KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مصاحبه با وحید احمدپور

با سلام خدمت دوستان بعد غیبت چند هفته ای با یک مصاحبه دیگه در خدمتتون  

 

هستم.بابت غیبت این چند هفته  عذر می خواهم.واسه این هفته به سراغ  

 

وحید احمدپور رفتیم.در این مصاحبه آقای احمدپور(vahid.en83) و منم طبق معمول با  

 

رنگ آبی حرف می زنیم. 

 

ادامه مطلب...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین محمدی نصرآبادی جمعه 27 آذر 1388 ساعت 00:53

خیلی قشنگ بود
وحید رو که دوست دارم به کنار
جدا جالب جواب داده بود، اینجا میشه فهمید خوندن یه سری کتابا چه تاثیراتی داره

در ضمن باید خودم این موجود رو کشفش کنم، گمنام مونده، البته خودم بعد کشف کردن، میکشمش

اسمایلی ابراز خوشحالی و شوخی ای که داستانی شده برای خودش :دی

:دی

هوداد مسلمی نژاد - کام جمعه 27 آذر 1388 ساعت 01:39

قشنگ بود
لذت بردم

قابل نداشت...خواهش می کنم

؟ جمعه 27 آذر 1388 ساعت 12:15

واقعا کار مضحکی میکنی

راست میگی؟؟!...باشه٬ باشه٬باشه بهش میگم :دی

سپیده جمعه 27 آذر 1388 ساعت 18:45

به نظر من جالب بود !‌
ممنون

حمیده احمدی یکشنبه 29 آذر 1388 ساعت 15:11

خیلی جالب بود
این یکی از همشون جالب تر بود

الیار عاصمی زاده چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 15:03

وحید یکی از بهترین دوستان من است به کنار اما قلم قشنگیم داره !
اینم واسه وحید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد