KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مدیریت وکنترل پروژه های آی تی

سلام 

دوباره لینک درخواست تعویق امتحان مدیریت و کنترل پروژه های آی تی رو می ذارم. 

http://217.146.209.209/mod/forum/discuss.php?d=3988 

 


توجه کنید که آخرین مهلت تحویل 

 

 پروژّ ی این 

 

درس روز امتحانش هست

         کلا ۴۲ نفر ان درس رو دارن.پس درصورت چندتاتایید دیگه احتمال عقب افتادن امتحان خیلی زیاده.

نظرات 12 + ارسال نظر
بماد سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 11:09

سلام
شما با همین تعداد هم می تونید عقب بندازید.
کافی هست اسم ها رو پرینت کنید و ببرید پیش اقای زمانیان و سر حرفتون بایستید.
به دلایلی من دوباره نمی تونم برم. (یک بار رفتم نتیجه داد.)

آیتی سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 11:10

من جزوشو میخوام از کجا باید گیر آورد؟

سیدزهرامیرباقری IT سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 11:10

من تهران نیستم
تاقبل ازاین امتحان هم فقط چهارشنبه یک امتحان دارم که همون ۱۷-۱۹ امتحان رو می دم و برمی گردم
امکانش رو ندارم که خودم برم

بماند سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 11:19

لطفا کسی رو پیدا کنید بره!
با کسی هماهنگ کنید.
اگر من می تونستم می رفتم،
توی نظرات پست آقای هاشمی هم گفتم.
حضورا برید صد در صد جواب میده .
فقط سر حرفتون بایستید.

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 11:46 http://kntoosi.com/pages/provision

ج-3 ) اعضا در قسمت اصلی متن، می توانند از اندازه قلم ۲ یا کمتر استفاده نمایند، در قسمت ادامه مطلب محدودیتی در انتخاب اندازه قلم وجود ندارد.

متن شما اصلاح شد

محسن سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 12:15

من میتونم برم! فقط چی باید ببرم؟!

بماند سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 12:23

اسامی رو پرینت بگیرید
ببرید پیش مدیر گروه
بگید همه این ها می خوان این امتحان بیوفته عقب.
دلیلش هم این هست که نمی رسیم.
چون هفته آموزشی کامل نشد و سمبل کاری شد.
هر چی مدیر گروه گفت سر حرفتون بمونید و بگید این فقط حرف من که نیست! حرف این همه آدمه. حتما یک مشکلی هست که این همه درخواست دادن دیگه! نمی شد همه پاشیم بیایم این جا که و غیره !

برای مبانی الکترونیک دیجیتال و معماری همین کارو کردیم جواب داد : دی!

آیتی سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 12:40

آقای محسن لطفااگه می تونید همین امروز سریعتر برید
چون گویا امروز جلسه شوراست
همین لینکی که تو این صفحه هست اون صفحه رو پرینت بگیرد و ببرید. و
پروزه روهم لطفایاداوری کنید که روزامتحان باید تحویل بدیم
وهنوز فرصت نکردیم کلاسهارو گوش کنیم چه برسه به پروزه که انجام بدیم و تایپ کنیم

it سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 13:53

جون هر کی دوست دارید بگید این جزوش تو انتشارات مکانیک هست ؟

من جزوشو میخوام ترو خدا بدید

بماند سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 14:13

نه. جزوش نیست چون اولین ترم هست دکتر تاجفر دارن تدریس می کنند.
تنها راهش این هست که بشینید فشرده کلاس ها شون رو گوش بدید چون اسلاید ها بدون توضیحاتشون کاملا نامفهموند. (من هم همین کارو میکنم!)

it سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 14:57

فردا بچه ها جزوه هاشون رو بیارن کپی بزنیم اینا که تغییر ندادن

بازم بماند سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 17:51

فردا آخرین فرصتتونه.
رفتید و موندید سر حرفتون عقب می وفته، نرفتید نمیوفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد