KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عکس

باز هم من، باز هم کَنون 1000 دی، باز پرسه توی هرجایی که فکرشو بکنی ...

tag:پارک چیتگر، سنگ، منقل،خاکستر




tag:دوردست،اخوی،کتری،وحید




tag:در ِ بهشت.




tag:استخر آزادی،50 متر قورباغه،دروازه واترپلو،بجای خود، بوووووووق




tag:دیوار اتاقم،سقف اتاقم،کاغذ دیواری،نصف نصف




سایر تگ ها:


شب یلدا، حافظ، عقیق، انار، شمع

شب،جاده،کَنون دی 1000

:تنبور، دف، انگشتر، میرفرساد

مولتی تگ

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
یه سوال نظرتون در مورد نیکون دی ۵۰۰۰ چیه؟
من دیدمش دامنم از دست رفت بد خاطر خاش شدم البته بگم من زیاد از دوربین چیزی سر در نمیارم ولی‌ در حالت کلی‌ خیلی‌ علاقه دارم که به صورت حرفه آموزش ببینم حالا می‌خوام بگیرم بنظرتون خوب این دوربین یا شما گزینه بهتری رو پیشنهاد میدید؟
این هم لینک تحلیل نیکون دی ۵۰۰۰ :
http://www.dorbinshop.com/digitalCameras/Nikon/Nikon%20D5000/

سلام هوداد
اول بگم خدمت عنورت که بنده هم خیلی حرفه ای نیستم این عکس ها رو هم از رو علاقه میگیرم. مشخصاتش خوبه ولی من از یکی از دوستام که دوربین فروشی داره و هم نماینده کنون و هم نیکونه پرسیدم گفت با کنون حرفه ای تره راست و دروغش با خودش. قیمتش نسبت به کنون من بیشتره ولی خوب مال من یه مزیتهایی داره نسبت به نیکون. تنها برتری نیکون فیلم برداریشه که همین باعث کاهش کیفیت عکاسیش میشه. تو هم مثل من تازه کاری پس فقط SLR بودنش مهم باشه واست ک بعدا بتونی لنزاشو عوض کنی و هی پیشرفت کنی .
اینم لینک تکمیلی نیکُن
http://imaging.nikon.com/products/imaging/lineup/digitalcamera/slr/d5000/index.htm

موفق باشی

بابک سلمان جمعه 25 دی 1388 ساعت 10:40

سلام ببخشید نظرتون راجع به دوربین ها شکاری چیه ؟ فقط تنها عیبش اینکه عکس نمیندازه !! مشکل دیگه ای هم داره ؟؟

مهرداد جمعه 25 دی 1388 ساعت 12:43

سعید جان دی ۵۰۰۰ نیکون رو اصلا با ۱۰۰۰ دی کنون مقایسه نکن
این دو دوربین در دو لول جداگونه هستن
به دلایل فنی دی 5000 یک لول حرفه ای تر حساب میشه و مدل قابل مقایسش توو کنون 500دی هست که هر کدوم نسبت به هم مزیتایی دارن .
ولی در کل 1000 دی نسبت به دی5000 نیکون تقریبا حرفی برای گفتن نداره.البت بگم خودم 400ِدی کنون دارم

عرض کردم که من خیلی که چه عرض کنم اصلا حرفه ای نیستم و این دوربینم هم باهاش راحتم هم قیمتش مناسب بود یعنی مقداری که میخواستم هزینه کنم اینقدر بود

سید حسین هاشمی جمعه 25 دی 1388 ساعت 16:51

انگیزه ی تان از گذاشتن عکس دوم چه بوده؟

1- طبیعت خوشگول بوده.
2- اخوی خوشگول بوده.
3- بطور اتفاقی انگشت به روی دکمه رفته و عکس به ثبت رسیده.
4- برادر مجرد بوده.

________
عکاس نیستم ولی عکاسها را دوست دارم.

طبیعت قشنگ بوده
اخوی نیاز به تعریف نداره
تو اون موقعیت اخوی تو محیط جالب به نظر میومد.
دانشجو میباشد اخوی

رضا معمار جمعه 25 دی 1388 ساعت 17:40

عکس آخرت قشنگه و با معنی...
ممنون...

نظر لطفته. کاغذ دیواری اتاقمه و نصف سقف اگه دوست داری بکنم بیارم واست :دی

محمد darkness دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 01:54 http://mgphotogallery.blogfa.com

از این عکس بیشتر لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد