست بودن حرفهاتون. فقط من یک سوال فنی دارم : مطالب طنز مناسب شان همکلاسی هست یا نه ؟ مثلاْ مطالب خودمو عرض می کنم. سبک و سیاقشو که می دونی چجوره. دچار وجدان درد شدم.



ممنون مهندس قاسم پور

صابره.دال دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 21:33

معنیش زیاد بود!ممنون.

حسین رنجبر دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 22:35

سلام
787877
چقدر متنتون پر معنی بود.

بسیار عالی ، بسیار عالی و جالب...سپاس دوست عزیز ... سپاس بی واژه است.
به وجود دوستی چون تو همیشه مفتخرم.

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 02:26

من فکر می کنم اشتباه باشه
طبق قانون باید فونت دو رو تصحیح کرد و عدم رعایت اندازه رو چرکنویس کرد
چون چند نفر اشتباه می کنند و بعد از انجام اشتباه اول با اعتراض اشتباه دوم رو انجام می دن که نباید قانون رو زیر پا گذاشت!

به نظر من می تونستی مخاطب این متن رو نویسنده ها قرار بدی نه مدیرا

یه سری حرف دارم باهات در مورد یه سری تغییرات و یه کوچولو هم ایراد

حالا شما باز بنویس پی ام = ایگنور

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 02:30

نظر بالا رو غروب نوشته بودم ولی یادم رفته بود سند کنم و هایبر نت کرده بودم!

حالا که تغییر دادی می بخشیمت!
نبینم دیگه هاااا !

حسین رنجبر سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 03:06

بله آقای قاسم پور بروز رسانی فرمودند.
اِ سید هایبرنت هم می دونی چیه !

ماشالا ترفندها زیاده ...
یادش به خیر
ما 4 ، 5 سال پیش @سوم راهنمایی که نه سوم دبیرستان بودیم قبل از کلاسهای مبانی کامپیوتر هه مون می دونستیم چیه ... اون موقع یک چیز ساخته بودم ، البته به پای برنامه های شما نمیرسه ، برای پروژه معلم مبانیمون بهم 20 داد. اما دانشگاه که اومدیم اصلا یک دونه 20 هم نگرفتیم ! همش هم تقصیر همکلاسی شد فک کنم!

پویا کندری سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 09:54

مرتضی جان،
مطلب خودمونی که می گی... خودمونی هم باش.... نه این که دون بپاشی که ملت خودمونی شن و بعدش سر تکون بدی اینجوری و بگی احترام و از این حرفا!!!
آقای امیر رباط هم با این که تا حالا ندیدمش ولی می دونم که 1. هم پسر با جنبه ای هست.
2. هم به خودش هم اینطوری (توی مکالمات شخصیمون) گفتم و اون هم همین طوری به من می گه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به هر حال باز هم ممنون که ضایعمون کردی رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد