KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظرات

در راستای اینکه دوست عزیز م ح ب دوست نداره نظرات پستشو باز کنه با عده ای تصمیم شد به محض انتشار پست ایشان بدون توجه به مضمون پستی از خودمان ول کنیم تا نظراتتان در مورد پست ایشان را بنویسید با تشکر از م ح ب.
نظرات 15 + ارسال نظر
..... سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 21:18

بسیجی تجاوز می کنه می کشه میزنه اینم نتیجه کارشه

فرشید سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 21:24

چه جالب!
اینهمه فیلم تو اینترنت از اتفاقات بعد از انتخابات پخش شده م. ح. باقر خواب بوده (یا خودش رو بخواب زده)، حالا که یه فیلم برای چرت و پرت گفتن پیدا کرده یادش افتاده انسانیت چیه ...

amin سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 21:24

javabe hay ro ba hoye midan.inam natijeye kasaie ke tajavoz mikonan

محمد-computer سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 21:39 http://www.shabane.ir

اینها وحشیانی هستند که میبینم....اینان همانانند که با مرد خرمشهر همان کردند که با این فرد بیچاره کردند...لعنت به آنها که عاشورای حسین رو هم خراب کردند...مرگ بر آنها که ....وحشیانی که عاشورا را هم سیاسی کردند...

نادر سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 21:41

مرگ بر فتنه گران

شایان شهسواری سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 21:53 http://shayancherts.tk

ایول کار درستو شما ها می کنین! هرچی می کشیم از این پستای بدون نظر می کشیم

جلوی اینا هم فعلا سکوت می کنم موقع امتحاناته مدار بحث سیاسیمو دادم تعمیرگاه!

رنجبر سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 22:22

علی مطهری در واکنش به مقاله کیهان علیه مناظره تلویزیونی وی پاسخی را برای این روزنامه فرستاد.

در بخشی از این پاسخ آمده است:





آقای احمدی نژاد در آن مناظره(باموسوی) به جای ارائه برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود، به اجرای یک پروژه از پیش تعیین شده پرداخت و با لگدکوب کردن حرمت و آبروی برخی مومنان- که به گفته معصوم حرمت مومن بالاتر از حرمت کعبه است- درصدد افزایش آراء خود برآمد. این نکته روشن بود که شعار عدالت‌ورزی به عنوان یک ابزار برای غلبه بر حریف استفاده می‌شود والا اولا چرا ایشان در چهار سال ریاست جمهوری خود به فکر افشای این افراد نیفتاد و ثانیاً چرا درباره افراد مشابه در میان حامیان خود سخنی نگفت و ثالثاً چرا زمانی که آقای پالیزدار همین مطالب را مطرح کرد از او حمایت نکرد تا آنجا که وی به زندان افتاد؟ این امر هیزم آتش این فتنه را فراهم کرد و سپس آقای موسوی با ادعای تقلب در انتخابات این هیزم را شعله‌ور ساخت. سکوت امثال جنابعالی در قبال آن حرمت‌شکنی منجر به حرمت‌شکنی‌های دیگر در روزهای قدس، 13آبان، 16آذر و عاشورا شد.

درقسمت دیگری ازنامه مطهری آمده است:

جنابعالی و همفکرانتان چنان از وحدت و آشتی می‌ترسید که جن از بسم الله، زیرا دوست دارید از این فرصت استفاده نموده و شخصیت‌هایی را از انقلاب حذف کنید و فکر می‌کنید دیگر چنین فرصتی به دست نمی‌آید. پیشنهاد می‌کنم شما و چند نفر دیگر که علاقه خاصی به شعله‌ور ماندن آتش این فتنه دارید برای چند ماهی به یک منطقه مصفا سفر کرده و استراحت بفرمایید و البته هزینه آن را دلسوزان واقعی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت، آنگاه خواهید دید که این فتنه به آسانی خاموش می‌شود و قوه قضائیه فرصت خواهد یافت تا فارغ از جنجال‌ها به تخلفات سران دو طرف این بحران قاطعانه رسیدگی کند.

علی مطهری همچنین آورده است:

بدون اینکه قصد مقایسه در کار باشد باید گفت مالک اشتر و بسیاری از اصحاب خاص امیرالمومنین(ع) باید صدها بار شاکر باشند که کیهان در آن زمان منتشر نمی‌شد والا آقای شریعتمداری مطمئناً با همین نوع استدلال‌ها نام مالک اشتر را به دلیل اینکه با فرمان امیرالمومنین(ع) برای عزل ابوموسی اشعری از امارت کوفه مخالفت کرد و حضرت، علی‌رغم میل باطنی با او موافقت نمود، در میان مخالفان ولایت علی(ع) ثبت می‌کرد! همچنین همه کسانی را که در جنگ احد نظرشان بر خلاف نظر پیامبر(ص) جنگیدن با دشمن در خارج از شهر بود ضد رسالت و نبوت اعلام می‌نمود!


پاسخ کیهان به علی مطهری: بسیار ساده لوح و کج‌فهم هستید که چنین رشوه‌ای پیشنهاد می‌کنید
کیهان در پاسخ نامه علی مطهری تاکید کرد جا داشت به خاطر حفظ حرمت استاد شهید مطهری نامه وی را منتشر نمی‌کرد.

این روزنامه در پاسخ مطهری آورده است:

فحاشی به احمدی نژاد چند ماه قبل از مناظره کذایی - و حتی از چند سال قبل- آغاز شده و با شدت ادامه داشت تا آنجا که مطابق اسناد منتشر شده و موجود، طی 4 سال ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بیش از 320هزار مورد تهمت و افتراء علیه رئیس‌جمهور منتخب مردم از سوی مدعیان اصلاحات- بخوانید عوامل فتنه- مطرح شده بود. این اسناد مکتوب و موجود را که نمی‌توانید انکار کنید.

کیهان افزوده است:

اگر آقای مطهری اندکی به خود زحمت بررسی و مطالعه می‌دادند به وضوح درک می‌کردند که فتنه اخیر از مدت‌ها قبل طراحی گردیده و فرمول آن با صراحت از سوی مجامع رسمی آمریکا و اسرائیل و انگلیس به سران فتنه دیکته شده بود و دقیقاً به همین علت بود که کیهان تمامی مراحل فتنه را پیشاپیش و قبل از اجرای آن پیش‌بینی کرده بود. امروزه دیگر کند ذهن‌ترین افراد نیز کمترین تردیدی ندارند که هدف نهایی سران فتنه، مقابله با اساس انقلاب، نظام جمهوری اسلامی، امام(ره)، رهبری و مبانی اعتقادی شیعه بوده است.

در بخش دیگری از جواب کیهان آمده است:

طفره نروید و صریحا بفرمائید که شعار دادن به نفع اسرائیل و آمریکا، پاره کردن عکس حضرت امام(ره)، اهانت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع)، آتش زدن اموال عمومی و ده‌ها خیانت و جنایت شرم‌آور دیگر چه ربطی به دولت و انتخابات و اهانت مورد ادعای شما به آقای رفسنجانی دارد؟ راستی جناب مطهری آیا شرم‌آور نیست که از کنار این همه رذالت علیه اسلام و انقلاب و امام و امام حسین(ع) به آسانی می‌گذرید؟ آیا به عقیده شما اگر کسی علیه آقای رفسنجانی حرفی زده باشد، پاسخش اهانت به امام و امام حسین(ع) و حمایت از اسرائیل و آمریکاست؟! ما به جای شما خجالت می‌کشیم!

کیهان همچنین در پاسخ پیشنهاد به مدیرمسئول این روزنامه برای اقامت در منطقه‌ای مصفا نوشته است:

در پاسخ به پیشنهاد آقای مطهری باید گفت: قبل از شما نیز بسیاری از کسانی که جنابعالی امروزه سنگ حمایت آنها را به سینه می‌زنید از این‌گونه رشوه‌ها به کیهان پیشنهاد کرده بودند ولی «ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بریم» و گردش و خوشگذرانی در نقاط خوش آب و هوا ارزانی کسانی باد که به قول حضرت امیر علیه السلام «دینهم دنانیرهم»! ما می‌دانیم که حضرتعالی شخصی ساده‌زیست و اهل دقت در حلال و حرام هستید و البته بسیار ساده لوح و کج فهم. بنابر این کاش می‌فرمودید که پیشنهاد این رشوه را چه کسی به شما دیکته کرده است؟! مواظب باشید رشوه‌ای که به کیهان پیشنهاد کرده‌اید از 400میلیون دلار بودجه‌ای که خانم هیلاری کلینتون - یا مطابق دیدگاه موسوی «خانم هیلاری سادات کلینتون»!- از اختصاص آن برای مقابله با اسلام و انقلاب و امام و رهبری خبر داده بود، نباشد!

پ . ن : البته صحت و سقم این خبر و باقی اخبار رو هنوز بنده بهش واقف نیستم و این رو هم بصورت اتفاقی دیدم. الله اعلم.

پویا سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 23:00

بنده خدا 2تا دستش هم روی زمین گذاشته بود و آماده بود برای.... :دی
حالا ربطش به جبهه چی بود؟ توی جبهه هم یعنی این اتفاق ها افتاده؟! :ی

آشیانه چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 00:52

ویدیووووو پررررر!!!!
مملی تا تو رو هم پرندادیم خودت بپر !!

رهاـمعماری چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 01:58

شجاعت اقای باقری که ستودنی است
ایشون مدتهاست از ترس نظرات مخالف تنها کاری که می تونن بکنن همینه صورت مسئله پاک کنند ویه جواب مزخرف بهش بدن.
در مورد فیلمی که دیدیم برام جالب بود بارها هم گفتم اقای باقری کلا تو دید مشکل دارند اونچه باب میل هست رو می بینه واونچه خارج از چارچوب فکری محدود خودشون رو نه
اقای باقری حیف عاشورایی که این وحشی ها با مظلوم نمایی می خوان به نام خودشون تموم کنند اقای باقری اره شکستن سر چهار تا گردن کلفت مارو شهیدا می اندازه اما زدن باتوم به سر یه جوان بیست ساله ورد شدن با ماشین از روی مردم و نه خوشبختانه شما ازروبه رویی با منطق وواقعیت روبه رو هستید وتوان بحث منطقی خارج از تفکرات یک سوخودتون رو ندارید .
اقای باقری از خشم این مردم بترسید سالهاست با باتوم و تفنگ وتهدید وزندان وترس و به نام خدا و رهبری و دین ومذهب جلوی همه شعور وتفکرات وخواسته ها وباورهاشون گرفته شده حالا توقع دارید وقتی با با توم وتفنگ روبه روی مردم با دست خالی قرار می گیرند کسی حرکتی نکنه تا گردن چهار تا گردن کلفت نشکنه .
انسانیت اقای باقری برای شما واژ اشنایی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کمی فکر چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 04:30

اولا برین جمع کنید این سیاه بازیاتون رو جون مادرتون!!! از همه جا فیلم گذاشتین همه چیزم به هم ربط دادید بعد مظلوم نمایی میکنید!! خودتون رو جر دادین آهگم گزاشتین روی ویدیئو که احسساسات مردم رو جریحه دار کنید!!‌با کلی کارشناسی کردن بازم ری..ین
بچه جون این همه فیلمه بدون آهنگ و میکس هست که چی جوری مردم میکشن!! برهنه هم نمیکنن بی پدر مادرا آخه میکشن!! این ویدئو ها رو نمیبینی بعد اینو میبینی؟! من با این حرکت مواق نیستم چون مردم نباید مثله شماها وحشی بازی در بیارن ! باید همونطوری رفتار کنن که بعد از انتخابات اون سرباز رو خود مردم بهش امان دادن و هیچ کاریش نکردن!! این حرکت شایسته نبود ولی وقتی کاسه ی صبر پر بشه نتیجش همینه! ولی همونطوری که شما مردم رو آزار میدین همونطوری هم آزار میبینید! ممد حسن بترس از اون روزی که زمستون بره و رو سیاهی بمونه به ذغال!!
راجع به اون جوجه کوچولوی بی ادب ( محمد کامپیوتر ) هم بگم که آدم نادان، بچه جوون امام حسین فقط به خاطر دلایله سیاسی رفت کربلا!! اصلا عاشورا تمام داستانش سیاسیه!! ثانیا خود امام ( ره ) هم موقع انقلاب از روز عاشورا و مراسم مذهبی برای مسائله سیاسی بهره میبرد!! حرف مفت نزن خواهش میکنم!! محض رضای خدا یه خرده فکر کنید بابا !!!!!!! نمیدونم بچه کجایی ولی تهران یه اتوبان داره به نام آیت الله مدرس که یه تابلویه نده هم داره که عکس ایشون رو زده و پایینش هم گنده نوشته
" سیاست ما عین دیانت ماست " پس دیگه نیا اینجا و خزعبلات بباف جانه عزیزت!

... پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 00:42

خیلی باحال بود . باید ترتیبشو می دادن که درسی بشه برا بقیشون

... پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 00:47

در ضمن حیوان صفتم خودتی

جان؟؟؟؟ این که همون بالایی میباشد . حیوان صفت نمنه؟؟؟ کلا اشتباه گرفتی فکر کنم عزیزم. ایندفعه هیج دفعه بعد میدم برادران مخابرات حالتو بگیرن

ساناز پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 02:17

بااینکه این حرکتم درست نیست اما به نظرم درمقابل اون همه جوون چهارتا ادم لااوبالی چه ارزشی دارن.
اقای باقری هم ناراحت نشید بچه ها خودشم فهمیده چه خبره برای همین بدون نظر میذاره
بابا کوچولو نترس
کاریت نداریم

... پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 12:12

حیوان صفت اشاره دارد به پست آقای م ح ب و منظور بنده شما نیستی سعید خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد