KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

canon1000d

tag:شب یلدا، حافظ، عقیق، انار، شمع

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه جمعه 11 دی 1388 ساعت 23:02

زدی تو خط موضوع هنریااا

بعد از هنر نوبت اعتیاده

قناد جمعه 11 دی 1388 ساعت 23:03

اینم باهاتم

نظر لطف شماست. ما هم با شمائیم. اسمایلی اپراتور سوم موبایل

حسین مالکی جمعه 11 دی 1388 ساعت 23:04

دسته عموهه منم می خوام حافظ با تلاش احمد شاملو

دست وحیده :-پی جدا میخوای؟

قناد جمعه 11 دی 1388 ساعت 23:08

حسین واست اینوایت گوگل ویو فرستادم
رفتم بدرسم

از این مکان جهت تبلیغات استفاده نکنید حتی شما دوست عزیز.

دروووووووووووووووووووود!

آخ جات خالیه وقتی من و حافظ و عقیق و شمع ....

منظورم دکتر عقیق نیستا!

درود بر خودت حتی.
کارت دارم اساسی محمد در مورد بحث اوندفعه.
کلا خیلی لذت بخشه.به شخصه مولانا رو ترجیح میدم

پویا صفری شنبه 12 دی 1388 ساعت 10:13

مشتاق گشتیم تا ما هم تلاش شاملو را من باب حافظ مطالعه گردیم تا بینیم تاریخ... فی الباب چه زمان‌هایی بوده...!!!

این تاریخ مسائل خصوصیه دخالت نکن توش

منم باهات کار دارم :دی

یه فکری دارم خفنگزج!

بزا بیان تهرون امتحونا تموم بگرده!
ارادت مند

پس منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد