KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آبگوشت ، جوجه کباب و یا پیتزا ؟!

در کنار هم ایستاده ایم

و فاصله ها را نمی بینیم

من ، تو ، او

.....

در کنار هم ایستاده ایم

و فاصله ها را نمی بینیم

من ، تو ، او

انسان معاصر !

در کتابخانه
بر روی سه صندلی
بی هیچ فاصله ای
کنار هم می نشینیم
و سه پرس فرهنگ سفارش می دهیم:
پدر بزرگ : فردوسی
پدر : نیما
و من : پست مدرن !
غروب
به خانه برمی گردیم
و باز
صدای خسته مادر
که سر در گم می پرسد :
آبگوشت
جوجه کباب
و یا پیتزا...؟
راستی
از فردوسی تا پیتزا
چقدر راه است ؟

....................................................... رضا اسماعیلی  روزنامه ایران  ۶ مرداد


منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته شنبه 28 آذر 1388 ساعت 11:59

سلام.
راستش تا حالا به خیلی از فاصله ها فکر کرده بودم ، اما...
از فردوسی تا پیتزا !!!!!

یه چیز جدید بود برام.

قشنگ بود.
ممنون از پست جالبت.

خواهش

شایان شهسواری شنبه 28 آذر 1388 ساعت 14:55

تو فردوسی یه پیتزا فروشی هست. نه؟ یادم نیست
به هر حال فقط پیتزا داوود! با اون دیوار نوشته های شاهنامه اش
دو نقطه دش سوت

تو حرف نزنی من نمی گم لالی دو نقطه دش بوست کنم ؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!

حسین محمدی نصرآبادی شنبه 28 آذر 1388 ساعت 23:29

به نظر من هیچ فاصله ای نیست
چون وقتی فردوسی پیتزا رو بخوره، فاصله ها منفی میشه :دی

اینه
مگه ابوالقاسم دل نداره پیتزا بخوره دو نقطه دش خنده

سپیده شیخ الاسلامی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 19:39

درحال زندگی کردن
به یادگذشته ها

بهاره-صنایع دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 00:31

فاصله زمانیشون زیاده ولی اگه فردوسی زنده بودحتما عاشق پیتزامیشد

بابا اونم دل داره اگه الان بود الان با هیچ کس فیت هم داده بود :دال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد