KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

و مکرو و مکرالله....

سلام به  همه دوستان .. 

 

از دیروز که بلوای تلویزیون و حکومت و دیدیم . بد جوری به فکر رفتم . به خودم گفتم مگه میشه که اینهمه دروغ  گفته بشه این همه خون ریخته بشه و اخرش دست پیش بگیری که عقب نیافتی .  

   

 

دست به دعا بردم  گفتم خدایا چه کنم  از مکر کسانی که ادعای حق می کنند ولی خود می دانی  که حق کیست و ناحق کی؟!!!

 

 

 

 

من روشن هستم که مصداق این آیه " ومکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین" که در این 6 ماه اتفاق افتاده . امروز هم به نوعی اتفاق می افته  و خدا  آنها در مکر خودشون گرفتار می کنه .  

 

دست به دعا ببریم  و مطمین باشیم که خدا با حق حقیقت است و ریا کاران رو رسوا می کند

 

نظاره گر آینده باشیم که خدا با ماست . و همیشه مخالف ستم کاران.  

 

به امید حق

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد-عمران ن چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 13:00

به به ...

سینا چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 14:29

طیب الله انفسکم

نسرین چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 20:23


یکی پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 11:32

امام خمینی قرآنی شد که بر سر نیزه ها رفت !!
تارخ تکرار شدنی است!!

براستی که دین افیون توده هاست!! و براستی که دین و سیاست یکی مذکر است و یکی مونث و باید از هم جدا شود!!! چون هیچ کس نمی تواند دین را به سیاستهای کثیف آلوده نکند الا رسول خدا و ائمه ی معصومین . . .
و حیف دین که دست آویز دزدی ها و خیانتها شده!!

و خاک بر سر ما که جز تشنگی و زخم امام حسین هیچ نفهمیدیم!!! در حالیکه گفت اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!!
و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد