KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به تعویق افتادن امتحانات

سلام... 

آقای مهندس زمانیان و شورای آموزشی با تقاضای ما جهت به تعویق افتادن امتحانات مخالفت کردند . من براشون تقاضای تجدید نظر گذاشتم. شما هم اگر با درخواست تجدید نظر موافقید این فرصت را از دست ندهید و به دوستانتان اطلاع رسانی کنید که هر چه بیشتر رای جمع کنیم تا شاید مفید واقع شود. از تمامی دوستانی که می توانند با آقای مهندس زمانیان ارتباط برقرار کنند تقاضا می کنم برای به نتیجه رسیدن تجدید نظر ما را یاری نمایند.

 

پاسخ آقای مهندس زمانیان

 درخواست تجدید نظر

نظرات 5 + ارسال نظر

من توی هر دو آدرس نظر دادم. امیدوارم تأخیر بیفته!

من با توجه به سالهای گذشته برنامه ریزی کرده بودم!

سید حسین هاشمی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 21:29

3 تا شنبه و دو تا یکشنبه ،تعطیل رسمی، اساتید در حال روخوانی و آپلود صفحات سالهای قبل!

تا لب امتحانات، کلاس برگزار خواهد شد.

از این بهتر نمی شه!

سابین دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 22:06

اشتباه نکنید جناب هاشمی
تا بعد از امتحانات کلاسها همچنان باقیست

سال قبل که رسونده بودیم امتحانا اسفند تموم شد...حالا امسال که نرسیدن تموم کنن زود رسیدن آخرش..
الله اکبر...

ارش سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 10:35

ممنون حسین جان
اگر میشه این پست را مجدد منتشر کن تا اول صفحه بیاد!

کامپیوتر سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 19:52

این مال رشته کامپیوتر هم هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد