KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعتماد به نفس کاذب یا ...

اول روی این لینک کلیک کنید تا پاک نشده

http://www.istgah.com/fireview/kid_144/598695.html

اگر هم شد خیالی نیست چون ازش پرینت اسکرین گرفتم 

ایناهاش 

حالا بیاین ادامه مطلب تا بقیش رو بگم ...

این پست یه دونه پیش نیاز دیگه هم داره اگه این پست آقای اسماعیلی فرد رو نخوندید حتما بخونید (کلا پست های آقای اسماعیلی رو بخونین خیلی جذاب مینویسن )

خوب حالا میریم سر اصل مطلب این روز ها مردم به اعتماد به نفس خودشون خیلی اهمیت میدن بعضی ها میرن پیش روانکاو  که کمکشون کنه اعتماد به نفسشون رو بالا ببرن بعضی ها میرن دماغشون رو عمل میکنن  و بعضی ها هم توی نت آگهی میدن

خلاصه خیلی ها خیلی کارها میکنن به من چه که مردم چیکار میکنن من بهتره برم سر اصل مطلب

اصل مطلب :

از خیلی وقت پیش ( اگه دقیقش رو بخواید از وقتی که بخش مجازی خواجه نصیر راه افتاده) کمبود یه سیستم مدیریت محتوای مناسب حس میشه البته نه اینکه این سیستم مدیریت محتوا خدای نکرده مناسب نیستا ،خیلی هم مناسبه (حس میکنم دماغم داره رشد میکنه) ولی خوب یه سری ایراد جزئی (دوباره احساس میکنم یه اتفاقاتی داره واسه دماغم میافته) هم داره که به کررات توی همین وبلاگ هم اعلام شده ولی از اونجایی که مسئولین دلسوز (آخخخخ دماغم خورد به مانیتور. ببخشید!)بخش مجازی بیشتر علاقه دارن این وبلاگ رو بخونن یا هزار تا کار دیگه که حتما انجامش واجب تره انجام بدن ( و در اوقات فراغتشون سایت طراحی کنن !  به استناد لینک بالا ) وقت نمیکنن کاری واسه سیستم ال ام اس بکنن  البته این آقای اسماعیلی هم توقعات نا به جایی دارن ( مثلا یکیش این که می خوان واحد هایی که توی سایت گلستان برداشتن  توی سیستم ال ام اس بر دارن ) که خیلی بده یک دانشجو انقدر از دانشگاه توقع بی جا داشته باشه اصلا چه معنی میده . خوب از بحث  زیاد دور نشیم  میگفتم : حالا که ما مسئولین به این هنر مندی  وبا این اعتماد به نفس داریم که انقدر کارشون ردیفه که توی نت کارشونو تبلیغ میکنن چرا یه حالی به این سیستم مدیریت محتوای خواجه نصیر نمیدن ؟

می خوام یه چیزی بگم محض اطلاع بدونید که جدیدا مد شده هر کی که بتونه cms  نصب کنه اسمش میشه طراح سایت و از این حرفا مثلا خود من تا حالا دو سه بار جوملا نصب کردم یکی دو بار هم ورد پرس خلاصه عند (end) طراحان سایت محسوب میشم و خیلی کارم درسته البته کسانی هم هستند که از من حرفه ای تر هستن و اونا کسایی هستن که بلدن مودل رو نصب کنن و مدیریت مودل هم که دیگه از اون کارهاست 

در آخر این همه حرف زدیم که این پیام اخلاقی رو بیان کنیم که: هر وقت خواستید توی اینترنت  آگهی بدید سعی کنید از آدرس و شماره تلفن محل کارِ  تون استفاده کنین چون این کار چند تا مزیت داره یکی این که اعتبارتون افزایش پیدا میکنه (مخصوصا اگه محل کار معتبری داشته باشید) یکی دیگه هم اینکه این اصلا استفاده  شخصی از اموال (تلفن) دولتی به حساب نمیاد

(از اونجایی که دیگه دستم به کی بورد نمیرسه، به دلیل رشد بیش از حد دماغم  نمیتونم این پست رو ادامه بدم)


نظرات 30 + ارسال نظر
امیر رباط چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 00:54

جداٌ خیلی وقت بود که نخندیده بودم


اگه اینطوره
من سبکه هم کار کردم
آخه تمام شبکه های تلویزیون خونمونو خودم سرچ میکنم و میارمشون

ایول تازه دلت بسوزه من یه بار دستمو زدم به دیش ماهواره همسایمون
آگهی ستاره دار:(نصاب همه رقم آنتن هوایی و زمینی در حد تیم ملی ) :دی
ممنون بابت نظر

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 00:58

سلام خدمت شما ارائه میکنیم از عرض.
اول اینکه ممنون که اینقدر لطف داری نسبت به حقیر.
دوم اونکه از ادبیاتت خیلی خوشم اومد.
3وم شادمان نمودی خدا بکندتان شاد. ساعت 12:51 این پست را دیده کرده به در و دیوار اتاق اصابتی کردیم کردنی.
4م خوب در راستای اینکه اجاره یه دفتر خیلی هزینه بردار میشه از دانشگاه خواهش میکنم به ما هم اجازه بده از این امکانات استفاده کنیم.
5م شاید هم این کار دانشگاه برای رفاه حال ماست که میخوان از این راه درآمدزایی انجام بشه بلکه شهریه ما کم شه.
6م اعتماد به نفس آدمی در حدیست که آگهی ویژه هم میتواند بدهد. کاش نمونه کارشون رو هم عنایت میفرمودن که سفارش دهندگان خرسند میشدن از این همه توانایی.
7م تصور کنید یه بنده خدا زنگ میزنه سفارش بده که یهو ای دل قافل دکتر صفایی گوشی رو برمیداره میگه بفرمایید جانم؟ بعد میگه حوزه کاری من نیست گوشی دست به دست خدمت آقایان جع.... زم.... عق.... و خانم ها بد.... یر.... میچرخه و در نهایت فرد مذکور خودشم نمیفهمه مسئول کارش کیه شایدم به مدیر گروهش مراجعه کنه و باز هم نفهمه که سایت رو به کی سفارش میده.
به امید روزی که اعتماد به نفس همه در حد تعادل قرار بگیره.
یا حق

اولا که خیلی آقایی
ثانیا ادبیات ما به پای ادبیات شما نمی رسه لطف داری
ثالثا من هنوزم بابت خوندن بخش هفتم نظرت دارم میز رو گاز میزنم مبادا از صدای خنده هام اهالی منزل بیدار بشن
ممنون بابت نظر

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:00

من فقط لینک رو دیدم شوکه شدم
حالم که خوب شد میرم بقیه ش رو میخونم

یکی به این آب قند بده بچه مردم از دست رفت ( ای بگم خدا چیکارشون کنه که بچه مردمو نابود کردن)
ممنون بابت نظر

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:05

من هی میخوام برم به بقیه کارام برسم دوباره خندم میگیره از یه طرف هم حرص میخورم یه حس نوستالژیک عجیب پیدا کردم. اصن واجب شد یه جلسه بزارین بریم این موجود نازنین رو یه زیارت بکنیم. یه دیوار بدین کلمو بکوبم بهش. نه یه چیزی بدین من خودمو بکشم از این ذلت رها شم.
موش تو سوراخ نمیرفت تو ایستگاه آگهی میداد حمل و نقل به سوراخ با نازلترین قیمت.
یه لحظه یاد دکتر بزرگ جهان اسلام علی کردان افتادم. ظاهرا این بیماری هم منتقیل میشه.

(موش تو سو راخ نمی رفت ... ) تازه آگهیش ویژه هم بود
مردم از خنده

سپهر چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:08 http://opencd.ir

مادر جان
صرفا تو کفم
اخه ادم انقدر پورووووووووو!!!
طراح سایت! =))
جم شدنم دوره هم cms دانلود کنیم بفروشم
اخه، دارم حرص می خورمااااااااااااا

اشکال نداره ما که بخیل نیستیم بذار کاسبی شونو بکنن
ممنون بابت نظر

سپهر چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:14 http://opencd.ir

راستی منم برنامه های کامپیوترن رو خدوم نصب میکنم
تنظیمشون هم بلدم بکنم
برم تبلیغ کنم طراحی کامپیوتر و سیستم عامل

چطوره؟ کارم می گیرها...

خواستی این کار رو بکنی منم هستما ۵۰-۵۰

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:16

قرصی چیزی دارین بدین من بخورم آروم شم. از ساعت 12:51 تا این لحظه کُ انهو دیوونه ها دارم میخندم ولی ناراحت نیز میباشم . فکر کنم این بعد از حس ششم هفتمین حس موجود شناخته شه . حس اعتماد به نفس کاذب.
یه جا برم داد بزنم خوب میشم؟؟؟؟
یعنی دارم خواب میبینم؟؟؟ این دروغه. به قول این گلوم شخصیت توی کارتون گالیور " من میدونم " این مزاحی بیش نیست.
من بدلیل آسیب های ناشی از برخورد به در و دیوار اتاقم در اثر خنده زیاد و اعصاب مخدوش این مکان رو ترک میکنم.

شایدم مزاحی بیش نباشه خواسته باشن به بچه ها روحیه بدن حال و هوای بچه ها عوض بشه :دی

امیر رباط چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:19

سعید جان
میدونم چه حسی داری
این علائم خودکشی هست

همون حسی که حسین داره

عزیزم اگر چیزی برای خودکشی گیر نیووردی بگو
بهت یدونه دیگه از این آگهی ها بدم
آخه توی یونی ما مده

:دی

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:32

یه حسی بهم دست داده. بدین وسیله پی اچ پی سی اس اس اچ تی ام ال و همه زبان هایی که به نوعی به برنامه نویسی مربوط میشه رو میزارم کنار میرم خطاطی میکنم. اصن سی اس اس مینویسم با قلم نی رو کاغذ کاک . یکی منو بکشه . بازم بقول گلوم " من میدونم این نمیتونه راست باشه ". دچار دو گانگی شخصیت شدم

دادم کل متا تگ های وبلاگم رو روی چوب کنده کاری کنن عکسشو بزنم تو هدر وبلاگ میگن گوگل اینجوری بهتر ایندکس می کنه مطالب رو :دی

امیر رباط چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:36

الان فردا تکذیبیش رو میزنن
میگن که این توطئه هستش

دوباره هممونو احضار یکنن که ببینین کی این آگهی رو داده



باورت نمیشه؟
آرای ۶۳٪ رو یادت بیاد
دیوار حاشا خیلی لنده

میگی نه نگاه کن

من همین الان اعتراف میکنم
کل این کار ها به علاوه تمام اون کار ها کار خودمه و من رو اونوریا استخدام کردن که وبلاگ آتیش بزنیم و ...
من مسئولیت همه پست هایی که علیه دانشگاه زده شده رو به عهده میگیرم . فیلترینگ یاهو مسنجر و فیس بوک و غیره هم همش کار من بود که مردم به اونا مضنون بشن ولی نمیدونستن که کار اینا و من بوده نه اونا

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:37

داشتم یه نظر مینوشتم این پیغام اومد

به علت وجود بعضی از کلمات داخل این نظر امکان درج آن وجود ندارد.

من هم دوباره مینویسم :دی
فردا صبح شاهد این خواهیم بود که همه کس همه چیز رو تکذیب کرده و آن را به داشنجویان کور دل نسبت میدهند و کمیته ای ویژه برای یافتن عملین این عمل قبیح تشکیل میدهند اول از همه هم من و رضا رو میگیرن از در دانشکده مرکزی از دماغ آویزون میکنن تا دیگه از این کارا نکنیم

من دماغم دراز شده دیگه واسم مهم نیست :دی

محمد رضا کامپ چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:39

ایشون همون کیلو بایت ساعت نیستن دوستان ؟ ذکر خیرشون که همه جا هس

شاید :دی

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 01:41

حالم خوب شد و دوتا پست رو خوندم

اگر بدونید چقددددددددددددددددر از این دست پست ها من دارم و نزدم !!!!!!!!!

اینا رو خوندم یاد حرف یه متخصص توی همین زمینه در همین مورد افتادم، اتفاقا هم فامیلی خودمه !!!
اسم شرکتش رو هم همه تون شنیدید!!!

امیر درست حدس زدی، و خودکشی نیست، شاید دیگر کشی باشه !!!!!!

ای خداااااااااااااااااا ، کجایی؟؟؟؟ میبینی که؟
خوب خوبه ....

آروزی موفقیت برای همه ی متخصصان عزیز

خدا خیرت بده همین یه دونه هم کلی کشته داد اگه بقیه رو هم بزنی فکر کنم همکلاسی قبرستون بشه
خدا همین نزدیکیا هستش منتها بعضی ها نمی بیننش. براشون دعا کن که ببینن

از بچ کام 88 چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 02:18

واقعا که چقدر شما ها بی چشم و رویید.
شما نباید به کسی که از نظر دانش و اطلاعات از شما خیلی بالاتره شوخی کنید.
ما 88یا هممون موقع ثبت نام گول ظاهر ساده ی آقای {ایکس} رو خوردیم ولی بعد دیدیم همش از روی تواضع بوده

پ.ن.1 ما 88یا موقعی فهمیدیم ایشون چقدر دانش در زمینه آی تی دارن که دیدیم برای چک کردن اتصال کامپیوتری که زیر دستش بود از یک تکتولوژی بسیار پیچیده سال 2009 آمریکا استفاده کرد اسمشم پینگ بود.
پ.ن.2 منتهای داستان مشکل اینجا بود که می خواست بفهمه به اینترنت وصله یا نه آی پی کلاس سی کامپیوتر بقلیو پینگ کرد و با کمال نا باوری گفت فلانی این اینترنتو پینگ میکنه زیره 1 میلی ثانیه .
پ.ن.3 یکی بهش بگه یه دی ان اس خوب واسه پینگ چک هست آدرسشم 4.2.2.1 و اینا

منم گفتم که توانایی نصب مودل بالا ترین مرحله طراحی وبه که حتی منم به این خفنی (اسمایلی یه آدم خفن) بلد نیستم به جز اندک افرادی که توی طبقه دوم پلاک ۴۷۰ انتهای میرداماد کار می کنن کسی نمی تونه از پس این امر خطیر بر بیاد
در مورد پینگ هم شما حالا حالاها باید واحد پاس کنی که بفهمی چه کارای پیچیده ای انجام میده

ایمان زندیه چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 07:19

اول آگهی ساسان خان رو خوندم
بعد پست شما رو
بعد نظرات رو
الانم به تفکر احتیاج دارم.
میرم یه مودل نصب کنم بعد یه آگهی ویژه هم بدم.
بعد از نصب این مودل پستی منتشر خواهم کرد و از همکلاسی در جهت ارتقای آن ال ام اس کمک خواهم گرفت.......

یعنی تو واقعا میتونی مودل رو به تنهایی و بدون کمک کسی نصب کنی ؟!؟!؟
فکر نمیکنم راست بگی این کار هر کسی نیست :دی
ممنون بابت نظر

ستاد تحقیق و تفحص در رویداد های خان چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 08:25

تشابه اسمی رخ داده ایشون پسر عموش هست
که تو دانشگاه تی میکشه برای همین تمام تلفن ها رو داده تو آگهی که بعد از تمیز کردن اتاق بره سره کار بعدیش

شاید :))

بالایی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 08:26

ستاد تحقیق و تفحص در رویداد های خانمان سوز

ارش چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 09:30

حالا برای کوچک شدن دماغت می خوای چه کنی؟

می خوام برم پیش فرشته مهربون شاید اون یه کاری برام بکنه

محمد رودسرابی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 10:06

تنکس الات

قربون یو
:*

محمد,it چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 11:28

الان بازدیدیش شده 125 بار

اون موقع که من پیداش کردم خیلی کمتر از این حرفا بود

الیار عاصمی زاده چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 13:47

بسی خندیدیم از مشاهده لینک مذکور ........... خدا خیرت بده عزیز مدتی بود نخندیده بودیم !!!!
بقیه اخبارو نمیشه اینجا گفت به سعید گفتم اگه اجازه انتشار پیدا کرد بدن خودم یه پست می زنم در ادامه پست های سعید و تو ...........
آب قند بده یاد واس حسین !

محمد,it چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 14:17

155 بارالان کلی واسه خودش ذوق زده شده

م چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 16:37

چه کاره خوبی کردی پرینت اسکرین گرفتی.چون آدرس و شماره تلفن رو عوض کرده

چه باید گفت ؟!

فقط میشه گفت .... ( سکـــــــــوت کردم ) ..

حمیده احمدی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 20:34

م-ف چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 22:54

پیش فرشته مهربون چرا آخه؟؟ بابا یراقی به این مهربونی اونجا نشسته مشکلو حل میکنه

م مثل مجازی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 23:06

بد میخوامت م-ف
کاملا درست میگی

م مثل مجازی چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 23:09

بازدید:
222 بار

ایمان زندیه پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 19:39

سلام

آقای خیاط اون کامنت رو من در قالب طز نوشتم
ولی گویا شما جدی گرفتین
نمی خوام بگم بهم بر نخورد
برخورد
بعدش هم رفتن یه مودل رو هاستم نصب کردم.تنهای و بدون کمک کسی.
می تونید برین ببینین
http://www.kntu.siteshoma.ir/moodle
-----------
حالا خوبه اسمش روشه
اپن سورس

به خدا من اصلا منظورم این نبود
داشتم شوخی میکردم منظورم این بود که نصب مودل کار سختی نیست (یعنی انقدر سخت که فقط آقای پورفرید بتونه از پس نصب کردنش بر بیاد همه میتونیم نصب کنیم) فقط سعی کردم حالت طنز بهش بدم
خلاصه خیلی خیلی معذرت میخوام اگه منظورم رو بد رسوندم و ناراحتتون کردم
من به قابلیت های شما شک ندارم
امیدوارم ببخشید منو

ایمان زندیه شنبه 21 آذر 1388 ساعت 15:18 http://www.siteshoma.ir

مثله اینکه دچار سو تفاهم شدیم.
امید وارم موفق باشین شما هم.
لایک واسه همه همکلاسی های خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد