KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشجویان ذوب شده

   نمی دانم چرا برخی از ما از تفکر کردن عاجز می باشیم؟ !  

جدا" می خواستم بدانم نمی دانند یا خود را به ندانستن می زنند ؟ 

یعنی واقعا" نمی دانند عاشورای امسال چه گذشت ؟ 

شما را به خدا آیا واقعا نمی دانید چه کسی از نام امام حسین مایه گذاشت تا شاید آبروی بر باد رفته اش باز آید ؟ 

فکر نمی کنم اکنون در حال زندگی در عصر حجر باشیم ، که خبر نداریم دور و برمان چه می گذرد ! 

بعضی واقعا" جالب انگیز ناک می باشند  ! مثلا"  :

 

۱ ) برخی نگران دین و غیرت مردم هستند : 

{

ننگ بر بی غیرتی و بی دینیتان 

 

خاک بر دهان یاوه گویتان 

}

خواستم بگویم که شما در جایگاهی قرار ندارید که در مورد دین مردم اظهار فضل نمایید ، بهتر است تشخیص دیندار را از بی دین ، به خدا  واگذار کنید. 

خواستم بگویم کسی که از جانش می گذرد و در خیابان ها به خاطر ظلمی که بر او شده ، دادخواهی می کند بی غیرت نیست . بی غیرت کسی است که سکوت را با گلوله پاسخ می دهد و بی غیرت تر از او کسی است که این کار را درست می پندارد . 

خواستم بگویم کسی که در ظهر عاشورا ، یا حسین می گوید یاوه گو نیست ، یاوه گو کسی است که چشمانش را می بندد و دهان مبارکش را تا انتها باز می کند و هر کس را که مخالف اوست بی دین و بی غیرت و ... می نامد . 

 

۲) برخی می خواهند نقش ترمز ای بی اس را ایفا نمایند : 

اگر امروز من و شما جلو قضیه را نگیریم، ممکن است پنجاه سال دیگر، ده سال دیگر یا پنج سال دیگر، جامعه‌ى اسلامى ما کارش به جایى برسد که در زمان امام حسین علیه‌السّلام رسیده بود 

خواستم بگویم مثل اینکه فشار ایام امتحانات به قدری شما را آزرده خاطر نموده که تصور می کنید می توانید مقابل موج خروشانی ایستادگی کنید که ارعاب - زندان - گلوله -  توپ - تانک - تجاوز و ... نیز حتی نتوانسته سرعتش را کند نماید.  

اصولا می خواستم به شما پیشنهاد کنم اگر می خواهید جلوی چیزی یا کسی را بگیرید بهتر است جلوی نفس اماره ی خود را بگیرید تا در آخرت ، شما را راهی بند ۲۰۹ ندامتگاه دوزخ نسازد.  

۳) برخی نیز به صدور بیانیه علاقه مند شده اند 

از شما در صلح و آرامش دعوت می کنم تا فردا به صحنه مباهله بیایید و از خویش هرآنچه دارید به میدان گذارید تا پیروز میدان توسط خدا و افکار و انظار عمومی مشخص شود 

آنقدر جالب انگیز است که چیزی نمی توانم بگویم  ، فقط یک پیشنهاد به ذهن این حقیر می رسد ، شما بهتر است به جای صدور بیانیه ، اطلاعیه ی فروش جزوات درسی را انتشار دهید و به جای پرداختن به امور سیاسی ، به تجارت جزوه ( جزوه های ۲۰۰۰ تومانی) مشغول باشید . 

 

البته این چنین پست هایی  باز هم دیده می شد که ارزش پاسخ نداشت .  

در پایان نیز مانند همیشه از خدا به خاطر اشتباهاتم طلب آمرزش می کنم و از حضراتی که احیانا از اینجانب دلگیر شدند دلجویی می نمایم !

نظرات 16 + ارسال نظر
امیر علی د سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 23:29

گاها نوشتن اینگونه پست ها برای عده ای در آمد بیشتری دارد.

ممنون و این تیکه از متنت هم طلایی بود بهتر بود : "بی غیرت کسی است که سکوت را با گلوله پاسخ می دهد و بی غیرت تر از او کسی است که این کار را درست می پندارد . "

خواهش می کنم دوست عزیز !
مرسی وقت گذاشتی و متن رو مطالعه کردی .

سعید چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 00:13

خیلی ممنون متن خوبی بود مخصوصا همون قسمتی که امیر علی گفته ...

خواهش می کنم . خوبی از خودته .

ehsan sanaye چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 00:53

ممنون سجاد جان بابت پستت واقعا حرف دل هممون بود‌من به شخص واقعا ازجسراتی ک توی مطلب اول شد ناراحت بودم اما الان خوشحالم ک بالاخره یکی‌ اومد و پاسخ این بیهترامیارو داد من نمی‌دونم یک انسان چقد باید کوتهفکر باشه ک بیاد اینطوری ب این سیل انبوه هوادار توهین کنه

قابلی نداشت آقا احسان .
وقتی جواب می دی فکر می کنن خیلی مطلب مهمی نوشتن که همه رو درگیر کردن ( در حالیکه حکایت اینها حکایت بدنامی بهتر از گمنامی هست ) اگه هم چیزی نگی فکر می کنن خیلی دندان شکن نوشتن !
البته مهم نیست چی فکر می کنن ، اما بعضی وقتا دیگه شورشو در میارن .

خانوم خانوما چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 03:39

خیلی ممنون
پست زیبایی بود

خواهش می نماییم ...
دیده گانتان زیباست و زیبا می نگرد ...

مجازی چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 10:13

خیلی خیلی از خواندن متنتان مسرور گشتیم نه توهینی کردین نه چیزی دیگه ای دمتان گرم

خدا رو شکر .
ان شاءالله همیشه مسرور باشین .

roya چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 12:11

kheyli aliiii bud mamnun

خواهش می کنم ...
نظر لطفتونه .

گلاره چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 13:02

خداااااااااا بود
مخصوصا قسمت سومش>>>>>>
فقط یک پیشنهاد به ذهن این حقیر می رسد ، شما بهتر است به جای صدور بیانیه ، اطلاعیه ی فروش جزوات درسی را انتشار دهید و به جای پرداختن به امور سیاسی ، به تجارت جزوه ( جزوه های ۲۰۰۰ تومانی) مشغول باشید .

۲۰۰۰ تومانیشو گل گفتی......پول ....باباشونو میگیرن از ادم!!! اخرشم مینویسن صلوات بفرستین به روح.....یکی ندونه فکر میکنه جزوه ها مجانیه خرجش فقط یه صلواته

لطف دارین ...
حقیقت بود ، همین !

سبز سبزم چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 13:55

بچه ها لطفا تعداد پست های سبز رو زیاد کنید.ما بیشماریم.از همینجا شروع میکنیم.ویوااااااااااااااااا

خدا جای حق نشسته،خودش کمک می کنه ایشالا .
خدا همه ی ما رو هدایت کنه.

نرگس چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 14:50

اگر اعتقادات شما سست این به خود شما ربط داره چون این کاری که در روز عاشورا شد جز از بیدینان از فرد دیگری بر نخواهد آمد!!! من نمیدونم شما دارید از چه ظلمی حرف میزنید؟ مردم ما قبل از جمهوری اسلامی طعم حکومت های دیگه رو چشیدن اگر عده ای در کشور دست به آشوب وحرمت شکنی میزنن نشون دهنده اکثریت مردم نخواهد بود من حجاب رو ظلم نمیدونم (چون از شعارها بود عرض میکنم)من با خیلی ازاین دخترهایی که اون روز تو خیابون ریخته بودن قبلا صحبت کردییم متاسفانه دلیل هایی جز..(اصلا نمیشه بیان کرد))...نداشتن اصلا اینا نمیدونن واسه چی اومدن باور کنید اصلا نمیدونن ولایت فقیه یعنی چی و چیکار میکنه اونوقت شما طرفداری کن (((کسانی جز اهل کفر روزعاشورای حسینی کف و سوت نمیزنن


اکثریت دچار روشنفکری های کاذب شدن چون ما بهترین نوع حکومت رو داریم البته اگه مسلمون باشیم وواقع بین

کیارش چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 15:27

در پاسخ به نرگس :

قابل اشاره است که کسانی جز یزیدیان و کافران : در ماه حرام و در روز عاشورا با ماشین هم وطنان خود را، با هر دین و عقیده ای، زیر نمی گیرند و از طرق مختلف به شهادت نمی رسانند.

کسانی به جز یزیدیان و کافران : در روز تاسوعا به دو مکان عزاداری در تهران (حسینیه شماره یک جماران و حسینیه ولنجک (دارالزهرای تهران)) وحشیانه حمله نمی کنند و مردم که اغلب عزادار بودند را با چماق و باتوم و غیره نمی زنند.

ما یکی از بهترین انقلاب ها و یکی از بهترین قانون های اساسی را داشتیم، منتها تا زمانی که عده ای یزیدی افراط گرا اصول اساسی این قانون را به یغما نمی بردند و گرد فراموشی بر آن نمی پاشیدند.

در قانون اساسی،خود بخوانید که قبل از معرفی دولت و ولایت فقیه، اصولی در رابطه با مردم و حقوق بشر اشاره کرده است.

مرسی از اشاره های بجا و مناسب شما.

... چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 19:38

پستتون بسیار بجا بود===>>>> واقعا ممنون
ولی ای کاش ...............

ای کاش ..... ؟
میشه بفرمایید ای کاش چی ؟

.... چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 20:45

زیاد مهم نیست فکر تون رو زیاد درگیر نکنین ==>>
معذرت می خوام اگه فکرتون رو مشغول کردم

عجب ...
جالبه واقعا .
مثلا اگه کامل حرفتون رو می زدین چی می شد ؟

مممممم چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 22:21

آقایی که از فهمیدن عاجز نیستی ، تصاویر له شدن مردم زیر ماشین حکومتی ها رو ندیدی ؟ یا واست نمیصرفه ببینی ؟

دوست عزیز
مثل اینکه شما از این پست دچار سوء برداشت شدید
اگر دقت می نمودید متوجه می شدید که من کسانی را دعوت به تفکر نموده ام که اتفاقات عاشورا(حمله به معترضین-ضرب و شتم آنان-شلیک گلوله به مردم بی دفاع-زیر گرفتن مردم توسط ماشین نیروی انتظامی و ...) را کتمان می کنند و سعی دارند با عوام فریبی ذهن مردم زود باور را از واقعیت منحرف کنند

.... چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 23:23

ببخشید شاید به اون چیزی که من معتقدم شما اعتقاد نداشته باشین در ضمن از گفتن اون حرف من هیچ اتفاق خاصی نمی افتاد ==>> فقط یک جنبه شخصی داشت همین
در ضمن گفتن اون حرف من جایگاهش اینجا نبود

اولا: معلومه که من به اون چیزی که شما اعتقاد دارید معتقد نیستم.
دوما: من با کسی که حتی اسمش رو نمیدونم کار شخصی که هیچ ، کار غیر شخصی هم ندارم .
سوما: اصولااونقدر گرفتاری دارم که ذهنم رو درگیر مسایل پیش پا افتاده نمی کنم.
در نهایت این که یه پیشنهاد هم برای شما داشتم
====>>> از بیان مسایلی که جنبه شخصی دارند در مجامع عمومی خودداری کنید

چی بگم جمعه 11 دی 1388 ساعت 01:00

حرفاتون عین واقعیت بود خداکنه همه مردم این چیزاروبفهمن ودرک کنن واقعاحرصم ازاین کاراشون در میاداخه یکم فکرنمیکنن پامیشن میرن علیه مردمشون راه پپیمایی

راهپیمایی که به خاطر ساندویچ و ساندیس و بخشنامه های اجباری شرکت کارمندان و معلمان و ... باشه اندازه ی آب دهان هم ارزش نداره،حتی اگه ۱۰ میلیون هم شرکت کنند .
مرسی از نظر آگاهانتون، به امید روزی که غافلان بیدار بشن.

حسین محمدی نصرآبادی شنبه 12 دی 1388 ساعت 00:49

اگر نظراتی که موفق شما بودند و اسم شون کامل نوشته بودند در صورت لزوم پاسخ میدادم

همان طوری که به شما اگر لازم باشد توضیحی میدهم

به نظر من - وقتی میشه با چند اسم الکی نظر داد - مخصوصا نظر مخالف، آن نظرها ارزش خاصی ندارند!
ممکنه حتی یک نفر بدهد

بهتره اگر برای خودمون حداقل احترام رو قاعلیم اسم بنویسیم و شما وقتی با اسم خودت پست زدی این رو رعایت کردی، اما بقیه خیر

موفق باشید
میدونم که نظراتم رو همیشه با تصور حالت همیشه آرام من میخونی، با یه لبخند کوچولو!

با قسمت اول حرفات موافقم ( اما نه کاملا، چون شاید اگه اسمشون رو نمی نویسن واسه اینه که شما رو ناراحت نکنن ) . من همیشه ۱ تصور ازت دارم و اونم می دونی چیه . در مورد اینکه چرا پست تورو هم نقد کردم این بود که انتظار داری کسانی که با خشونت تمام باهاشون رفتار شده + با ماشین از روشون رد شدن + با گلوله مورد اصابت قرار گرفتن ( و تنها جرمشون آزادی خواهی و برائت از ظلم بوده) حالا تشریف بیارن در کنار کسانی که===> ۱: این وحشی گری هارو تایید می کنن + ۲: انتظار دارن از این هم بیشتر اشدمجازات برا این آزادی خواهان در نظر گرفته بشه ، راهپیمایی کنن ؟!!!!!
یعنی بگن : آقا دستت درد نکنه از قوم مغول هم وحشی تر رفتار کردین،ولی کاش بیشتر آدم می کشتین ؟!!!!!!
منظورت اینه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد