KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ترانه جدید رضا یزدانی برای فیلم «محاکمه در خیابان»

                                                   


ترانه های سه فیلم آخر مسعود کیمیایی یعنی «رئیس» و «حکم» و «محاکمه در خیابان» را رضا یزدانی به عهده داشته است.

بعد از ترانه خاطره انگیز «لاله زار» در فیلم حکم این بار یک ترانه بسیار زبیا دیگر در فیلم محاکمه در خیابان که در حال حاضر اکران است.

دانلود با سه کیفیت:


MP3 192

محاکمه

OGG 64

محاکمه

WMA 20

محاکمه



منبع


نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین باقری چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 00:28

خیلی ممنون

خواهش می کنم...

هانیه کرمی چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 00:57

انتخاب های مسعود کیمیایی همیشه استیل خاص خودشون رو دارن!
همیشه هم تو فیلم هاش از عکس استفاده میکنه .
تو این فیلم هم آخرش آقاهه عکس دختره رو داشت نگاه میکرد.
کلا مغزش قوی تر از بقیه کار میکنه به نظرم

درسته اصلا به نظر من فیلم های مسعود کیمیایی سبک خیلی خاصی دارد و هر کسی با هر سلیقه ای فیلم های او را نمی پسندد در واقع مخاطبش عامه مردم نیستند
من خودم از «حکم» خیلی خوشم میاید
مخصوصا سکانس آخرش...
مرسی از نظرتون

سعید اسماعیلی فرد چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 14:23

هم فیلمش جالب بود هم موسیقی متن هم آهنگ رضا یزدانی. سبک خاص کیمیایی،سکانس های طولانی،ادبیات خاص بازیگرا. نحوه عجیب فیلم برداری مخصوصا این فیلم که سیاه و سفید با تم زرد بود. کلا خوشم اومد از فیلم ممنون از این پست

متاسفانه من هنوز نتونستم برم سینما ولی حتما میرم
مرسی از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد