KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ثبت نام مقدماتی

سلام

باز زمان ثبت نام مقدماتی رسید و قضایا و داستان های خاض خودش

نمی دونم شما هم جدیدا گلستان رو دید یا نه ؟؟؟؟؟

اونجا میگه که در ثبت نام اصلی فقط می تونید درس هایی رو بردارید که یا ترم پیش افتاده باشید و یا اینکه در ثبت مقدماتی انتخابشون کرده باشید

حالا چه درس هایی رو باید برداشت ؟؟؟ چه درس هایی رو نباید برداشت ؟؟؟

ادامه اش در ادامه مطلب .....

بهتره که درس هایی که این ترم برداشتید رو دیگه انتخاب نکنید چون اگه انتخاب کنید قدرت واحد برداشتنشتون رو تو ثبت اصلی کمتر می کنید ( حتی اگر احتمال می دهید که این ترم درسی رو بیفتید تو ثبت مقدماتی بر ندارید )

حالا چه درس هایی رو انتخاب کنیم ؟ اصلا از کجا بدونیم  چه درس هایی ارائه شده ؟؟؟

اولا برای دونستن واحد های ارایه شده می تونید وارد سیستم گلستان بشید و وارد کد 110 بشید ئ از ائنحا با زذن ارائه گزارش واحد ها رو ببینید

 

حالا برای انتخاب واحد ها به چارت رشتتون خیلی باید توجه کنید

چون اگر به چارت دقت نشه و پیش نیازهای دروس رو بر ندارید ترم های بعد به مشکل کمبود واحد بر می خورید

 

پس باید به این نکته توجه کرد

و نکته خیلی مهم تر اینکه دروس اصلی فیزیک و ریاضی و معادلات رو جو زده نشید  ( مخصوص ورودی های 88 ) که با هم بر دارید

چون این دروس پایه رو هر ترم میشه گرفت

ولی دروس اصلی  الویت بیشتری دارند ئ در ضمن این دروس پایه نیز سخت تر از بقیه دروسند البته نسبتا

 

همین

امید وارم خوب انتخاب کنید و خوب تر هم با نمره های بالا پاس کنید
نظرات 9 + ارسال نظر
پریسا-۸۸ دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 23:30

سلام واقعا ممنون از راهنماییتون.من که خیلی بهش احتیاج داشتم.البته اگر بیشتر توضیح بدید ممنون می شم.در ضمن همه ی درسای اصلی که پیش نیاز دارن به جز ۱ مورد درit

Mohsen دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 23:49

Code 51 is correct

<فاضل> سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:09

بهترین انتخاب واسه 88 های آی تی

مبانی کام
مبانی آی تی
ریاضی گسسته
آمار

که ترم بعد خیلی بهشون کمک می کنه

شایان شهسواری/ نرم افزار 88 سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:14

خیلی ممنون از راهنماییتون

<محبوبه> سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:17

خیلی ممنون آقای موسوی
مفید بود

بیــــــــــــب سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 08:49

من که این ترم
کارگاه عمومی و
معماری کام
ساختمان داده
مدیریت کنترل پروژه
با آمار رو برداشتم

فکر کنم بهترین انتخاب ها رو کردم نه ؟؟؟؟

s.n سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 10:15

آقااااااااااااااااااااااااااااا

ارش سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 17:07

بنیامین جان خبر داری که بالاخره کی تاریخ امتحان ریاضی 2 هست؟

پوریا پارسا چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 13:02 http://www.poipa.persianblog.ir

سلام.چند وقتیه که دارم شخصی هامو توی یه وبلاگ منتشر می کنم.
همونطور که همه ی وبلاگ نویسا می دونن ارزش هر نوشته به خواننده های اونه پس دعوتت می کنم یه سری به خونه ی ما بزنی.قصد دارم هر روز بنویسم.امیدوارم دوست های خوبی پیدا کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد