KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همکلاسی نشان عزایت کو؟

                        بسم الله الرحمن الرحیم  

 

یک شکوه!یک شکایت!یک نظر!یک نقد!یک پیشنهاد  

(یا هرچه اسمش را بگذارند) 

از/برای همکلاسی  

(ساعت۲۱ >>>تشکر و خسته نباشید به خاطر نشانه عزا) 

واقعا ممنونم که با وجود امتحان و مشغله این کار رو انجام دادید.

من به عنوان یکی از اعضا همکلاسی خواستم مطلبی را یادآور شوم. 

 

 

همکلاسی نشان عزایت کو؟!  

 

خواستار نشانه ای از عزا برای ایام عزای  

حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  

هستم. 

  

نظرات 13 + ارسال نظر
فرزانه محمدی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 17:32

کمی دیر به فکر این پست افتادید ...

سلام
تقریبا 20روز دیگه تا آخر محرم مونده دوست عزیز.
موفق باشید.

علیرضا قهرمانی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 17:57

فکر کنم بهتره وضعیت دانشجوها رو درک کنیم چون الان اواخر ترم هستش و شدیدا مشغول بودن.ضمن اینکه مدیران همکلاسی اکثرا بر این عقیده هستن که فقط برای روزها و مناسبتهایی که مربوط به رویداد های دانشجویی میشه ( مثلا روز دانشجو یا روز خواجه نصیر و ... ) تغییراتی روی قالب اعمال کنن

حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 18:21

موافق هستم اما توی این شرایط آخرترمی یکم سخته !!!
برای اربعین یاداوری کنید

سید مرتضی قاسم پور دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 19:18 http://www.kntoosi.com

پیشنهاد خوبی است
انشالله از مناسبت های بعدی اجرا خواهد شد.

ممنون و متشکر برای پیشنهاد بجایتان.

همکلاسی دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 19:58

اوااا رفتم بپوشم ابجی

. دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 20:17

حالا یه سوال من می پرسم بسیجی ریش و سبیل هایت کو :))

سپیده دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 20:26

ممنون از یاداوری !
به نظرم حتی تا اربعین از این نشان استفاده کنیم بد نیس

سلیمه یساری دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 20:44

ممنون که یادآوری کردید.
بله باید دست کم کل محرم این نشون سیاه کنار همکلاسی باشه

من دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 20:46

همین که شما و امثال شما در این وبلاگ حق صحبت دارند نشان عزل و بدبختیست !!

من دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 20:46

عزا*

سید مرتضی قاسم پور دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 21:28 http://www.kntoosi.com

"(ساعت۲۱ >>>تشکر و خسته نباشید به خاطر نشانه عزا)
واقعا ممنونم که با وجود امتحان و مشغله این کار رو انجام دادید."

خواهش می کنم. حداقل کاری بود که با توجه به زمانی که در دست داشتم تونستم انجام بدم.

حمید توکلی سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 17:24

دوست گرامی!

شدیدا مخالف با حرکت انجام شده هستم، اینجا هیئت عزاداری نیست، همه یکرنگ نیستند، شاید اکثرا عزادار باشند اما در عین حال شاید کسانی باشند که امام حسین(ع) را نشناسند یا حتی مخالف آن حضرت نیز باشند، اینکه عزاداری در همکلاسی باشد خوب است اما در قالب متن ها، نه در قالب وبلاگ همکلاسی!

قالب وبلاگ متعلق به همه هست و نباید با نماد ها از افکار خاصی حمایت نماید، در حرکت انجام شده نظر غیرمسلمانان و یا غیر شیعیان همکلاسی نادیده گرفته شده است و این یعنی بی احترامی به اصول همکلاسی، اصولی که اگر قرار باشد به آن بهایی ندهیم، همکلاسی دیگر همکلاسی نخواهد ماند!

این حرکت شاید برای وبلاگ های گروهی دیگر یک حرکت عادی باشد اما برای همکلاسی به هیچ عنوان قابل قبول نیست، امروز حرف از امام حسین(ع) شد؛ طبعا شما که پیشنهاد دهنده بودید اکثر دوستان را عزادار می دانید، زمان انتخابات نیز مشابه چنین پیشنهادی داده شد و برخی خواستند وبلاگ را به رنگی دربیاورند که نماد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بود، از دید پیشنهاد دهنده نیز اکثرا طرفدار آن کاندیدا بودند و البته شاید توانایی اثبات اکثریت را هم داشت اما اگر قرار باشد مسائل را به خواست اکثریت پیش ببریم، حقوق اقلیت فراموش نخواهد شد؟

فرقی نمی کند مناسب مذهبی باشد یا سیاسی، اگر قرار باشد اقلیت را نادیده بگیریم، ولو یک نفر باشد، حتی اگر این یک نفر کوچکترین اعتراضی هم نکند، دیگر نمی توان صحبت از آزادی و احترام به عقاید تک تک ِ اعضای جامعه کرد!

با تمام احترامی که برای شخص شما و دوست بسیار عزیز و مدبرم، مرتضی جان قائل هستم، سعی کردم انتقادم خالی از تعارف باشد، امیدوارم پذیرا باشید این هدیه را...

موفق و موید باشید!

سعید اسماعیلی فرد سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 22:07

با سلام خدمت خانم فتاحیان
اینجا وبلاگ دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر است پس باالتبع دانشجویان دانشگاه میتونن در مورد ظاهرش نظر بدن و تا جایی که به یاد دارم شما از ابتدای ترم 3 و بعد از اون جریان معروف از دانشگاه انصراف دادین و به قصد حوزه علمیه رفتین که تا جایی که بنده مطلعم اونجا هم نرفتین پس لطف کنید نظریات خودتون رو تو وبلاگ خودتون اجرایی کنید.
با تشکر از اینکه سعی میکنید در اندازه گلیم خودتون پاتونو دراز کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد