KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

درخواست عقب افتادن امتحانات توسط دانشجویان آموزش الکترونیکی

سلام علیکم

دیدم که داخل سایت محتوی تعدادی از دوستان با دلایلی منطقی، درخواست عقب افتادن امتحانات را داشتند.


دیگردوستان می توانند نظر خود را در قسمت ارتباط با مدیر گروه رشته فناوری اطلاعات و گروه کامپیوتر اعلام کنند.


لینک درخواست در گروه و رشته فناوری اطلاعات از آقای زمانیان

.

لینک درخواست در گروه و رشته کامیپوتر خانم دادخواه

.

لینک درخواست در گروه و رشته صنایع


نظرات 31 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 20:54

دوستان می تونند وارد سایت محتوی شوند و در قسمت هایی که گفتم مطلب رو مشاهده کنند.

یا این لینک ها را در اکانت خود در سایت محتوی کپی کنند.

پویا کندری دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 22:20

انتقاد دارم آقای نصر آبادی.
شما به عنوان دبیر انجمن علمی نباید این کارها رو انجام بدید. بهتر بود که فعالیتی برای ارتقای سطح علمی داشته باشید، نه به تعویق انداختن امتحانات!!
ممنون

سلام
دبیر موقت هستم و دلیل این پست این هست که چون خیلی زیاد بچه ها از من هی میخواستند پیگیری کنم، راه رو نشون دادم،
اگر اکثریت مخالف باشد و آموزش مخالف باشد تعویق نمی افتد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امید فرقدان دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 22:35

سایت آموزش الکترونیکی یک سایت محتواست که بدون یوزر پس امکان‌ ورود نیست!
لذا دانشجویانی که ۲ یا ۳ سال در این سیستم درس می خوانند همه می دانند که باید به این سایت و تمام قسمتهای مربوطه سـر بزنند!
فکر نمیکنم که نیاز به اطلاع رسانی در وبلاگ یا هر سایتی باشد!
لطفا نسبت به احساس مسئولیت نـامربوط تحت عنوان انجمن علمی یا هر عنوانی تجدیدنظر کنید.

ببخشید من از وقت خودم گذاشتم و این پست رو اطلاع رسانی کردم برای آن گروه زیادی که آن متن ها رو تا حالا ندیده بودند و روزانه بیش از ده نفر به من پیام میدادند و می پرسند!

آیا شما دسترسی دارید ببینید که چقدر سرمیزنند؟ اگر همه به همه جا سر میزدند از اشخاصی چون من بارها سوال نمی شد!

ببخشید که وقت شما برای خواند پست بی فایده ی من هدر شد!

قضاوت با دیگر دوستان ...

حمید نصیری دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 22:56

ببخشید آقای نصر آبادی می خواستم ببینم کار انجمن علمی چیه؟
یعنی چه وظیفه ای دارند؟
متشکرم

سلام
این نظر و سوال مربوط به این پست نیست اصلا

در جای خود صد در صد معرفی میکنم

این پست رو به عنوان یکی از اعضای عادی همکلاسی زدم نه پیگیر انجمن علمی

محمد دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 23:05

جناب پویا کندری لطفا اگر حرفی برای گفتن ندارید ساکت باشید کسی شما را مجبور به نظردادن نکرده

سپیده دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 23:13

به نظر من هم پیشنهاد خوبیه !‌
بقیه دوستان اگر مخالفن میتونن تو فرصتی که در تعویق امتحانات هست درس بخونن ما ببینیم شاگرد اول میخوان بشن که اینجور حرص میخورن

زهرا اسدی دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 23:27

یکی از درخواستهامون این بود که امتحانامون مثل بقیه دانشجویان دانشگاه های دیگه سر وقت باشه و نه اینقدر دیر ولی خودمون همیشه عقب میندازیمش
من هم انتقاد دارم
خانم سپیده شاید شاگرد اول نشیم ولی برنامه داریم برای کارامون

درست می فرمایید
نظر مخالف و موافق روی سایت قرار می گیرد و
تصمیم با شورای آموزش دانشگاه است
من هم اطلاع رسانی کردم تا دوستان بدانند جای درخواست هایی اینچنینی در سایت محتوی و آن قسمت هاست

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 23:33

منم مخالفم می خوام سر وقتش امتحان بدم

سپیده دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 23:33

شما ۳ ساله داری تو این دانشگاه درس میخونی باره اولت نیست که میخوای امتحان بدی و بار اولتم نیس که امتحانا ممکنه دیر بشه پس برنامه ریزی واسه بعد امتحانا بی مورده !

من ترجیح میدم امتحانام به تعویق بیفته تا ساعت ۷ شب برم امتحان بدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 00:02

اخه واسه چی عقب بیفته به چه دلیل
بابا بی خیال بزارید بدیم تموم شه بره می خواید ترم بعدم دیر شروع شه تا شهریور بکشه
بی خیال شید لطفا یه سری که می خوان بدن که ترم بعد درست شروع شه باید به خاطر شما که تازه یادت افتاده درس و دانشگاهی داری جرمشو بکشن
نه یه سری منظور خودمم و نه شما منظور شماا (اقای نصرابادی )

محمدحسین باقری سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 00:03

من مخالفتی ندارم ولی این مشکلی که ما داریم بیشترش به تنبلی خودمونه 3 هفته هم که عقب بیفته باز همینه

ولی توی این 2 هفته سرعت درس دادنشون خیلی زیاد شده

مثلا درس مدار همیشه 16-17 صفحه درس میداد این هفته 37 صفحه درس داد

یا درس معادلات چون من عقب افتادم طبیعتا کلاس حضوری شون هم به درد ما نمیخوره

مهدی تقدسی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 00:07

این حرقا چیه درستونو بخونید انشا ا.. پاس می شه توکل به خدا یادتون نره البته در باره ی توکل ایات و احادیث مربوطه نیز پستی منتشر خواهم کرد

بله
حتما

همون طور که در پاسخ نظرات دیگر دوستان گفتم هدف من اطلاع رسانی بود و نه تبلیغ برای عقب افتادن یا نیفتادن امتحانات!

حمیده احمدی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 00:58

ممنون از اطلاع رسانی
من اون قسمت را ندیده بودم

امید فرقدان سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 00:58

مگه من از شما خواستم که وقتتون رو برای کارای بی فایده هدر بدین؟!
اگر کسی بعد ار ۳ سال هنوز طرز استفاده از این سیستم رو یاد نگرفته واقعا متاسفم - نه به من مربوطه و نه به شما!
اصلا مگه شما مجبوری که به همه سوالها جواب بدی؟
برمیگردی به من میگی که : " آیا شما دسترسی دارید ببینید که چقدر سرمیزنند؟ اگر همه به همه جا سر میزدند از اشخاصی چون من بارها سوال نمی شد! "
آخه این شد جوابه من؟!
یه سری درسا برای هرکسی ثبت میشه که تعدادی از اونا مشترکه - اگر دوستان حوصله سـر زدن به این قسمتهارو ندارن این دیگه مشکل من و شما نیست!!!
به من یا شما چه ربطی داره که دوستان چقدر سـر میزنن!!
آخرش هم میگی " قضاوت با دیگر دوستان ... "
من از وقتی که درسایی رو که پول بابتشون دادم و تو بین کلی دانشجو در دانشگاه های دیگه پخش کردی و بخشیدی! قضاوت رو به عهده دوستان گذاشتم....
عطف میکنم به داستانی که خودت تعریفش کردی درباره همون آدم خوبی که بعد از مرگش به خواب یه آشنایی میاد و ازش میپرسه : فلانی جات اونجا خوبه؟
یارو میگه نه ! - من یه زمانی از بار یه خر یدونه خار برداشتم که دندونامو تمیز کنم و الان لنگ همونم!!
اینو که دیگه یادته لامصب!!
مگه من مجبورت کردم که بخاطر انجمن علمی یا سوالای بچه ها یا هر کوفتی از درس بزنی؟
چند بار به خودت گفتی که خدایا دیگه قول میدم برنامه ریزی کنم و بخونم؟!
مشکل منه که درس خوندنت همیشه در آخرین اولویته؟

سرگرمی ها اینترنت
صحبت با دوستان
کمک به دیگران
کارهای مورد علاقه از جمله عکاسی نسبتا حرفه ای
درس خواندن با علاقه

اینا به چه قیمتی؟!
کمک به بنده های خدا مخصوصا دوستان و همکلاسی ها
کمک به پیشرفت آموزش الکترونیک
چقدر خوبه که آدم جلوترشم ببینه بعد قضاوت کنه

پویا کندری سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 01:18

اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد

سعید سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 02:05

بعضی از دوستان انگار تو دانشگاه نیستن منم با عقب افتادن اوایل مخالف بودم ولی الان واقعا موافقم برای مثال درس ساختمان داده ما روز شنبه بود و هر چی تعطیلی هم بود شنبه بود حالا استادش در 3 جلسه به علاوه روز جمعه می خواد در این دو هفته درس بده از طرفی هم همه استادا یاد امتحان میانترمشون افتادن من هم امتحان میانترم ساختمان داده و هم زبان تخصصی دارم و همین هفته پیش هم امتحان مدار الکترونیکی دادم و هم باید مشق مدار منطقی و ..... این در حالی که دو هفته دیگه ما امتحان ترم داریم به نظر شما این منطقی که امتحان سر موقع باشه؟؟؟؟

مسعود افشار سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 02:10


اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد


پویا کندری سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 03:16

مسخره می کنی مسعود؟!
ایشالا خدا سنگت کنه :دی

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 05:09

من موافقم

صحیح نیست که زمان شروع ترم دو تا سه هفته دیرتر از سایر دانشجویان باشه و زمان امتحان همزمان با اونها
و این کمبود زمانی رو با حذف فرجه ی پیش از امتحانات جبران کنند

ممنون از اطلاع رسانی تون
من دقت نکرده بودم

این سیستم محتوی انقدر بی برنامه و نا هماهنگه که یکی از دوستان با اینکه درس ساختمان داده ها رو داره ، ولی کلاسهای مربوط به این ترم رو براش بارگزاری نکردن و فقط کلاس ترمهای قبل موجود بود
یکی دیگه هم فقط سه جلسه براش گذاشته بودن


اصلا این همه پست مربوط و نا مربوط منتشر می شه
اینکه جنجال نداره!

دوستان هر کس از دیدگاه خودش داره به این پست مهندس نصرآبادی نگاه میکنه.

خوب این امتحان که اعلام شد ، خدائی خیلی از بچه ها شاغل هستند و نمیتونند به طور ناگهانی روز سه شنبه خودشون رو تعطیل کنند ! با توجه به اینکه اطلاعات کافی هم از قبل ارائه نشده بود.

خوب میشه این پست آقای نصرآبادی رو در راستای کمک به افرادی چون من که با ایشون تماس گرفتم و خواستم اگر میتونند تلاشی کنند و این امتحان رو تعویق بیاندازند.

نه به این دلیل که نخواندیم و عقبیم! بلکه به دلیل اینکه من شخصا برنامه ریزی دقیق دارم در کارهام! نمیتونم یهو دو روز بعدم رو اینطوری تغییر بدم! حد اقل باید یک هفته قبل اعلام بشه تا قرار جلسه ها و کارهامون رو به روزهای دیگه ای موکول کنیم تا به همه ی کارهامون برسیم!

به هر حال امیدوارم اینجا هممون با یک دید منطقی به این موضوع نگاه کنیم.

میرزاهاشمی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 11:30

ممنون از اطلاع رسانیتون آقای نصر آبادی.

سلام سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:14

بعضی از دوستان یا .... یا خودشونو زدن به..... ایکیو ها اخه شروع شدن ترم با بقیه دانشگاه ها یکی بوده که زمان امتحانا یکی باشه که استادا نصف کتابو تو 2 جلسه درس بدنو سرو تهشو هم بیارن دانشجویید یه کم عقل داشته باشیدو فکر کنید کفر ادمو درمیارنا درضمن اقای نصرابادی از شما هم بابت زحماتتون متشکرم

sanaye سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:16

movafeghim agha aghab bendazin

میرزاهاشمی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:21

دوستان خواهش میکنم نظراتتون اگه مثبته توی سایت محتوا بذارید که مسئولین ببینن.

ارش سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:30

ممنون که وقت گذاشتی و پست گذاشتی دوست عزیز!

به نظر شما اگر امتحانات از اول بهمن شروع شود مناسبه؟

آرزو سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 12:54

ممنون از اطلاع رسانی

م.ن سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 13:43

سرعت درس دادنشون به سرعت نور نزدیک شده
معماری در عرض یک هفته ۵ جلسه درس داده


این انصاف نیست دو هفته قبل از امتحانا که همه دانشجو ها کلاساشون تموم شده تازه یادشون بیفته باید بهمون درس بدن

)-]

محمد نیلی ( ‌آی تی ) سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 15:02

آقای نصر آبادی از این که واقعا برای دوستانت ارزش قائلی و وقت می ذاری تا به کارهای اونها رسیدگی کنید. من واقعا راجع به این لینک اطلاعی نداشتم . ممنون که به این خوبی اطلاع رسانی میکنید . راستی حرفتون یادمه که میگفتید که چون دبیر (‌موقت‌) انجمن علمی هستید اگر چنین پستی بگذارین بهتون خیلی انتقاد ها میشه . متاسفانه حق با شما بود . ولی من به شخصه ازتون متشکرم.

همیشه موفق و سربلند باشید

مظفری سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 17:50

من نیز .

مینا/صنایع سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 19:13

من اصلا نمی گم موافقم یا مخالف
فقط اومدم تشکر کنم از آقای نصر آبادی
برو داداش ما پشتتیم.همه جوره حواتو داریم

داود احمدی آ تی چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 20:20

منم مخالفم می خوام سر وقتش امتحان بدم .مگه ما وقت اضافه داریم.توصیه میکنم اینقدر دونباله حاشیه نباشید.

این پست ورو به درخواست دوستان و برای اطلاع رسانی زدم
ممنون از نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد