KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گرفت ماه در وداع با سال جهانی نجوم

سلام 

خیلی وقتتون رو نمیگیرم. 

خیلی وقت بود که تو همکلاسی پست نذاشته بودم و خواستم که هم یه حال و احوالی با رفیقای قدیمی کرده باشم (البته اگه دوستان هنوز منو فراموش نکرده باشن!) هم اینکه یادآوری کنم آخرین ماه گرفتگی سال جهانی نجوم رو فراموش نکنیم. 

پنجشنبه دور و ور ساعت هشت و نیم تا نه شب یه نگاهی به آسمون بندازیم. من که تو رشت هستم و الانم هوا ابریه و فکرم نمیکنم تا فردا صاف بشه اما شما هرجای ایران که هستین جای منم ببینین و لذتشو ببرین. از وقتی اومدم رشت تو دلم موند یه شب بخوایم مشتی به آسمون نگاه کنیم حالمون گرفته نشه. 

البته خسوف ایندفعه کامل نیست و جزعی هستش و ماه کامل گرفته نمیشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 20:40

چه عالی !‌
ممنون

حمید توکلی چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 21:08

فراموش نمی شوی آرمین عزیز!
پسر شاعر گرامی، نسرین موحدیان ...
موفق باشی!

ممنون حمید جان.
خوشحالم که هنوز میشه فراموش نشد...
شما لطف داری

حسین رنجبر جمعه 11 دی 1388 ساعت 06:22

سلام دوست عزیز.
بله اون شعر زیبا ... یادش به خیر.
ما شما رو فراموش نکردیم.
ان شالله شما هم ما رو فراموش نکرده باشی.

امیدوارم هر جا هستی ٬ همیشه موفق و سلامت باشی آرمین جان.
جمعه ۲۵ همین ماه هم خورشید گرفتگی داریم ٬ حتما می دونی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد