KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ذهن درگیر

در ادامه مطلب شبه جمله ای میبینید. خودم همیشه بهش فکر میکنم خیلی چیزا هست که میشه تو ادامه این شبه جمله نوشت دوست دارم ببینم چی به ذهن شما میرسه.


پ.ن:این پست هیچ منظور سیاسی رو دنبال نمیکنه.

ما ایرانیان  ......................

نظرات 15 + ارسال نظر
رضا معمار شنبه 26 دی 1388 ساعت 23:36

ایرانی نیستیم...

کام :ی شنبه 26 دی 1388 ساعت 23:39

سلام

سایت دانشگاه برای شما هم ارور میده؟

ما ایرانیان سایت دانشگاه هم برای شما ارور میده؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعله سایت دانشگاه از بعد از ظهر سرورش منهدم شده

کام شنبه 26 دی 1388 ساعت 23:40

سلام
شما هم می خواهید وارد سایت دانشگاه شوید ارور میده ؟

و علیکم
مگه چته که یه چیزو پشت هم میپرسی کام جان؟؟؟
من باب اطلاع:
حتی در حین خروج هم ارور میده چه برسه در حین دخول

سید حسین هاشمی شنبه 26 دی 1388 ساعت 23:54

چی بگم...

جو گیر ، هستیم
باهوش ، هستیم
کنجکاو ، هستیم
تنبل ، هستیم
حالی به حالی ، هستیم
پر توقع ، هستیم
سی‌عاصی ، هستیم(بخون سیاسی)
بلند پرواز ، هستیم
بعضا ساده لوح ، هستیم
ضد ضربه ، هستیم(Hesoyam تو جی تی ای 5)
خلاق ، هستیم
________

یه سری شون جامعیت نداره

خیلی خصلت بارز داریم
خیلی...

حسین تصویریتو بیشتر ببینیم.
کم کم داره ازت خیلی خوشم میاد تقریبا یه جور فکر میکنیم تو یه مقدار سیاسی تری :دی

مونا یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 00:12

ما ایرانیا همه هدفامون و آرمانامونو فقط آرزو میکنیم و به جای سعی کردن فقط حسرت می خوریم!!

به جای تحسین هموطنامون .دنبال ضربه زدن بهشونیم!
ادعای رفاقت داریم!
غرور اضافی داریم که باعث نگفتن خیلی از حرفا و انجام ندادن خیلی کارا میشه!
همش منتظریم دیگران یه کاری کنن و ما تماشاگر باشیم و احسنت گوییم!
چها چها چها که میبینم و باور ندارم.
چه آرزوها که داشتم من و دیگر ندارم.

حسین محمدی نصرآبادی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 01:25

شب امتحانی هستیم !!!

مزه ش به شب امتحانه.دلیل هم داره. در راستای اینکه خیلی از درسایی که میخونیم به رشته تحصیلیمون ربط نداره با این کار باعث میشه اطلاعات نا مفید مغزمون کاهش پیدا کنه و جا برای اطلاعات مفید باز شه. روایته که انیشتن نیز اینگونه بود یعنی آدرس خونه و شماره تلفنش رو هم حفظ نبود و میگفت مغز باید برای چیزهای مفید استفاده شود.


ادعامون میشه! اما چیزی بارمون نیست!
حس میکنیم فقط ما میتونیم!
مرغ همسایه برامون غازه!
تو دلمون داریم به یارو فحش میدیم ، اما ظاهرمون پر از لطافت و عطوفت و کلا هرچی .... فت هست...



در ضمن سعیدجان دیروز کمی سخنیدیم و جا برای یک پروژه دیگر هم باز شد :دی

اون 40 تومن رو بکن 60 تومن :دی

پیش به سوی همون 120 تومنی که حسین گفت!

گویند در ولایتی مرغ همسایه فلامینگو بود به همین دلیل مردمان آن سرزمین همانا گفتندی هسته فلامینگو حق ماست اگر فلامینگو بد است خودشان چرا همی دارند؟؟؟؟ پس حمله کردند فلامینگو ها را همی کشته کرده و پس از قیاس فهمیدند که ای دل قافل که آن ها نیز مرغ بودندی.
متاسفانه دو رو بودن خیلی داره همه گیر میشه تو دانشگاه هم شاهدش هستیم چند شب پیش بود که کسی بهم گفت سعید بهم گفتن تو این چیزا رو در مورد من گفتی من هم که حتی روح اجدادم خبر نداشت از این موضوع انگشت حیرت به دهان گزیده متواری گشتم از محل.
حالا که داریم به 120 نزدیک میشم سعی کن بکنیش 200 رُند شه

حسین مالکی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 08:24

سلام ...(کلمه اول تمام اس ام اسام) اصولا ما ایرانیان اهل آب میوه و از این حرفاییم

سلام اُلی
خُب ما کلا باهوشیم تو آب میوه کلی انرژی و کالری نهفتست تازه کی بهتر از ما واسه آب میوه؟؟؟؟
تازه شوید (اسمایلی تکدانه)

پویا کندری یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 09:14

عزا دوست هستیم.
اصولاً در فرهنگ لغت پویا (!!) ایرانی به موجودی خطاب می شه که 1/3 کل تاریخ زندگیش داره عزاداری می کنه،
12 امام داریم که با فامیل ها و نصب و دوستانشون تقریبا 45 روز سال را برایشان عزاداری می کنیم.
امام داشتیم که خدایش بیامرزد، یک هفته برایش عزاداری می کنیم.
بی بی فاطمه داشتیم که خدایش همیش رحمتش کناد، چون 2 تا تاریخ وفات داره که بینشون یک هفته وقت هست، یک هفته اون وسط رو عزاداری می کنیم.
امام حسین رو که دیگه نگو و نپرس.
هر 5 شنبه هم دعای کمیل می خونیم با کلی گریه.
اگه می خوای باز هم برات توضیح بدم!!
اهه اهه اهه (الان دارم گریه می کنم) (بدهکاری باقیمونده شب احیای پارسال!!)

برای شادی روح آن عزیز از خیلی وقت پیش از دست رفته آن عزیز دیروز از دست رفته و آن عزیزی(کُندری) که در آینده از دست خواهد رفت فاتح الصلوات.
کلا دوست داریم ناراحت باشیم . آخر یه کنسرت یه بزرگی جمله جالبی میگه به سرپرست گروه =>دل ملت غمگین مارو شاد کردی.

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا(سپس گریه و در نهایت) فییییییییییییییییییییین.

راستی 124000 تا پیامبر و امام و امامزاده و دوستان و آشنایان مربوط و نامربوط رو هم به لیست روزها اضافه کن

مهدی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 10:06

خفن هستیم

تا از چه جنبه و لحاظ به این خفن بودن نگاه کنی

فرشید یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 14:27

کامنت "پویا کندری" بی نظییییییییییییر بود!



نظر خودم : ما ایرانیان بی فرهنگ ترین انسانها هستیم!*


* احیانا اگه کسی هست که مخالف این حرفه، بهش توصیه می کنم فقط 1 ساعت توی خیابونا رانندگی کنه! (آخه میگن که اگه میخوای با فرهنگ یک ملت آشنا بشی، به رانندگیشون دقت کن)

کُندری خودشم بی نظیرررررررررررررررره. محسن نامجو آهنگ بی نظیر رو به افتخار پویا خونده.

حالا نه بی فرهنگ ترین ولی خُب به نوبه خودمون خیلی بی فرهنگیم. یه چیز دیگه هم هست مشکل خیابونای ما این نیست که بعضی ها لایی میکشن یا تند میرن مشکل از اون عده است که توی لاین 3 پیاده روی میکنن با ماشین افرادی که عرض اتوبان رو میدون آسفالت هایی که به حق شبیه پیست موتور کراس میمونن. مواقعی که طرح های عمرانی اجرا میشه. مهندسان شهر سازی که هدف خاصی رو توی کار هاشون دنبال نمیکنن. بنزینی که سهمیه بندی شده 80 لیتر و برای یه دوربرگردون ساده باید 4-5 کیلومتر بگذرونی.خیابون ولیعصری که یه طرفه شده و دلیلش معلوم نیست چون اینجوری ترافیک بیشتر شده. خواجه نصیری که پارکینگ نداره و ما ماشینو نمیدونیم کجا بزاریم وقتی عمران امتحان داریم یا مرکزی کار داریم پارکینگ سر اسکان ساعتی 2500 تومن میگیره و غیره.

محمد_صنایع 87 یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 15:14

فقط بلدیم غر بزنیم!!!
هیچ چیزی رو قدرشو نمی دونیم!!!
دیدمون همیشه منفیه!!!

پست خوبی بود!مثل همیشه 20!

خداوند میفرماید غُر وحتی قُر بزنید اما زیاده روی نکنید که زندگی بر مبنای آن بنا شده است.
فکر کنم چیز خاصی نداریم که قدرشو بدونیم.
البته راست میگی ناشکریم مثلا وقتی نمیتونیم از طریق نت خرید کنیم حتما توش یه حکمتی هست. خدایا شکر که من نمیتونم از یه شرکت تو استرالیا خرید کنم و اگه موفق هم بشم به اندازه پول جنس باید گمرک بدم اینجوری باعث میشه پولام ذخیره شه و بتونم در 40-50 سال آینده با احتساب وام خودرو سه و نیم میلیون تومانی یه پراید دوگانه سوز با ترمز ای بی اس بخرم که الان تولیدش متوقف شده چون متوجه شدن بدنه پراید کشش نداره و بعد از یه مدت محل اتصالاتش ترک میخوره.
توی این مساله بالا چیز مثبت دیدی بگو منم ببینم لطفا.
تاااااااااااااااااازه سمند میخریم 14 تومن بعد میریم آذربایجان میبینیم 7 میلیون خُب حتما اینم مصلحته.


نظر لطفته من فقط چیزایی که میرسه به ذهنم مینویسم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 17:34

احساسی هستیم

ای به قربان احساسات شما دوست عزیز بشویم ما که از فرط احساسات اسمتم ننوشتی.

حمید توکلی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 18:02

ما ایرانیها "ما" نیستیم، مجموعی از "من" هاییم!

عرض شود خدمت پدر بزرگوار همکلاسی که دلم برات تنگ شده.
شاید در بسیاری مواقع این من ها مجموعه نباشن در واقع من هایی باشن که برای ادامه بقا سعی در نابودی بقیه من ها دارن تا من بزرگتری بشن.
به قول شاعر .... ولش کن شاعرو خودت چطوری؟؟؟

پویا کندری واقعی یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 19:29

تکذیب می کنم!!
مطلب بالا برای من نبود!

عرض شود خدمت عنورتان که کاش تصور ما رو از خودت خراب نمیکردی ما دوست داشتیم خودت باشی کُندری ولی واسه اینکه سورپرایزت کنم میگم که یا هر دوتاش خودتی یا هر دو تاش خودت نیستی چون آی پی ها یکسان بود. اسمایلی شرلوک هلمز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد