KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پول و بوس


مردی به همسرش این گونه نوشت:
عزیزم این ماه حقوقم را نمی توانم برایت بفرستم به جایش ۱۰۰ بوسه برایت فرستادم.
عشق تو
همسرش بعد از چند روز اینجوری جواب داد:
عزیزم از اینکه ۱۰۰ بوس برام فرستادی نهایت تشکر را می کنم.ریز هزینه ها:
۱.با شیر فروش به ۲ بوس به توافق رسیدیم.
۲.معلم مدرسه بچه ها با ۷ بوس به توافق رسیدیم.
۳..صاحب خانه هر روز می اید و ۲-۳ بوس از من می گیرد.
۴.با سوپر مارکتی فقط با بوس به توافق نرسیدیم بنابرین من ایتم های دیگری به او دادم.
۵.سایر موارد ۴۰ بوس.
نگران من نباش…هنوز ۳۵ بوس دیگر برایم باقی مانده که امیدوارم بتونم تا اخر این ماه با اون سر کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد آی تی پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 20:20

در سطح همکلاسی نیست این مطلب
به نظرم بهتر است که حذف کنید.

:)) پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 21:02

باحال بود !!

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 21:13

آآآآخخخ
قلبم

چه حس بدی بهم دست داد!!!

یه دختر پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 22:30

مردی که انقدر نفهم باشه حقشه ایول به زنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد