KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آموزش پخت شولی یزدی ( آش گونه ای مخصوص یزد) + فایلی صوتی آن

سلام علیکم 


از آنجایی که معتقد هستم یک محیط علمی باید یک محیط شاد باشد، بعد از چندتا پست و فعالیت علمی می خوام الان یک پست نه طنز اما جالب برای شما دوستان بذارم.

احتمالا دوست داران آش ها وآقایان و خانم های آشپز ( که هزار تا هنر از انگشت هاشون می باره)  کمتر با این هنر مخصوص یزد، وطن من، اشنایی دارند.

* برای اینکه یه موقه ای دوستان نفرمایند که: مگه اینجا سایت آموزش آشپزی است، لینکش رو در وبلاگ خودم براتون میذارم.  (برای خواندن و شنیدن آموزش کلیک کنید)

نکته: فایل صوتی آن صدای خود من است، تعجب نکنید، کمترکسی صدای وطنی من را شنیده است

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا قهرمانی سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 16:33

ایول کلاس آفلاین آشپزی
باید محتوا هم درست کنیم
من آش خیلی دوست دارم
ممنون

به به
حتما، اصلا میخواین بیاین غذاهای مخصوص هرشهر رو بصورت ایلرنینگ آموزش بدیم :دی

حمیده احمدی سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 17:35

ایول

این صدا شما بود؟؟؟؟

:دی

بله، یختک با صبت کردنه عادیم فرق مکنه ( اینم الان به لهجه یزدی بید) :دی

مینا/صنایع سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 18:07

مامان منم یزدیه.. یه عالمه برام شولی درست می کنه.. لهجه قشنگیه واقعا

به به
همشهری هم داریم اینجا، چرا اعلام نمی کنید از قبل؟ کلی تسهیلات برای همشهریهام میدما :دی
شاهکاره لهجه :دی

هانیه کرمی سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 23:35 http://arnavaz.net

وای لهجه ی یزدی ها واقعا معرکه اس!

بله، لهجه قشنگیه

اگر استقبال زیاد باشه متن های قشنگ و زیبای زبان شیرین پارسی رو به لهجه یزدی میخونم و میذارم روی سایت :دی
اسمایلی کار فرهنگی با ذوق هنری و وطن پرستی :دی

ممنون چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 02:26

ممنون برای شاد سازی

:دی
هدف ما خوشحالی شماست

مینا/صنایع چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 10:12

آخ جون. مگه چه تسهیلاتی می دین؟؟؟؟

ساپورت های مختلف از جمله علمی آموزشی و اینا :-"

مترسک چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 12:36

جان تو فکر کردم یه دختر این پست و زده یه دفعه دیدم همون نصرابادی خودشیرین این رو زده.

حالم از مردایی که خودشونو برای زنا لوس می کنن و مثل یه مترسک می شن به هم می خوره

لطف دارید مقادیری

آگر منظورتون از خودشیرینی و مترسک بودن فعالیت علمی و به نفع همه دانشجویان و ایجاد یک محیط شاد علمی برای آنهاست:
باید بگم که کمتر مردی توانایی این کار رو داره و من افتخار می کنم که می توانم به دوستان و همکلاسی هایم کمک کنم و در موفقیت علمی و تحصیلی و شادی شون شریک باشم.

مترسک چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 12:38

جزوه کم اوردی زدی تو کاره اشپزی

اتفاقا تنها چیزی که کم نیاوریم شکر خدا جزوه است.
تادوستانی هستند که هدف شون موفقیت دوستان شونه هیچ چیزی کم نمیاد.

شقایق-جابرانصاری چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 15:34

اصلا میخواین بیاین غذاهای مخصوص هرشهر رو بصورت ایلرنینگ آموزش بدیم !!

عالــــیـــــــــه!!!!

چشم

انشاءالله با همکاری دوستان این کار رو انجام میدهیم :دی :-"

S.N-com دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 20:03

خیلی عالیه آقای نصر آبادی!!

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد