KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امتحان!!

ما و دغدغه ی امتحانات پایان ترم!









۱۷ دی


پردیس سینمایی ملت












^^^^^از راست:^^^^^


امیر حسین زورمند


من


سپهر داورنیا


هوداد مسلمی نژاد


مهرداد فرهادی






قد رشید به این می گن ها!!!







استرس و اضطراب امتحانا رسماً زندگیمونو مختل کرده


یه گردش نمی تونیم بریم انقدر نگران امتاحانا هستیم


هی روزگار...




نظرات 38 + ارسال نظر

بی‌ دیمانسیون اجازه گرفتی‌ عکس منو گذاشتی.
من کپی‌ رایت دارم، شایدم رایت کپی‌ دارم.
چون اگه بخوای منو پاک کنی‌ کل عکسها نابود می‌شه مجبوری قرامتشو بهم بعدی :دال

می خوای چنان بلایی سر عکست بیارم بذارم تو سایت تا قدر این عکس های سالم رو بدونی؟

دو نقطه دش بوس

بابا؟!


شما اگه می تونی برو الکلنگ رو بیار پایین.
تو یه عکس دلم برا سپهر سوخت.
بچه له شد :دال
--------------------------------
اون کپی رایت هم بهت گفتم که بدونی من سرم تو کار.
تو که می دونی من تنها کسی هستم که کپی رایت رو رعایت می کنم :دال
سقف چرا ترک خورد؟؟؟؟؟؟؟؟

«سقف چرا ترک خورد؟؟؟؟؟؟؟؟»

لووووووول!

دو نقطه دش الکترونیکی تحصیل برتر!

محمد حسین رونیاسی,IT جمعه 18 دی 1388 ساعت 08:12

معلومه استرس امتحان کل فعالیت های مغزیتون رو مختل کرده

دقیقاْ زدی تو خال!!

خواجه نصیر جمعه 18 دی 1388 ساعت 10:37

اطلاع رسانی کنید ... وقت کمی باقی مونده


بیانیه دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر: تا آزادی بی قید و شرط همکلاسی هایمان در امتحانات دانشگاه شرکت نمی کنیم

http://www.freeimagehosting.net/uploads/9fe8c1a718.jpg

احمدIT جمعه 18 دی 1388 ساعت 11:35

۲ تا عکس آخر جالب بود

کپی رایت: ایده‌اش مال داداش گلم مهرداد بود

شقایق-جابرانصاری جمعه 18 دی 1388 ساعت 12:25

عکس آخر خیلی باحال بود!!!

دو نقطه دی

بهاره خرمی جمعه 18 دی 1388 ساعت 12:36

شاد باشید

هستیم!

دوست جمعه 18 دی 1388 ساعت 12:40

کلاً بیشینین بینیم
بابا؟

نشستم!
بابا؟!!

یه آشنا جمعه 18 دی 1388 ساعت 12:49

عکاسش خیلی ماهر بوده

دو نقطه دش فهمیدم منظورتو!
دو نقطه چشمک!

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 18 دی 1388 ساعت 13:08

مشابه این عکسا رو با دوستام دارم!

همیشه خوش باشین! !!


راستی دیگه اینقدر هم درس نخونین، آدم باید یه کم هم تفریح داشته باشه. !

برو درس می‌خون نگو چیست درس!!!

مهرداد فرهادی - نرم افزار ۸۸ جمعه 18 دی 1388 ساعت 13:22

آخ آخ !!

واقعا از شدت استرس و اضطراب امتحانات داریم هلاک میشیم!

هوداد کوچولو که کلی وزن کم کرده بنده خدا از بس استرس داره

می تو!

حسین محمدی نصرآبادی جمعه 18 دی 1388 ساعت 13:49

=))
انچه عیان است عیان است حاجت به گفتن ندارد

تا باشه از این استرس ها باشه

دو نقطه دش لبخند

مهرداد تو باز یه ذره اضافه وزن منو برخ کشیدی؟ حالا خوب همش یه ذره اضافه وزن دارم.

استرس امتحان‌ها زده به سرمون.
ولی‌ دیروز یه شاهکاره سینمأ دیدیم به نامه "دختر میلیونر" عالی‌ بود این فیلم فکر می‌کنم کارگردانش میشل هانکه بود و موسیقیش کار چایکوفسکی

اینم بگم که مهرداد از این فیلم خیلی خوشش اومد

تازه وسط فیلم هم دو بار گفت بابا!

بابا؟!!

رضا معمار جمعه 18 دی 1388 ساعت 17:57

یه موقع سردیتون نکنه.............
هوداد بابا یه فکری حال اون الاگلنگ بدبختم باش..

بابا؟!!
بابا؟!!
بابا؟!!

محمد کلانتری جمعه 18 دی 1388 ساعت 20:46

جای منم خالی بود

آره والا

سپهر داور نیا-it شنبه 19 دی 1388 ساعت 00:08 http://www.opencd.ir

می بینین من همه جا دارم له می شم! تقصیره این هوداده دیگه :ی
من چقدر مظلومم ;;)

قربون مظلومیتت برم
بیا بوست کنم خوب شی!


بابا؟!!

بهاره-صنایع شنبه 19 دی 1388 ساعت 00:24

فکرکنم دیگه ازفشارزیاددرساکچل شدیدیه ذره هم تفریح کنیداین طوری تااخر۴سال نمیتونیددووم بیارید

آره والا
یه کم تفریح هم لازمه

setare شنبه 19 دی 1388 ساعت 00:26

واااااااای آخر خنده ست =))=))=))=))=)) حالا امتحانا شروع نشده شروع بشه چی میشین

میریم بام!!

علی ر ش ی د ی شنبه 19 دی 1388 ساعت 00:36

من تو کف دوربینشم :دی

Nokia N97

بابا؟!!

محمد_صنایع 87 شنبه 19 دی 1388 ساعت 03:46

عکاس کیه!!!
یکیدیگه هم بوده!!!

خرزوخان!!

رضا کمالی فرد شنبه 19 دی 1388 ساعت 10:53

بیین من از استرس امتحان سکته کردم اقتادم گوشه بیمارستان شما / نوچ نوچ نوچ یعنی همون بابا ؟ بابا ؟بابا ؟

فیلمش چی ب حالا ؟ ؟ ؟

بابا؟!!

هانیه کرمی شنبه 19 دی 1388 ساعت 11:16 http://arnavaz.net

حس میکنم یه نفر معرفی نشده...
از دیروز تاحالا دارم تحلیل میکنم که کی میتونه باشه... ؟؟

اگه دقت کنید اون بالا یکی گفته عکاس چقدر ماهر بوده

همونه!

دو نقطه دش آنونیموس!!

محمد رضا کمالی فرد شنبه 19 دی 1388 ساعت 13:34

نه بابا ؟
مگه "بابا(؟)" فیلمم داره؟؟
یعنی فیلمشم در اومد؟

پدر زن سلام
بابای محترم
بابای میلیونر
دو بابا
دیشب باباتو دیدم آیدا
سنگسار بابا میم!
کسی از باباهای ایرانی خبر ندارد
...


بابا؟!!

هوداد مسلمی نژاد - کام 88 شنبه 19 دی 1388 ساعت 15:21

راست می گه سپهر همه جا داره له می شه.
سپهر بیا مغازه قوونت برم :دال

:لول

محمد کلانتری شنبه 19 دی 1388 ساعت 17:51

هوداد تو عکس پنجم از آخر داره چی کار می کنه؟!!!!

به امتحان فیزیک فکر می کنه

far4bod_okey شنبه 19 دی 1388 ساعت 18:30


kash batun miomadam ishala dafe bad!!!!che bahal khodamo davat kardam

paradise _it شنبه 19 دی 1388 ساعت 19:37

خوشی زده زیر دلتونا

نه! درد داره!

بگی تو سرمون زده بهتره

:دی

یکی بود یکی نبود شنبه 19 دی 1388 ساعت 21:39

با توجه به حالو روزمون لازمه این پست روزی یه بار بیاد بالا!!؟
میخوای یه بابا بذار زیرش فردا صبح دوباره بذار بالا ببینیمش~
بابا!!بی خیال بابا!

فکر خوبیه! حتماْ

سمانه یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 12:48

تو اون عکسی که همتون وایسادین دارین چیکار میکنین؟!!؟؟

به یه مساله فیزیک فکر می کنیم

یه آشنا یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 13:40


یک نفر هویتش معلوم نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

. یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 23:20


چرا به اماکن عمومی صدمه میزنید؟
من باید می بودم که یه خورده ارشادتون میکردم.نه؟

۴ تا ون گشت ارشاد موقع ناهار محاصرمون کردن!!!
یه لحظه گرخیدیم!

. دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 14:51

چه قیافه ای داشتید واقعا دیدینی بودید ولی نباید خیلی نگران می بودیدی چون اصولا با بچه ها کاری ندارن.البته از این جماعت ون سوار بعید نیست چون اونا خیلی با سن و سال کاری ندارن

بهمون تیکه هم انداختن!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 12:14

همه چی عالی بود بازم از این کارا بکنید

آرمین شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 23:41

من نمدوونم قضیه چیه ولی هر چی هس خدا به همرات ننه.

احسان چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 12:07


من دانشجوی دانشگاه آزاد گرمسار هستم.قبل امتحانای ترم اول بادوستام داشتیم بر می گشتیم تهران که تو بیابونای گرمسار بنزین تموم می کنیم واقعا به سیم آخر زدیم واسه خاطر اینکه راهی دیگه ای نداشتیم خودتون ببینید که به کجا ختم میشه خیلی جالب وخنده داره پیشنهاد میکنم از دستش ندید(نقش اول کلیپ هم خودم هستم)

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://black-eyes69.persiangig.com/daneshjoyan%20garmsar.3gp

ریحانه شنبه 2 مهر 1390 ساعت 22:43 http://zibaandishi.blogsky.com

از بچه های شیطون درسخون خیلی خوشم میاد

فهیمه-صنایع چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 00:52

salam hamishe shado movafag bashin amir hoseyn az kojayi ?manam zormandam jaleb bud .mc.

مهندسی صنایع چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 11:32 http://khodaeshg.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد