KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امیر عباس - توبه

آهنگ خوبیه آدم به فکر می بره


دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
شایان شهسواری یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 15:52

آره. خیلی تاثیر گذار بود. ممنون

خواهش می کنم
ایشاالله توبه کنی ۲ نقطه دش خنده

شایان شهسواری یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 16:20

می بینم که توبه کردی هوداد!
شکر خوردی هوداد!
کارای بد بد نمی کنی هوداد!
غذا کمتر می خوری هوداد!
پرستیژ و اوپوزوسیونو پرکاشن دار شدی هوداد!
فلکسیبیلیتی داری هوداد!
آفرین هوداد!
انقلاب درونیت قابل تحسینه هوداد!
اگه دوست داشتی می تونی کامنتمو پاک کنی هوداد!
دو نقطه دش هوداد!

می خوام نبینی توبه کردنمو شایان!
نمک خوردم شایان!
تا کارای بدبد و چی تعریف کنی شایان!
کو غذا؟ غذا نداریم خونه شایان!
فحش خارجی نده شایان!
فلکسیبیلیتی داشتم شابان!
آقا حکم مارو سیاسی نکن من با انقلاب کاری ندارم شایان!
پاک نمی کنم شایان!
دو نقطه دش بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس و دیگر هیچ شایان! مثل سن ایچ می مونی شایان!

نفس ـ علوم انسانی سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 00:17

اره.خیلی قشنگه واسه من که دانلود نشد.ولی از ماهواره دیدم خیلی جالب بود.من که عاشقه امر عباسم .بوس راستی مرسی از تو

هوووووووووو :دال
راستی چرا مرسی از من؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد