KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آموزش زبان آلمانی در دانشکده فنی دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران سی امین دوره آموزش زبان آلمانی را برگزار می کند.

شرکت در این کلاس ها برای عموم آزاد است.

محل برگزاری کلاس: دانشکده فنی دانشگاه تهران

آدرس: کارگر شمالی(امیرآباد)-جنب کوی دانشگاه-دانشکده فنی-دانشکده برق و کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شمار تلفن های زیر تماس حاصل نمایید:

۶۱۱۱۴۳۵۱

۰۹۱۲۳۲۱۲۵۴۵

نظرات 8 + ارسال نظر
pouya kondori دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 18:57

ورشدر که خز نشه! :د بعدش خودمون بریم.

55 دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 19:10

به سایت whopopular.com بروید وبه موسوی رای دهید این سایت بازتاب زیادی تو دنیا داره .

بردار دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 20:03

حاجی شهریه شو نمیدونی؟

۳۵ تومن
استادش خیلی معروفه
سابقه زیادی داره تو تدریس آلمانی
تو ایران همه قبولش دارن
برای پذیرش تو دانشگاه های خارجی هم مشاوره میده
شماره موبایلو بزن اطلاعات بیشترو بپرس

شایان شهسواری دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 21:17 http://shayancherts.tk

اگه از الفبا شروع می کنن من هستم!!

آره اتفاقا میشه تو ترم اولش ثبت نام کنی
یعنی از صفر
اگه یه ترم بخونی اینقدر خوشت میاد که ادامه میدی

سابین دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 21:59

اگه لطف کنین آماری از زبان فرانسه بدست بیارید عالی می شه...

آره خیلی زبون شیرینیه
من از وقتی کلیپای آلیزه رو دیدم انقدر ازش خوشم اومد که رفتم فرانسه یاد گرفتم
یاد گرفتنش از آلمانی راحت تره
برای ما ایرانی ها هم تلفظاش خیلی راحت از آلمانیه

برادر دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 23:08

المانی اگر 60 سال پیش به دنیا اومده بودم میرفتم یاد میگرفتم
من میخوام روسی یا چینی یاد بگیرم استاد سراغ داری پایم

علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 00:00

آقا اگه زبان روسی یا فرانسه هم باشه من به شدت پایه ام

سابین سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 13:29

دلیل من واسه یاد گرفتن فرانسه واسه اینه که زبون دوم زنده ی دنیاست... اصلا قرار بود به خاطر اینکه هر کلمه ش معنی منحصر بفرد خودشو داره و مثل انگلیسی نیس زبون بین المللی شه!
مثل زبون فارسی فعلهاش صرف داره...
ممنون از شما ... منتظریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد