KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پیدا کنید دیکتاتور را!

اول کامل بخون!  

بعد پیش وجدان خودت قضاوت کن که سخنان و رفتار چه کسی شبیه دیکتاتورهاست!

 

 

مقام معظم رهبری: آخرین وصایاى امام را به یاد بیاورید؛ قانون، فصل‏الخطاب است؛ قانون را فصل‏الخطاب بدانید .... این تصور هم غلط است که بعضى خیال کنند با حرکات خیابانى، یک اهرم فشارى علیه نظام درست میکنند و مسئولین نظام را مجبور میکنند، وادار میکنند تا به عنوان مصلحت، زیر بار تحمیلات آنها بروند. نه، این هم غلط است. اولاً تن دادن به مطالبات غیر قانونى، زیر فشار، خود این، شروع دیکتاتورى است. این اشتباه محاسبه است؛ این محاسبه‏ى غلطى است. عواقبى هم اگر پیدا کند، عواقبش مستقیماً متوجه فرماندهان پشت صحنه خواهد شد. اگر لازم باشد، مردم آنها را هم در نوبت خود و وقت خود خواهند شناخت. 

 

آقای منتجب‌نیا قائم مقام حزب آقای کروبیمقام معظم رهبری در این دیدار (دیدار نمایندگان کاندیداها با رهبری) تاکید کردند که بنده فوق‌العاده تاکید دارم که حتما مسائل باید از مجرای قانونی حل شده و کار غیرقانونی نباید انجام بگیرد، حتی ایشان در این دیدار به حاضرین خطاب کردند که از من انتظار نداشته باشید که کار غیرقانونی انجام بدهم چرا که من مصر هستم که کارها از مجاری قانونی خود باید انجام شود.  

 

آقای موسوی: از ما خواسته می‌شود که در این شرایط شکایت خود را از طریق شورای نگهبان پیگیری کنیم، حال آن که این شورا در عملکرد خود چه قبل، چه حین و چه بعد از انتخابات عدم بی‌طرفی خود را به اثبات رسانده است و نخستین اصل در هر داوری رعایت بی‌طرفی است.    

  

امام خمینی: ... نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم . غلط می کنی قانون را قبول نداری ! قانون ترا قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت ،از کسی پذیرفت ، که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی ... من هم ممکن است با بسیاری از چیزها، من که یک طلبه هستم ، مخالف باشم .لکن وقتی قانون شد [تصویب ] خوب ، ما هم می پذیریم . بعد از اینکه یک چیزی قانونی شد دیگر نق زدن در آن ، اگر بخواهد مردم را تحریک بکند، مفسد فی الارض است ؛ وباید با او دادگاهها عمل مفسد فی الارض بکنند.   

 

امام خمینی:  اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابانها بر ضد این عمل بخواهندعرض اندام کنند، این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته ام که قدم بقدم پیش می رود، این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می شود انسان ، این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود، کسانی که می خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها ... قانون معنایش این است که [همه ] چیزها [را] به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است ، همه را، وظیفه شان را قانون معین کرده . بعد از آنکه قانون وظیفه را معین کرد، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد...  

نظرات 23 + ارسال نظر
تقدسی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 15:37

امام خمینی: «من هم ممکن است با بسیاری از چیزها، من که یک طلبه هستم ، مخالف باشم .لکن وقتی قانون شد [تصویب ] خوب ، ما هم می پذیریم.»
مقام معظم رهبری: «از من انتظار نداشته باشید که کار غیرقانونی انجام بدهم چرا که من مصر هستم که کارها از مجاری قانونی خود باید انجام شود.»

آقای موسوی: «از ما خواسته می‌شود که در این شرایط شکایت خود را از طریق شورای نگهبان پیگیری کنیم. حال آنکه این شورا در عملکرد خود چه قبل، چه حین و چه بعد از انتخابات عدم بی‌طرفی خود را به اثبات رسانده است و نخستین اصل در هر داوری رعایت بی‌طرفی است.»
امام خمینی: «نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم . غلط می کنی قانون را قبول نداری ! قانون ترا قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت ،از کسی پذیرفت ، که ما شورای نگهبان را قبول نداریم . نمی توانی قبول نداشته باشی »

فریاد سبز یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 16:08

شما جاهایی رو که دوست داری و به نفع خودته انتخاب کردی گذاشتی اینجا می گی
د ی ک ت ا ت و ر را پیدا کنید.
اگه بدون سانسور حرف های ضد و نقیض مقام
ر ه ب ر ی، آقای ر ئ ی س ج م ه و ر منتصب و اعضای محترم شورای نگهبان رو نوشتی اینجا؛
اگر متن حرفهای امام و آقای م و س و ی و حزب اعتماد ملی رو کامل و بدون سانسور منتشر کردی؛
بعد گفتی کی د ی ک ت ا ت و ر ه؟؟ اون موقع می شه گفت بدون غرض ورزی و با منطق می خوای صحبت کنی و عقایدت رو به ما تفهیم کنی.
این جوری نمیشه که هر جاشو خوشت اومد بچسبونی کله هم و هر جاشو خوشت نیومد از تو متن برداری.
در اولین فرصت متن کامل پست جنابالی رو منتشر می کنم.

اتفاقا اگه کاملتر میذاشتم شاید خیلی ساده‌تر میشد دیکتاتور رو پیدا کرد. خواستم سوال طرح شده خیلی هم ساده نباشه شاید! ؛) به نظرم تقریبا همه قسمتهایی رو که به موضوع دیکتاتوری و قانون و سخنان و رفتارهای آقایون مربوط میشد، گذاشتم. البته بعضی از قسمتهای بیانیه آقای موسوی که مردم رو تحریک به تجمع کرده بود رو نذاشتم! :) چون دیگه خیلی واضح بود.
منتظر متن کاملش هستم! خوشحال میشم در تایید این پست متنی رو مشاهده کنم! سخنان کامل امام هم در لینک داده شده موجوده! بسم الله!

۱۱۸۱۱ یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 16:54

من نمی توانم جواب بدهم پس شما متحجری !

ب یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 17:50

د ی ک ت ا ت و ر عمه‌ی منه ...

محمدحسین باقری یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 17:56

اول اسمش میرحسین موسوی یه خودت دیگه حدس بزن دیگه !

مصطفی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 18:03

بنظر من خیلی خوب شد که این شورش ها بر پا شد چون چهره واقعی دیک تاتور مشخص شد

زز یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 18:35

درود بر موسوی درود بر خاتمی

محمد یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 18:55

آقای تقدسی مثل اینکه شما تجاوزها رو یادتون رفته؟مثل اینکه مرگ نداها و سهراب ها رو یادتون رفته!
قانونو کی تعیین میکنه؟مگه مردم خودشون نباید قانون رو برای خودشون تعریف کنن؟این حرفی که امام زده و گفته هر کی جلوی قانون وایسه غلط کرده برای یک نفر یا یک گروهه که میخوان جامع رو تخریب کنن.نه یک ملت.مگه همین امام و نظام توسط مردم نیومدن؟چه طور آقای خامنه ای میگه ولایت الهیه و مردم تعیینش نمیکنن.اگه مردم سال ۵۷ انقلاب نمیکردن بازم الله میومد آقای خامنه ای رو به ولایت برسونه.

یعنی شما میخواید بگید جمعیتی که به خیابون اومدند از ۱۳ میلیون بیشتر بودند؟!!!

سرباز سبز یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:13

درود بر موسوی

شایان شهسواری یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:33

سلام آقای تقدسی
ایام عزاداری اباعبدالله الحسین و رحلت آیت الله العظمی منتظری رو تسلیت میگم.
شما منابعتون رو طوری انتخاب کردین که جواب مد نظرتون از توش در بیاد.
از فارس نیوز متنی رو آوردین. ما سبز ها فارس نیوز رو قبول نداریم. می دونستین؟ اسمش هم فارس نیوز نیست! فالس نیوزه! fulse news
دو مطلب از تبیان نقل کرده اید. سایتی که متعلق به دولت است. و جهت گیری تبیان به سمت دولت مردم فریب بیشترین شدت را دارد.
از سایت رسمی مقام رهبری فعلا ایرادی نمیگیرم. به صلاح نیست.
بیانیه های مهندس موسوی را از یک وبلاگ منتقل کردین. سایت های رسمی جنبش سبز و سایت های خبری رسمی متعلق به میرحسین موسوی یعنی کشک! مطمئنید بیانیه ها کامل هستند و صحت دارند؟ خدا وکیلی من هنوز چک نکردم.

به هر حال فیلم 90 سیاسی با اون همه جزییات پردازی خفن! یک شبه ساخته شد. در این صورت جمع آوری متنی به همین شکل ولی با نتیجه ی برعکس فکر نکنم کار سختی باشه.

سلام. ممنون. همچنین.
حرفهای آقای منتجب نیا رو از فارس آوردم. مطمئن باش کاملا درسته. اگه غلط بود که تا حالا ۱۰ بار تکذیب میکردند. باورت نمیشه از خودش بپرس!
مطالب نقل شده از صحیفه نور هم معتبره. بهتره خودمون رو گول نزنیم. میتونید از دفتر نشر آثار امام که دست همفکران خودتونه استعلام کنید.
سخنان آقی خامنه‌ای هم که خودم تو نمازجمعه بودم و از نزدیک شنیدم.
متن بیانیه آقای موسوی هم که همه جا پره!
با نظر شما مشخص میشه که اگه این متنی که گذاشتم واقعیت داشته باشه نتیجه‌گیریم کاملا درسته شاید. :)

یه دانشجو سیب زمینی(بی طرف) یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:42

مقام معظم رهبری: آخرین وصایاى امام را به یاد بیاورید؛ قانون، فصل‏الخطاب است؛ قانون را فصل‏الخطاب بدانید .... این تصور هم غلط است که بعضى خیال کنند با حرکات خیابانى، یک اهرم فشارى علیه نظام درست میکنند و مسئولین نظام را مجبور میکنند، وادار میکنند تا به عنوان مصلحت، زیر بار تحمیلات آنها بروند. نه، این هم غلط است.
خوب انقلابم با همین مردم پیروز شد یادتون هست دیگه

آقای موسوی: از ما خواسته می‌شود که در این شرایط شکایت خود را از طریق شورای نگهبان پیگیری کنیم، حال آن که این شورا در عملکرد خود چه قبل، چه حین و چه بعد از انتخابات عدم بی‌طرفی خود را به اثبات رسانده است و نخستین اصل در هر داوری رعایت بی‌طرفی است.
بازم قلقلک شما بده اگر بد قضاوت شد بد بیانیه و ....
ولی به هر حال ایشالا هرکی مصوب این قتلاست خدا همون جوری که میدونه جوابشو بده چه احمدی نژاد چه موسوی

سید حسین هاشمی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:51



شباهتهای حکومت امروز و حکومت پهلوی رو ببین

فراموش که نکردید امام خمینی خودش فرمانهای بر خلا قانون می داد!

فرمان شکستن حکومت نظامی و ادامه ی اعتـراضات و بسیاری کارهای دیگه که اون زمان خلاف قانون محسوب می شد

پدر و مادرای ما هم دورانی اغتشـاش گر و وطن فروش و خـائن معرفی شدند

امام خمینی گفته بودند: این حکومت غیر قانونی است، مجلسش غیر قانونی است و دولتش غیر قانونی است

با حرکات خلاف اخلاقی که قبل از هر انتخـابات صدای عده ای را در میاورد، در جهت یکدست سازی مجلس که در بسیاری از شهر ها تنها دو نماینده ی اصولگرا تایید صلاحیت می شدند، یاد این جمله نمی افتید:

"کسی که خودش از ناحیه مجلس، از ناحیه مجلس سنا، از ناحیه شاه منصوب است و همه آنها غیر قانونی هستند، می‌شود که قانونی باشد ما می‌گوئیم که شما غیر قانونی هستید باید بروید."

زمان پایان حکومت پهلوی، شاه می گفت این اغتشـاشات از طرف امریکا و انگلیس طراحی شده برای اینکه حکومت من رو به کس دیگه ای بدهند

امروز غیر از این می بینید؟

امام خمینی می تونست به طور قانونی شکایت کنه؟
نمی تونست چون نظام قضایی دست پهلوی بود.

سیستم قضایی پهلوی که بسیار پاکتر از امروز بود

همین بس که به اتهاماتی که برای بسیاری از جمله مصدق بستند، دادگاه عادی اجازه ی رسیدگی نداد و اجبارا به دادگاه ارتش که تحت نظارت کاملشون بود فرستادند

امام خمینی جای دیگه ای می گه:
"این آیا یک ملتی که فریاد می‌کند که ما این دولت مان، این شاه مان، این مجلس مان برخلاف قوانین است و حق شرعی و حق قانونی و حق بشری ما این است که سرنوشت مان دست خودمان باشد،
آیا حق این ملت این است که یک قبرستان شهید برای ما درست بکنند."

امروز ببین پهلوی کجاست و یاران امام کجا

دیکتاتـور رو پیدا خواهی کرد

پاسخ اول شما رو جناب «مقداد» در چند نظر پایینتر دادند!
«عمل به کدام قانون ملاک است
امام با قانونی که شاه پذیرفته بود سر ناسازگاری داشت
سبز ها هم با قانونی که امام بنا نهاده»
---------------------------------
اما پاسخ دوم از من:
امام در زمان شاه هیچوقت ادعای قانونمداری نکردند که بعد زیر حرفشون بزنند. ولی آقای موسوی تا قبل از انتخابات بارها ادعای قانونمداری کرده بود و حتی گفته بود یکی از مهمترین دلایل حضور من در انتخابات قانونگریزی دولته. و جالبتر اینکه گفته بود من به انگیزه‌های قانونگریزی کاری ندارم و قانونگریزی با هر انگیزه‌ای رو نادرست دونسته بود! البته شاید منظور ایشون قانون یه کشور دیگه بوده و یا شاید خوب از مواد قانونی کشور ما اطلاع نداشتند! مرد باید پای حرفش بایسته و یا حداقل بیاد بگه اشتباه کردم که قبل از انتخابات گفتم قانون!

سید حسین هاشمی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:56

فیلم آتش زدن عکس امام رو دیدی؟
اگه ندیدی می تونم لینکشو برات بگذارم

با دیدن این فیلم کودک 7 ساله هم متوجه داستان می شه
می تونم قسم بخورم که آقای خامنه ای هم می دونه داستان چیه و این دقیقا چیزیه که باعث این شده که بسیاری از مراجع ایشون رو از مرجعیت خارج بدونن


جمله ای را منصوب کرده بودند به امام خمینی که گفته بودند جانم فدای رهبر غلطه و رهبر هم جانش فدای ملته و ...
من همون زمان گفتم که این جمله قابل اعتماد نیست و هر چی گشتم منبعش پیدا نکردم
اما اگر فکر کنی می بینی اگر امام بود این رو تایید می کرد


برخی آقایون درباری باعث شدند که امروز ما برگردیم و یه سر به صوره ی کوثر یزنیم
تا نکنه معانی رو عوض کرده باشند

لینکشو بذار!
کدوم مراجع؟!
من خودم با بسیاری از کسانی که طرفدار موج سبز هستند دوست هستم و یا حداقل باهاشون بحث کردم. از لحاظ عقاید خیلی با هم تفاوت دارند. تقریبا همه جور آدمی توشون هست! از آدمای مذهبی گرفته تا کسی که حتی خدا رو هم ممکنه قبول نداشته باشه! البته تا اونجایی که من دیدم اکثرشون به معنای واقعی مذهبی نیستند ولی حداقل در کل اسلام رو قبول دارند. ولی یه حداقلی هم هستند که واقعا بی‌فرهنگ هستند. حتی به قول یکی، به امام فحش هم میدادند. حالا آیا ممکن نیست که اونا عکس امام رو آتش بزنند؟! چرا به اونا میدون میدند که از این کارا بکنند؟ باید جوابگو باشید!
سعی کن بیجهت قسم نخوری!

اون جملات دروغین منتسب به امام هم باید مایه ننگ جنبش سبز باشه که به همین راحتی به امام دروغ میبندند! «اما اگر فکر کنی می بینی اگر امام بود این رو تایید می کرد»، توجیه خوبی برای این عمل زشت نیست!

شایان شهسواری یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:59

آقای هاشمی بسیار عالی نوشتید. ممنون

بهت زده یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 21:27

الان واسه تبلیغات یکسویه و مردم فریب یک کوچولو دیره!
ملت بیدار شدند.

جوابی نداشتید بدید؟!

بهت زده یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 21:33

۱ نکته دیگه:

اگه قبوا ندارید که حکومت د-ی-کتاتوری شده پس چرا از شعار مرگ بر د-ی۰کتاتور ناراحت میشید؟!!!

برای اینکه «کلمة الحق یراد بها الباطل»!

می ناب یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 22:29




به نظرم اگر بدونی د.یکتات.ور و د.یکتات.وری یعنی چی راحت تر میتونی پیدا کنی د.یکتاتور را شاید!(بقول خودت:))
دیکتاتو.ر کسی است که قدرت دارد(معمولا نظامی) و به دیگران چیزی را به ز-ور دیک.ته کند.

دیک.تاتو.ر اشاره ای منفی به حکومت مطلقه یا حکومت استبدا.دی و یا فرمانروایی مطلق در یک کشور دارد(ویکی پدیا)

دیکتاتور رو امام خمینی در همین سخنانشون تعریف کردند! مگه موج سبز مدعی راه امام نیست؟!

می ناب یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 22:34

ببخشید.نمیخواستم اینقدر پاره پاره بنویسم،این فیلترینگ نظرات واقعا مزاحمه.ضمن اینکه به چند جای دیگه از جمله ویکی پدیای انگلیسی هم رجوع کرده بودم که به هیچ طریقی نتونستم به علت کلمات موجود در متن اونرو بذارم.زحمتش با خودت اگر مایل بودی.
ممنون

خواهش میکنم عزیز.

مقداد دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 00:00

عمل به کدام قانون ملاک است
امام با قانونی که شاه پذیرفته بود سر ناسازگاری داشت
سبز ها هم با قانونی که امام بنا نهاده

حرف ما هم همینه. بعلاوه اینکه امام ادعای قانونمداری نکرده بود ولی این آقایون با شعار قانونمداری این کارها رو میکنند!
ممنون از اینکه علیرغم خیلی از همفکرانتون، واقع‌گرایانه تر و منطقی‌تر نظر میدید!

ایمان زندیه دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 13:47 http://www.siteshoma.ir

درود بر آن دخترانی که پسران برای حمایت و کتک نخوردنشان به کهریزک ها رفتند.....

اگر دین ندارید آزاده باشید !

به عمل کار برآید به سخنرانی نیست !

ما هم میگیم به عمل!
کدوم عمل شما مطابق قانون و منطبق بر راه امام بوده؟!

محمد دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 23:09

آقای تقدسی شما که میگید مردم از ۱۳ ملیون بیشتر نبودند پس چرا به درخواست کروبی ژاسخ مثبت داده نشد؟؟چرا نمیذارید یه تجمع انجام بشه تا مشخص شه مردم چه تعدادی هستن.خیلی از مردم میترسن برن بیرون.به نظر شما اگه آزادی برای تجمع ها بود بازم جمعیت همین مقدار بود؟
بعدشم همه دیگه شما و نحوه پست دادن هاتونو میشناسن.به هر قسمتی از نظرات که دوس داشته باشید جواب میدید و گوشتونو برای بقیه قسمت ها میبندید.یه بار دیگه نظرمو براتون میذارم.امیدوارم خط بخ خطشو جواب بدید.حتی مساله تجاوزها.و در پایانم به من بگید که مساله ولایت نظر مردمه یا الهیه؟
------------------------------------------------------
آقای تقدسی مثل اینکه شما تجاوزها رو یادتون رفته؟مثل اینکه مرگ نداها و سهراب ها رو یادتون رفته!
قانونو کی تعیین میکنه؟مگه مردم خودشون نباید قانون رو برای خودشون تعریف کنن؟این حرفی که امام زده و گفته هر کی جلوی قانون وایسه غلط کرده برای یک نفر یا یک گروهه که میخوان جامع رو تخریب کنن.نه یک ملت.مگه همین امام و نظام توسط مردم نیومدن؟چه طور آقای خامنه ای میگه ولایت الهیه و مردم تعیینش نمیکنن.اگه مردم سال ۵۷ انقلاب نمیکردن بازم الله میومد آقای خامنه ای رو به ولایت برسونه.

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 20:32

بخش زیادی از پاسخ شما به نظر من مربوط نمی شد
لینک آتش زدن رو برات گذشتم تو پست بعدیتون

اگر از نظرات کلی آقای کریمی مطلع بودید جواب ایشون رو اینطور به نفع خودتون برداشت نمی کردید

متن بعدیشون رو بخونید منظورشونو متوجه می شید

هر چند ایشون نظر خودشون رو گفتن

امام خـمینی هم به اسم رعایت نشدن قانـون اسلام اومد و خواسـتار تغییر قانون اسـاسی بود

وقتی برای اولین بار رئیـس جمهور با قانون گریـزی های پیاپی و تنگ کردن عرصه بر مردم، و رهـبر با حمایت های خلاف قانون و صرفا به دلیل دست بوسـی ها و عملکرد ها، و کابیـنه ای خارج از قانون ، و اصلی ترین دلایل به خـشونت کشیدن اعتراضات یعنی بی کفـایتی وزیر کشـور برای ارائه ی مجوز تجمع مسـالمت آمیز، و از سمت دیگه تاکید آقای خامنه ای بر جمع کردن اعتراضات خیابانی حتی با استفاده از خشونت

حضور سازمانیافته ی نیروی بسیج به عنوان یک نیروی شبه نظامی در قبل ، حین و بعد از انتخابات که صراحتا بر خلاف قانون اساسیست
و و و

اینهمه حرکت خلاف قانون، توقع دارید عکس العمل مردم چه باشه با بنبست های قانونی ئی که راشون ساختند!

می دونم مذهبی رو چی تعریف می کنید
جمله جالبی گفتید!

تنها کسانی که از سوختن عکس امام سود می بردند، مسئولان حکومتی بود برای آغاز سرکوب بیشتر و عملی کردن توطئه ی جدیدشون برای دستـگیری سران معترض

که الحمدلله خدا یکی دیگه از نشونه های کمک خودش رو به ما نشون داد
وفات آیت لله منتظـری بسیار تاثیر داشت در برگشتن جو کثیـفی که آقایون معلوم الحال ساخته بودند

روحش شاد


این جمله ی مجهول هم به جملات احـمـقـانه ی پیش از انتخابات طرفداران احمدی نژاد با آدرس از صحیفه که می گفت "اگر اندک خدمات آقای مـوسوی نبود ایشون رو ... معرفی می کردم" در می شه

اون جمله احمــقانه بود و تخریبی اما این جمله با عقل جور در میاد و هیچ عقل سلیمی نمی گه که جانم فدای ملت غلطه
پس یقه پاره نکن برای تحریف سخن امام لطفا


در ضمن شما که تو دانشگاه هستی باید تا امروز فهمیده باشی جو دانشجویان طرفدار جنبش و حرکت های کثیـف رسانه ی رو سیاه رو

تو بسیاری از تجـمعات که حضور داشتم می دیدم که تعداد زیادی از بچه ها جمـهوری اسـلامی می گفتند و چند نفر هم جمهوری ایرانی
صدا و سیما بدون اشاره به حرکت اکثریت اون رو علم می کرد

برگ سیاه دیگه در کارنامه ی آقای خامنـه ای ساختار همین صدا و سیماست


افرادی که گفتید از همه قشری هستند تعداد زیادی شون از کسانی بودند که در انتخابات از آقای کـروبی حمایت می کردند و امروز خودشون رو در جمع این جنبش می دونند

و توقع داشتن ِ سمت و سویی همسو با اونها اشتباه به نظر می رسه

حالا رسانه ی میلی می گه که پهـلوی هم امروز از طرفداران شماست

آب که سر بالا می ره قورباغه ابوعطا می خونه

این رو خودشون هم قطعا با آی کیو ِ هر چند پایینشون می تونن تشخیص بدن که کسی که از تمام آرمانهای جنبش یک مورد رو هم قبول نداره، نمی تونه حامی جنبش باشه
نوشته ای رو اخیرا ابراهیم نبوی در مورد اکبر گنجی نوشت در همین راستا

هم شما و هم اون افراد
زیاد هنجره پاره نکنید
مردم شـعور دارند.

آقای خامنه‌ای بارها بر قانونمداری تاکید کردند و به این دولت هم تذکر دادند.

امام خمینی ادعای قانونمداری نکرد. آقای موسوی با این ادعا پا به عرصه انتخابات گذاشت. میدونم که جوابی در این مورد ندارید!

هر شخص بسیجی حق داره مثل بقیه کار انتخاباتی بکنه.

مذهبی کسیه که وقتی میگه من مرجع تقلید دارم، به فتواهای اون حتی اونایی که عقل ناقصش درک نمیکنه عمل کنه!

میدونستم که بعضی از همفکران شما احتمالا از فوت آیت الله منتظری خوشحال میشند. به همین دلیل بهشون تبریک میگفتم!

اون جمله رو تو هیچ سایتی ندیدم. در ضمن «جانم فدای رهبر» هم با عقل جور درمیاد!

منم منکر این نیستم که اکثر همفکران شما «به ظاهر» جمهوری اسلامی رو قبول دارند! ولی اینو قبول کن که یه تعدادی هم زیر علم شما به فکر براندازی افتادند. اینو نمیتونی انکار کنی. اینها یه چیزی تو عملکرد شما دیدند که خودشون رو تو شماها جا کردند. همه حرف رهبری هم همین بود. چرا آقایون خودشون رو کنارنمیکشند؟! چرا از اینها اعلام برائت نمیکنند؟ بعلاوه اینکه شعار «نه غزه نه لبنان ...»
رو که دیگه خود شما هم فکر میکنم قبول داشتید!!! فکر نمیکنم این چیزی از «جمهوری ایرانی» کم داشته باشه!

الان خود آقای کروبی هم جزء جنبش سبز حساب میشه چه برسه به طرفداراش! خیلی از کسانی هم که رای ندادند همینطور! و البته بسیاری هم که به آقای موسوی رای دادند از اینها خارج شدند!

پهلوی از آرمانهای جنبش سبز حداقل این مورد رو که میخوان به ولایت فقیه که مهمترین اصل نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسیه، صدمه بزنند رو قبول داره. شک نکن! بسیاری اصول دیگه هم هست که جنبش سبز داره به اونا صدمه میزنه. صدمه به ولایت فقیه هم یعنی صدمه به جمهوری اسلامی!

محمد چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 23:20

آقای تقدسی میبینم که جوابی واسه حرفام ندارید.کاش حداقل یه کلمه مینوشتید حرف حساب جواب نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد