KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

درس ساختمان داده ها

از تمام دوستانی که این ترم درس ساختمان داده ها دارن درخواست میکنم توی بخش نظرات در صورت موافق بودن با " به تعویق افتادن امتحان این درس " موافقم و در صورت مخالف بودن مخالفم رو اعلام کنند تا ببینیم چند نفر از دوستان تمایل دارن امتحان به تعویق بیفته! 

تمامی نظرات باید با اسم و شماره دانشجویی باشن!


لینک درخواست در سایت دانشگاه:

http://217.146.209.209/mod/forum/discuss.php?d=4079#p13334


لطفا هر کسی که ساختمان داده ها داره بیاد نظرش رو بگه تا ببینیم اقدام کنیم به صورت کتبی یا نه!!! به هر کسی که میشناسید خبر بدین لطفا !

اگر حتی مخالف هم هستید  لطفا نظرتون رو بگید!



خانم دکتر دادخواه در پاسخ به تعویق امتحان گفتن که : 

متاسفانه تعداد موافقین نسبت به تعداد دانشجویان کلاس خیلی کم است


دوستان لطفا به صورت جدی تر به این موضوع نگاه کنن!! کسایی که درس مدار منطقی ( امتحان 30/10 ساعت 5 تا 7 ) دارن فردا صبحش سر جلسه ی امتحان ساختمان داده ها باید باشن که واقعا بار روانی زیادی داره!! تازه اگرم فیزیک 2 داشته باشین به همراه این 2تا درس میبینین که بعد از ساختمان داده ها باید برین بشینید سر امتحانه فیزیک 2 ( امتحان ساعت 10 تا 12 روز اول بهمن ماه )!! لطفا همگی موافقت کنید تا این درس به خوبی و خوشی پاس شه بره!! ( عقب افتادنه این امتحان برای 1تا 3 روز هم غنیمته! بحث سره 1روز 2روزه لطفا همگی موافقت کنید! )

نظرات 7 + ارسال نظر
محسن بابائی یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 15:46

8614543
موافقم

سید حسین هاشمی یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 16:09

یکی از دوستان حرف خوبی زد!
گفت نظرات بچه ها رو پرینت بگیرید و به همراه مشکلاتی که می دونید، مثلا تلاقی زمانی و ...
ببرید پیش مدیر گروه

به نظر من یه سری از دوستان که با خانم مهندسی کلاس ندارن (به دلیل اینکه کلاس ایشون خیلی با نا هماهنگی همراه نبود)، این کار رو انجام بده! و ببره پیش دکتر دادخواه
به همراه نظرات دیگر دروس

البته فکر کنم خودش هم همین کار رو انجام می ده

سه شنبه جلسه ی شورا تشکیل می شه و ایشون قول دادند مشکلات دانشجویان رو به اطلاع مسئولین برسانند.

(اضافه می کنم که دوستانی که با خانم مهنسی کلاس دارند ، هیچکدام مدار ندارند و به همین دلیل بهتره سایر دوستان اقدام کنند.)
البته فکر می کنم تعداد زیادی از اونها موافق تعویق امتحان هستند.

... یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 17:24

منم مشکل مدار منطقی رو دارم
منم موافقم ولی استاد ما آقای درخشان هستند
من تا ۸ بهمن امتحان دارم ==>>> مبانی دیجیتال
اگه بیفته ۱۰ -۱۱ بهمن خیلی خوبه

8612483arian jafari یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 18:26

اگه فقط یکی دو روز باشه موافقم

احسان کبیری یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 22:24

8613063
بنده با عقب افتادن این امتحان موافقم
اگر یکی دو روز عقب بیفتد با امتحانات دیگر تداخل پیدا می کند و این خود مشکلی دیگر است
به عنوان مثال خود بنده 11.4 امتحان اقتصاد مهندسی دارم

الهه ترابی-کامپیوتر یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 22:44

من با عقب افتادن این امتحان موافقم اما اگه فقط یکی دو روز باشه باز با امتحانات دیگم تلاقی پیدا میکنه

معصومه آهنگری دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 01:37

8612893
منم موافقم ، چون روز قبلش مدارمنطقی ساعت 5 تا 7 دارم و فرداش 8تا 10 ساختمان داده با خانم مهندسی و 10 تا 12 درس طراحی و پیاد سازی زبان های برنامه نویسی !
واقعن سخته ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد