KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خدایالذتم مداوم باد!

  

 معیارماازخوب وبدچیست!؟ 

 

رسالت هنرمند چیست!؟

  

 

 

 

 

 

بزرگمهرحسین پور  

 من یکی ازدوست داران آثارات هستم!  

من نوعی که تصویرم را زشت کشیدی  

چون شیطان .......  

ازهرابزاری برای متنفرکردن بیننده نسبت به من نوعی استفاده کردی!  

کمرراخم کردی!

تاامدیم سخنی بگوییم گفتند ساکت!خوبی و بدی به لباس نیست! 

!ولی مابه جرم لباس مان شدیم بد !   

 

پ.ن راستی خواهرم من شبیه یکی ازهمین دختران لباس می پوشد (*۱* )

من اورادوست دارم 

اماانگاراگر یکی ازنزدیک ترین عزیزانت  پوششی شبیه این زن زشت داشته باشد 

دوستش نداری!

 راستی یادت رفت رنگ آسمان درشب را   *۲*  

 

حرمت عزاداری رابارنگ سیاه کارعجیبی نیست!*۳*

   

 مادران این سرزمین رافراموش کردی که باهمین چادرفرزندانشان راراهی میدان جنگ کردند!

 

توضیحات!  

 

۱-کاملاواقعی

   

۲- شب یکی اززیباترین آفریده های خداست!  

  

۳-من متحجرم!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:40

عالی
بیست

حمیده احمدی چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:45

فوق العاده بود

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 01:14

نظراتتون کاملا قابل احترامه ! جدا میگم این از نوع نوشته هاتون پیداست.
اما ... تحجر به قیافه نیست
به اخلاقه خانم محترم !
هیچ آدمی مریض نیست که الکی به کسی بگه متحجر.
با حجابی داشتیم که در نهایت ادب و احترام حجابش رو حفظ کرده و این هیچ اشکالی نداره.به نظر بنده حجاب کامل خیلی خوبه
اما شخصا از اینکه عده ای از چادر استفاده می کنن در حالیکه قبولش ندارن و حتی نمیدونن برای چی از چادر استفاده می کنن واقعا ناراحت کنندس !
بعضی به چادر اعتقاد دارن و این اصلا بد نیست.اما تصحیح یک رفتار از ظاهر اون رفتار خیلی مهمتره.یک رفتاری که نه توأم با تعصبات بیجا و نه توأم به بی ظرفیتی و سبک بودن شخصیت باشه.یک شخصیت متعادل که مورد انتظار یک جامعه متعادل باشه
بازم بابت نوشته هاتون ممنون.بی تعارف بگم خیلی با معنی بود

صابره.دال پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 09:49

متحجر
قشنگ بود ... بهت نمیاد!

فاطمه رنگرز جدی پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 11:32


معیار ما....

حمید توکلی پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 17:20

زیباست وقتی دختری کم حجاب و دختری خوش حجاب دست در دست هم گذاشته با احترام به عقاید یکدیگر دوستی ها را آغاز می کنند!

من ریش بلندت را مسخره نمیکنم تو هم به موهای سیخم ایراد نگیر، ما برادریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد