KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۷ گناه اصلی از نگاه تصویر

 

۷ گناه اصلی از دید تصویر 

 

 

www.khandeh.persiangig.com/7%20Gonah.zip

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان غیاثی چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 22:01

خدا به دور کنه از ما.
حالا چرا خانما رو مدل کردن.یه نمه از آقایونم استفاده میکردن ما ببینیم چه شکلی میشن

باور کنید نمی شد. اورجینال تر از این کجا می شه پیدا کرد.

مرجان غیاثی چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 22:15

راستی چرا ۷ تا؟ چشام ضعیفه یا ۵ تا عکسه؟

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نمی خوامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم

رضا معمار چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 22:50

بنده خدا خانوما...

حالا چرا ۵ تاست...

نکنه بقیش به عهده بینندس....

ولی انصافا همش راسته....

والا به خدا.
بازهم واسه خانمها دارم.

باور کن هفت تا بود نمی دونم چرا فقط پنج تا واسه شما نشون می ده.

رودی چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 23:16

دیدن این عکسا برای من که گناه بود بقیه رو نمدونم

اصلاْ نمی تونم تصورشو بکنم کسی با دیدن این عکسها (اونم نقاشی) دچار مفسده بشه.

ایمان زندیه چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 23:28 http://www.siteshoma.ir

حسد
طمع
غرور
غضب
هوس
---------------
این که ۵ تاست !
بقیه اش کو؟

ای بابا من که آپلود کردم هفت تا بود. رو سیستمم هم دارم که هفت تاست. چطوری ممکنه شده باشه پنج تا ؟ ای بابا
شکم پرستی و تنبلی هم جزوشون بود.

دستفروش پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 23:48 http://www.dastforush.com

از مطالبی که گذاشتی استفاده کردم،خیلی جالبند
بدم نمیاد یه سری به فروشگاه من بزنی باعث خوشحالی منه البته اگر برات مفید باشه
داخلش اجناس مختلفی از قبیل نرم افزار های آموزشی و برنامه و بازی و فیلم سریال گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و...
خلاصه داریم دسفروشی میکنیم یه سری بزن

بهاره شنبه 28 آذر 1388 ساعت 23:20

جالب بودن خیلی ممنون
2تا از شکلا نبودن یکیش شکم پرستیه یکی دیگشم تنبلی

خواهش می کنم.
بله درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد