KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

روز گار...

دهان‌ات را می‌بویند
مبادا که گفته باشی دوست‌ات می‌دارم.
 دل‌ات را می‌بویند  
  روزگار ِ غریبی‌ست، نازنین  
و عشق را
کنار ِ تیرک ِ راه‌بند
تازیانه می‌زنند.
 عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
  
در این بُن‌بست ِ کج‌وپیچ ِ سرما
 

آتش را  
  به سوخت‌بار ِ سرود و شعر  
  فروزان می‌دارند.  
به اندیشیدن خطر مکن.  
  روزگار ِ غریبی‌ست، نازنین  
آن که بر در می‌کوبد شباهنگام
به کُشتن ِ چراغ آمده است.
  
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
 
آنک قصابان‌اند
بر گذرگاه‌ها مستقر
 
با کُنده و ساتوری خون‌آلود  
  روزگار ِ غریبی‌ست، نازنین  

و تبسم را بر لب‌ها جراحی می‌کنند
و ترانه را بر دهان.
 
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
 
کباب ِ قناری
 
بر آتش ِ سوسن و یاس  
  روزگار ِ غریبی‌ست، نازنین  

ابلیس ِ پیروزْمست
سور ِ عزای ما را بر سفره نشسته است.

 خدا را در پستوی خانه نهان باید کرد
 
 
۳۱ تیر ِ ۱۳۵۸
  ا.بامداد

نظرات 7 + ارسال نظر
پویا کندری چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 18:32

ایول به حسین عزیزم!
درود بر شاملو
خدا روحش رو قرین رحمت کنه
روزگار غریبیست نازنین

شاید علت دیگه ای داشته ولی حذف متنی بدون اطلاع نویسنده اسمش سانسوره اگه همکلاسی آلوده شه وای بر مدیرانش

محمد فتاحی چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:27

اره عزیزم اون موقعه که من اعتراض کردم به حذف پستم هم این فکر رو کردم
بعضی از دوستان فکر میکنن که با حذف پست های امثال من و شما قدرت خوشون رو ثابت میکنن
شاید لذت بخش براشون باشه
اما خدمتشون عرض میکنم شاید به زودی خود من وب سایتی رو زدم و از دوستان عزیزم هم برای پست نویسی دعوت کنم
حذف پست برای هیچ کس قابل تحمل نیست!!!
البته اینم رو هم بگم از اون روزی که پست من حذف شد من تا حالا پستی منتشز نکردم
در حالی که خیلی دوس داشتم این کارو بکنم
اما شاید منتشر کردم

حذف متن من به خاطر نداشتن عنوان بود شمارو نمی دونم

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:42

عرض شود به خدمت انورتان که سانسور کردن این متن اگر به دلیل رعایت نکردن طول معیار اندازه فونت یا این چیزا نباشه کاریست بس قبیح خدا ناپسندانه و بی ادبانه شمرده شده همانا هتک حرمت نویسنده متن و شاعر آن محسوب میگردد ما به نشانه اعتراض فردا ساعت 3:12 دقیقه در صفحه نخست همکلاسی تا آخرین پست راهپیمایی میکنیم.
حالا جدا مرتضی دوست عزیز که همیشه پاسخگو بوده یه جواب بده خانواده ای رو از نگرانی در بیاره.

خوب از شعار های انحرافی بپرهیزید در ضمن میریم در خونه پلیس اینترنتی میشینیم تا به دلیل بی حرمتی مرتضی رو بگیرن
مرگ بر فنطه گران

سید مرتضی قاسم پور چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:48 http://www.kntoosi.com

سوء تفاهمی از جانب جناب مالکی بود که رفع شد.

به شخصه انتظار بیشتر از اینها را از ایشان داشتم.
به طرفه به قاضی رفتند و بریدند و دوختند و جلویم گذاشتند و گفتند یا جواب میدهید با لغو عضویت می کنید.

به هر حال از شما عذر خواهی می کنم.

من نیز ...:دی

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:52

مرسی به مرتضی قاسم پور که بازم پاسخگوی خودش و تیمش بود

پویا کندری پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 13:49

مرتضی دوست داریم
مرتضی دوست داریم
مرتضای قهرمان
امشبم اینجا بمان!

وای اگر مرتضام (!) حکم جهادم دهد
وبلاگ همکلاسی حمایت حمایت

مرتضی میمیرد ذلت نمی پذیرد...
مدیر همکلاسی خجالت خجالت! (اشتباه شد!)

پویا صفری پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 13:53

درود بر حسن عزیز که با سخن‌هایی که گویی از برای حال سروده و در تاریخ گویی هر روز تکراریش بوده و هست ما را با چنین هوایی خو می‌دهد تا با روحی تازه راه را ادامه دهیم...
درود و سپاس بی‌‌کران از تو ای بهترین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد