KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چگونه مقالات word را به صورت pdf ذخیره کنیم؟

برو ادامه مطلب 

برای ذخیره مقالات و یا عکس ها و… با فرمت PDF می توانید از برنامه رایگان و بسیار خوب BullZip PDF Printer استفاده کنید. با Printer های مجازی نمی دانم آشنا هستید یا نه، اما موضوع از این قرار است که بعضی از نرم افزار ها یک پرینتز مجازی به ویندوز شما اضافه می کنند که شما می توانید عکس یا مقاله را از طریق آن پرینتز مجازی به آن برنامه بفرستید. اگر زیاد واضح نیست بگذارید این جوری بگم،
وقتی شما یک پرینتز، یک چاپ گر واقعی می خرید و نصب می کنید اسم آن در پنجره پرینت دیده می شود و شما آن را انتخاب می کنید و کلیک می کنید روی Ok، درست؟ در این حال عکس یا مقاله مورد نظر شما به پرینتر فرستاده می شود و پرینتر آن را روی کاغذ پرینت می کند.
پرینتر مجازی هم همین طور، اما به جای اینکه آن محتویات را روی کاغذ پرینت کند وارد آن برنامه مخصوص می کند. پس فکر می کنم حالا اسم
BullZip PDF Printer بیشتر معنی بدهد.
بعد از نصب این برنامه در پنجره پرینت هر برنامه ای که بروید یک پرینتر جدید اضافه شده که اگر آن را انتخاب کنید و روی پرینت کلیک کنید می توانید آن مطلب یا عکس و… را به صورت PDF ذخیره کنید.
مثلآ فرض کنید من یک مقاله در Microsoft Word نوشته ام و می خواهم آن را به صورت PDF ذخیره کنم،
Control + P را می زنم و از صفحه باز شده BullZip PDF Printer را انتخاب می کنم و روی Ok کلیک می کنم.

در پنجره باز شده می توانید یک سری تنظیمات عمومی را انتخاب کنید. در ضمن می توانید فایل را با فرمت های دیگه مثل JPG یا BMP و… هم ذخیره کنید یا روی تمام صفحات Watermark بزنید.

یک قابلیت جالب دیگه هم اینه که می توانید فایلی که به Bullzip فرستادید را از قسمت Merge به آخر یک فایل PDF دیگر که دارید اضافه کنید.
در ضمن این برنامه به زبان فارسی هم ترجمه شده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 13:35

خب اگه پرینتر نداریم چی ؟

متن رو با دقت بخون
پرینتر مجازی
من مثال زدم که مثلا پرینتر واقعی چجوریه
اما نیاز به پرینتر نیست

[ بدون نام ] دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 14:05

baleee
fahmidam
vaghean mofid bod mamnooon

خواهش میکنم ;)

ناصر دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 14:54

نوشته ها در متنت به هم ریخته شده

مشکلی نداره
یعنی چجوریه؟؟؟

حمیده احمدی دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 17:34

ممنون

خواهش میکنم

سپیده دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 20:34

مرسی
.

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد